Riittääkö kyykky takareisireeniin?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tällänen offtopic kyssäri tähän välii, onko etukyykyllä ja takakyykyllä suuria eroja? Onko suurta eroa sarjapainoissa, vai onko tää henk.koht? Ite ei pysty tekee takakyykkyä, kun selkä taipuu liikaa etee ja ei taivu kunnolla, jotenkin näyttää et nostais selällä eli vähän sellasta jullen ja kyykyn välimuotoa :D mut etukyykky onnistuu hyvin.

Offtopic vastausta: Jos selkä taipuu, kannattaa varmaankin venytellä ja pudottaa painoa...

Itsekin taas pienen tauon jälkeen treenin aloittelin, tuntui, että ei alas edes pääse. Lonkan seutua venyttelemällä tekniikka parani ja pikkupainoilla saa selän pysymään suorana ja oikeat lihakset rankaisua. Vielä etukyykkyä päälle ja takareiskoille jullea ja käsipainolla koukistuksia tällä kertaa.

Etukyykyssä painot huomattavasti pienemmät, mutta tekniikka puhtaampaa...

Mutta mikäpä minä olen neuvomaan, pieni ja heikko...:D

E: Ja jalkatreeni perjantaina, eilen ja tänään ei ole pöntölle voinut istua, kun sekä etu- että takareiskat, pakarat sekä pohkeet hiukan arkana...:(

Itse kyykkään kanssa leveällä asennolla ja "lantio-ohjauksella". Luulin kanssa ennen että ei ota reisien taakse olleskaan kun kerran ojennusliike kyseessä. Huomasin kuitenkin äkkiä ihmetyksekseni yrittäessä maksimia ja siinä epäonnistuttua, että takareisissä tuntui ja niiden heikkoudesta johtuen jäi nousematta :) Onneksi oli varmistusraudat alhaalla.

Monta eri tyyliä ja jokaisella eri välitykset mutta mullakin kyllä tuntuu takareisissä ja varsinkin alaspäin mentäessä viimeiset 40cm liikkeestä.

Mitä mieltä olette siitä että tommonen negatiivinen, eli liian suurella painolla kokeilu auttaa voimiin. Itsellä pysähty 130kg alas mutta sen jlk viikolla alko nousu ja nyt vedän jo 10x130kg? Tosin olen kyykännyt vasta 4kk mutta toi negatiivinen jotenkin tuntu aktivoivan hyvin ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom