Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hankala sanoa ilman tietoa ohjelman jaosta ja kierrosta. Mutta todennäköisesti tuossa on liikaa punnerrusta kestettäväksi olkapäille.o999Cer sanoi:Mahtaako tollanen setti riittää rintalihaksille ja pitäiskö ottaa enemmän liikkeitä?
Tasapenkki 2 * 6
Vinopenkki 2 * 8
Vinopenkki kp:lla 2 * 8
Alaviisto penkki kp:lla 4 * 8
o999Cer sanoi:Mahtaako tollanen setti riittää rintalihaksille ja pitäiskö ottaa enemmän liikkeitä?
Tasapenkki 2 * 6
Vinopenkki 2 * 8
Vinopenkki kp:lla 2 * 8
Alaviisto penkki kp:lla 4 * 8
ite on sama käytössä,paitsi että joskus tuo vinopenkki korvattuna kässäreillä penkkiä.Näillä liikkeillä ainakin saa mun mielestä tissit sellasta kyytiä että...:whip:Treenari sanoi:Mielestäni liikaa punnerrusta, itse teen rintatreenissä:
Penkki: 2*8
Vinopenkki kp: 2*10
Ristitalja: 2*10
MikaB sanoi:tuleeko liian vähän treenia rinnalle, kun treenan
tasapenkki 2x6
vinopena 2x8
vipunostot 2x10
Mupa sanoi:Aivan tarpeeksi sarjoja, kunhan treenaat noi 6 sarjaa tunteella
No ei tossa mun ohjelmassa tuu kun 74 toistoo rinnalle ja teen vaan kerran viikossa. Olen kokeillu joskus jollain pienemmillä toistomäärillä ja eri liikkeillä mut sitten ei ole rintalihakset kipeinä seuraavana päivänä, ja ihan sama miten hyvällä tuntumalla tekee. Jos tulee punnerruksisa yli 50 niin tuskin etuolkapäitä kannattaa enään tehdä? en oo nyt tehny pitkään aikaan.