Reputation points?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pomme
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
iivili sanoi:
Hmm, voisikohan tuota systeemiä painottaa siten, että jos kommentoi asiantuntevasti ja muutenkin hyvin ruoka & reeni, voimanosto ja aloittelijoiden osioille tai roinaforumille, niin niistä kommenteista annetut reputationit voisivat esim. tuplaantua, verrattuna yleisen puolen jorinoihin? Kun nyt kumminkin täällä on nuo reeni ja ruokajutut tärkeimpiä (ja muu olennaisesti voimailuun liittyvä), niin tuommoinen voisi korostaa sitä. Olisiko tuommoisessa ideaa vai jauhanko :kakka:?

Ihan jees idea, vaikka toisaalta yleiseltä puolelta vois koko reputationin poistaa, kun se nyt harvemmin mitenkään liittyy kehoiluun tai voimailuun. Minäkin oon monet plussat saanu sieltä avautumulla noissa läskikeskusteluissa, ihme kyllä miinusta ei oo tainnu tulla kun kerran.

Mutta kyllä sitä itte ainakin miettii, että mitä on taas näppiksestään syytänyt jos punasta täplää ilmestyy...toki tulee katottua vähän että keneltä se on tullut!

Mutta hyvä juttu tää reputation on kaikenkaikkiaan, antaa vähän väriä elämään. Ja jos joku nyt sortuu kostamaan aiheesta saadut dissaukset niin voi kattoa itte vaan sinne peilin puolelle...

efuman sanoi:
mikä toi harmaa repu on? negatiivistä?

Alle 10 repu-pistettä tai 50 postausta omaavalta ei saa pisteitä, vaikka yrittäisivätkin jotain laittaa. muistaakseni näin..

ja siis siitä ei tiiä, et onko yritetty negatiivista vai positiivista.

joo pois käytöstä vaan koko systeemi; kiitti vaan sille pallejaan vilauttelevalle pässille joka tiputti kerralla mut miinukselle :david:

ei sillä että hirveesti olis väliä :hyper: :curs: :hyper:

punttipiru sanoi:
joo pois käytöstä vaan koko systeemi; kiitti vaan sille pallejaan vilauttelevalle pässille joka tiputti kerralla mut miinukselle :david:

ei sillä että hirveesti olis väliä :hyper: :curs: :hyper:

Tämähän tässä juuri ongelmana on kun annetaan henk- koht. jutuista miinusta, vaikka eivät liity forumiin. Vois pomppiva lanmmas katsoa mitä antaa jos motiivi on vain kosto, reputation power on kuitenkin 26. Jos mä lätkisin samalla tavalla täällä miinusta, niin saisin useasta threadista mätkiä takas. Ei mennä tuolle "toi löi mua, saan mä takaisin lyödä" linjalle.

/me hakee valmiiksi ratakiskoa odottamaan vääntämistä.

Mike sanoi:
Vois pomppiva lanmmas katsoa mitä antaa jos motiivi on vain kosto, reputation power on kuitenkin 26.
Haha, just näin. Mun siis pitäisi ensin kuunnella peukalo perseessä sun vittuilua sanomatta mitään takaisin ja jos kuitenkin päätän vittuilla takaisin, niin saan siitä negatiivista palautetta, koska EN kuunnellut vittuilua peukalo perseessä. Lisäksi mun olis pitänyt istua peukalo perseessä myös punttipirun a.k.a. BigPiecen palautteesta?

Hei kuule, ota multa toi koko helvetin reputation points -systeemi pois päältä. Sen saa kytkettyä käyttäjäkohtaisesti pois. Ettei mene sun elämä vallan pilalle Ponppiavan Lananpaan takia... :lol2:

ps. valasvalasvalas on rintafileen juttu, ei mun, joten jos meinaat vittuilla, niin koita nyt edes keksiä jotain uutta materiaalia.

Tomi sanoi:
Haha, just näin. Mun siis pitäisi ensin kuunnella peukalo perseessä sun vittuilua sanomatta mitään takaisin ja jos kuitenkin päätän vittuilla takaisin, niin saan siitä negatiivista palautetta, koska EN kuunnellut vittuilua peukalo perseessä. Lisäksi mun olis pitänyt istua peukalo perseessä myös punttipirun a.k.a. BigPiecen palautteesta?

Hei kuule, ota multa toi koko helvetin reputation points -systeemi pois päältä. Sen saa kytkettyä käyttäjäkohtaisesti pois. Ettei mene sun elämä vallan pilalle Ponppiavan Lananpaan takia... :lol2:

ps. valasvalasvalas on rintafileen juttu, ei mun, joten jos meinaat vittuilla, niin koita nyt edes keksiä jotain uutta materiaalia.

Rauhotu nyt hyvä mies. Kyllähän täällä mullekin on vittuiltu, eräskin sanoi että olen henkisesti epätasapainoinen satanistibodari jolla on surkea elämä, en antanut miinusta.

Kostaminen on vähän huonoa kun se vie pohjaa tolta systeemiltä, pitää laittaa niin ettei kukaan näe kuka palautteen on antanut, pysyy sitten paremmin käsissä.

oh the drama!

Turhaa koko reputation homma.

Aika pian sitä pystyy ite päättelemään kenen jutut laittaa ignoreen.

Mike sanoi:
pitää laittaa niin ettei kukaan näe kuka palautteen on antanut, pysyy sitten paremmin käsissä.
Toi olis ehkä kaikkein järkevin vaihtoehto.

Mike sanoi:
Kostaminen on vähän huonoa kun se vie pohjaa tolta systeemiltä, pitää laittaa niin ettei kukaan näe kuka palautteen on antanut, pysyy sitten paremmin käsissä.

Jep jep, kostaminen on tyhmää, mutta IMO on turhaa itkeä saamistaan miinuspisteistä jokaisessa threadissa :)

"Jamaanille terkkuja ja kiitos ihanista kannustavista miinuspisteistä reputationissa tästäkin threadista. "

Fiona sanoi:
Jep jep, kostaminen on tyhmää, mutta IMO on turhaa itkeä saamistaan miinuspisteistä jokaisessa threadissa :)

"Jamaanille terkkuja ja kiitos ihanista kannustavista miinuspisteistä reputationissa tästäkin threadista. "

Juu, kaivatko vielä toisen tredin, nimittäin en nyt äkkiseltään löytänyt tuota kuin vain yhdestä tredistä. Sana "jokaisessa" on ehkä vähän VITUN paisuteltu?

Mike sanoi:
Juu, kaivatko vielä toisen tredin, nimittäin en nyt äkkiseltään löytänyt tuota kuin vain yhdestä tredistä. Sana "jokaisessa" on ehkä vähän VITUN paisuteltu?

En ole Fiona, mutta here you go:
Mike sanoi:
@ http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=303156&postcount=163
Lopuksi haluan laittaa reputation pointseista Orgasmatronin kommentin, mikä tuli tästä tredistä, kiitos ja näkemiin!
"No nyt tulee ihan säälistä miinusta, pistä äänensävyä hiukan alemmaksi. Äijällä on koko palstan vittumaisimmat mielipiteet toisinaan."

just,joo... eikö tätäkään juttua voi pitää niin ettei aikuiset miehet ole toistensa kimpussa ku pahaset ämmät.
toi miken ehottama henk. koht palaute juttu on ihan ok,mä oon digannu kattoo mitä jengi on mieltä mun kirjotuksista.
Mut ei ni ei

/me vie hiekkalaatikolta kaikki lelut pois

Taitaa taas olla niin että 99% tapauksissa tämä toimii kuten pitääkin ja sitten on se 1% joissa on sitä koston makua ja siitä nousee järjetön meteli. Minä olen ainakin saanu asiallista palautetta tähän asti. Mutta jos joku spede laittaa miinusta vain vittuilumielessä niin mitähän odottaa saavansa takasin?? vois jokanen mennä itteensä kun sitä miinusta jakaa, että onko aina ihan niin aiheellista, ei pitäs kuitenkaan antaa miinusta jos on jostain asiasta eri mieltä kun mitä itte on. Ei oo se mun mielestä tän tarkotus. Mutta joku jos postaa ruudun täyteen deividiä ja viestissä ei muutenkaan ole järjen häivää niin ansaitsee varmasti miinukset. Näin mä tän oon tulkinnut.

Juuei poijat, jokos lopetettais tämä...? Ihan stop-stop koko homma? :thumbs:

Ihan aikuisten oikeesti? Ei tämä enää ketään palvele. Asioista puhuttin, vaan joko riittäisi?

Täällähän lentää se kakka vieläkin ihan tosissaan. Joo, kostaminen on tyhmää. Jos ei kuuppa kestä miinuksia niin se ei kestä. Turha sitä on sen enempää surra, tää nyt on vaan yks paikka maailmassa.

Tomi sanoi:
Eipä näköjään. :lol2:

joo ei niin paljon kuin näköjään jollekin toiselle... herralla tippuu pisteet jostakin 400:sta 399:ään minun mielestäni ihan asiallisin perustein (pelkkä kannanotto kun tilannetta olen näin sivusta seurannut) mistä sinä tietenkin olet eri mieltä, joten päätät järjestää minut samantien miinukselle siitä hyvästä. mutta eipä siinä, voin elää tämän asian kanssa :zzzz: :hyper: :hyper:

Mike sanoi:
No kaivattiinko sun kommenttia jos et ole Fiona? Mees nyt jäätelölle tai jonnekin.

Heh.. Tota samaa kommenttia tarkoitin ku Tomi, en vaan viittinyt sitä copypasteta, kun oli vissiin Vippi - puolen keskusteluissa se kommentti.

Sääli, ettei enää nää keneltä reputationii on tullu.. ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom