Rintalihas-asiaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 23vee
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Terve mieheen!

Nyt kaivattais vähän treenivinkkiä.

Oon 178 78 23v kundi, joka on käynyt salilla kolmisen vuotta. Kehitystä on tullut kivasti lihaksen muodossa. Yks asia kuitenkin pännii. Rintalihaksen yläosa on selkeästi paremmin kehittynyt kuin alaosa. Ois musta mukavaa, jos rintalihaksen alaosa olisi ulkonevampi, jolloin rintelihaksen alaosaan muodostuisi kaunis ja erotuva "kaari", joka saisi rintalihaksen näyttämään hyvin treenatulta. Mitenkäs tätä rintalihaksen alaosaa voisi erityisesti treenata? Olen lähinnä tehnyt peck deckiä, penkkiä ja taljaa.

Dipit "etukenossa " ottaa todella hyvin perctoralis majorikisen alasäikeisiin. Sillä saa kaarevuuttaa ja täytettä hyvin rinnan alaosaan. Toinen hyvä liike on penkki tangolla/ käsipainoilla decline-penkillä. Näillä pitäs saada tasapainotettua rintaa!

Penkissä kannattaa nostaa kunnon kaarella jos haluaa alarintaan massaa. Siis jos ei ole alaviistopenkkiä tai sun muita härveleitä.

Mä oon duunannu alaviistopenkin smithissä laittamalla viistopenkin toisinpäin kuin yläviistopenkissä..

Eli siis pää alemmas kuin lantio... Jalat on toki hyvä saada johonkin tukevasti. Esim seinää vasten...

Alaviistopenkki toimii itellä parhaiten tuohon ongelmaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom