Reputation points?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pomme
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Ehkä on kumminkin yksinkertaisinta ja selkeintä, että kaikille osioille laitetuista hyvistä postauksista saa tasapuolisesti pisteitä. Tulisiko siitäkin sitten vain kinaamista, jos sitä erittelisi/painottaisi jotenkin? Jollekin voi esim. kamppailulajiosio olla tärkeä, toiselle taas punttimimmien. Mun makuun taas voimanostopuoli ja pakkometalli ovat kiinnostavia osioita, vaikka varmaan reeni/ravinto ja roinaforum tärkeimpiä ovatkin loppujen lopuksi.

Kaikissa muissa se on mun mielestä ok, mutta yleiseltä subforumeineen sen vois toisaalta poistaa, tai ainakin laittaa painotusta pienemmäksi jos se on mahollista. Kyllä mä pisteitä annan jos vaikka mun autoja koskevaan threadiin tulee joku todella hyvä vastaus! Mutta punttailun kanssa ei sillä oo mitään tekemistä, vähän kakspiippunen juttu! Toisaalta ihan hyvin tää menee näinkin...

kata sanoi:
Täältä kanssa yksi ääni reputation pisteiden rajaamiseen punttiasioihin. Jollain voi tosiaan olla korkeat pisteet hyvien postauksien takia yleiselle osastolle, vaikka on aloittelija punttiasioissa.

Ei ei ei, ei noin. Onhan Pakkis turvonnut suorastaan silmissa ja meikalaiselle tullut suorastaan elamantapa :) Se, etta osastoja loytyy muustakin aiheesta kuin pelkastaan tonnikalanhiutaleiden punnitsemisesta ja kiertajakalvosimen alaosan huippusupistuksesta tekee Pakkiksesta ylivoimaisesti parhaan voimailufoorumin. Itse koen monet muutekin osastot melkein yhta tarkeaksi ja ennenkaikkea mielenkiintoiseksi kuin voimailuosastot.

Lisaksi tuntuu etta moni ottaa koko rispekti-tsydeemin aivan liian tosissaan. Otetaan ne pakasteherneet pois nokasta ja ajatellaan hiukan positiivisemmin :thumbs:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pulla sanoi:
Lisaksi tuntuu etta moni ottaa koko rispekti-tsydeemin aivan liian tosissaan. Otetaan ne pakasteherneet pois nokasta ja ajatellaan hiukan positiivisemmin :thumbs:

Siinähän se oli lyhyesti ja tällä kertaa myös varsin ytimekkäästi ilmaistuna. :)

Pulla sanoi:

Helppohan se on siinä lesotella kun on 109 pojoa lasissa! :curs:

strong sanoi:

No kai niita itse kullekin tulee siina vaiheessa kun edes yrittaa kirjottaa fiksusti. Itse ainakin jaan suhteellisen avoimella hanskalla plussaa en pelkastaan asiantuntevista vinkeista vaan myos totaalisen repeamisen aiheuttavista ja kuten ymmartaakseni tarkoitus on, monista mielestani muutenkin positiivisista viesteista. Miinusta muistaakseni aika nihkeasti (Sori Aku jos joskus tuli kreahuuruissa annettua negatiivista :))

strong sanoi:

Noh, Firenzen Kulinaarisen Piilovittuiluakatemian puheenjohtajan suomin valtuuksin olen tällä päivämäärällä myöntänyt strongille 8 pisteen kunniamaininnan ja apurahan kunnostautumisessa asiakasystävällisten mutta kriittisten ja perinteikkäiden voimailukirjoitusten tuottamisessa. :arvi:

Hannibal sanoi:
Noh, Firenzen Kulinaarisen Piilovittuiluakatemian puheenjohtajan suomin valtuuksin olen tällä päivämäärällä myöntänyt strongille 8 pisteen kunniamaininnan ja apurahan kunnostautumisessa asiakasystävällisten mutta kriittisten ja perinteikkäiden voimailukirjoitusten tuottamisessa. :arvi:

Tackar och bockar! :worship:

strong sanoi:

Eikös se pisteiden huoraaminen ollut kiellettyä? Pitäisi laittaa sulle miinusta siitä hyvästä, senkin hyväkäs!

Tästä hyväsydämmisyyden osoituksesta, eli miinuksien antamattomuudesta, voi sitten mulle laittaa respectiä. :jahas:

Kannattais lopettaa se vastaaminen tähän. :D

Koitetaan saanko mäkin? :wanha:

ps. Aika pelleilyksi on mennyt.

Joku anustappi on näköjään jakanut tuosta poke-threadista vähän kaikille miinusta, myös minulle vuoden vanhasta postauksesta. :lol2:
(Kohta varmaan paukkuu taas)

Kyllä pitäisi oikeasti näkyä kuka sen on antanut, ettei tämmöinen pelleily olisi mahdollista.

Mun puolesta reputation pointsit voisi lopettaa. Tietenkin pisteiden määrä vaikuttaa. Tykkäisin jos minulla olisi paljon. Huono systeemi, jos porukka pistää huonoa palautetta hyvistä/keskiarvoisista postauksista.

Huomatkaa, että siihen palautekenttään voi kirjoittaa feikkinimimerkin, jonka todellisuutta _ei-vip_ ei pysty tarkistamaan kuin pisteitä laskemalla(itse havaitsin feikin näin). Tälle vois tehdä jotain esim. repun oikea antaja näkyviin.

Eli repu-feikkaus toisen nimissä on uusi kostokierteenhakumuoto. Ei hyvä.

kekexx sanoi:
Huomatkaa, että siihen palautekenttään voi kirjoittaa feikkinimimerkin, jonka todellisuutta _ei-vip_ ei pysty tarkistamaan kuin pisteitä laskemalla(itse havaitsin feikin näin). Tälle vois tehdä jotain esim. repun oikea antaja näkyviin.

Eli repu-feikkaus toisen nimissä on uusi kostokierteenhakumuoto. Ei hyvä.

Ohhoh :confused: Ei muuten näy palautteen antajan nimi edes vipeille enää..

Haloo, onko toisen nimissä miinuspisteitä jakavalla idiootilla omaa elämää lainkaan?!? :curs:

Hei haloo.. Jengi taitaa ottaa vähän liian tosissaan nää reputation- jutut!

ps. Heruuks edes vähän säälipointseja? :jahas:

NP sanoi:
Mun puolesta reputation pointsit voisi lopettaa. Tietenkin pisteiden määrä vaikuttaa. Tykkäisin jos minulla olisi paljon. Huono systeemi, jos porukka pistää huonoa palautetta hyvistä/keskiarvoisista postauksista.

No ei helvetissä!Toi 14 pistettä on kaikki mitä mulla on.Aina kun mä olen hirveessä muusissa ja saan pakit joltain muijalta niin tulen koneelle ja jään ihailemaan,vieno hymy kasvoilla,lasittunein silmin,noita 14:ä reputation pointsiani,itku loppuu melkein heti. :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom