Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Richard75 sanoi:Onkos mahdollista saada systeemiä niin, että positiivisessa näkyy reputationin antaja, negatiivisessa taas ei näkyisi?
Minä laitan myös.Richard75 sanoi:Ainakin itse laitan aina myös nimeni reputation kommenttien perään, olipa se sitten positiivista tai negatiivista.
metalman sanoi:mie sain tästä threadista negatiivista : http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=299334#post299334
Noh.. tän kanssa on nyt vaan elettävä. Ehkä joku päivä löydän taas syyn elää.
Richard75 sanoi:Kyllähän tuo järjestelmä on toimiva nytkin.
Ainakin itse laitan aina myös nimeni reputation kommenttien perään, olipa se sitten positiivista tai negatiivista.
Näin minäkin olen monen kohdalla tehnyt. Saa kai sitä antaa palautetta muustakin, kuin vain jostakin tietystä kommentista.Tiukkis sanoi:Samoin ihan alussa antamani pisteet eivät todennäköisesti liittyneet erityisesti mihinkään threadiin tai kommenttiin vaan pitkään palstakokemukseeni - en siis heti alkuun ajatellut, että pisteitä annetaan tietystä threadista
En vai, no pittääpä korjata asia samantien :DTiukkis sanoi:Ja Richard75: et kyllä ole aina laittanut nimeäsi kommenttien perään :D
Tiukkis sanoi:eivät todennäköisesti liittyneet erityisesti mihinkään threadiin tai kommenttiin vaan pitkään palstakokemukseeni
Tonza sanoi:Kun välissä oli niin, että vipit näkivät palautteen antajan, niin en sitten nimeä vipeille repua antaessani käyttänyt. Nyt on sittemmin pari kertaa unohtunut nimi laittaa...
Tonza sanoi:Jep, mä oon kanssa jakanut paljon pisteitä siltä pohjalta, että kuka on pitkässä juoksussa kirjoittanut paljon asiaa ja vaikka auttanut aloittelijoita. Pelkästään yhden postin perusteella on toki välillä tullut plussaa nakattua, mutta useimmiten mulla kuitenkin on repun jakamisen perusteena pitkä hyvien kokemusten lista kyseisestä kirjoittajasta.
Negatiivista en paljoa ole laittanut, eivätkä nekään ole tulleet "virheistä" kirjoituksissa vaan lähinnä riidanhaluisesta asenteesta tms.
Kun välissä oli niin, että vipit näkivät palautteen antajan, niin en sitten nimeä vipeille repua antaessani käyttänyt. Nyt on sittemmin pari kertaa unohtunut nimi laittaa...
Tonza sanoi:Jep, mä oon kanssa jakanut paljon pisteitä siltä pohjalta, että kuka on pitkässä juoksussa kirjoittanut paljon asiaa ja vaikka auttanut aloittelijoita. Pelkästään yhden postin perusteella on toki välillä tullut plussaa nakattua, mutta useimmiten mulla kuitenkin on repun jakamisen perusteena pitkä hyvien kokemusten lista kyseisestä kirjoittajasta.
Negatiivista en paljoa ole laittanut, eivätkä nekään ole tulleet "virheistä" kirjoituksissa vaan lähinnä riidanhaluisesta asenteesta tms.
Kun välissä oli niin, että vipit näkivät palautteen antajan, niin en sitten nimeä vipeille repua antaessani käyttänyt. Nyt on sittemmin pari kertaa unohtunut nimi laittaa...