Reputation points?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pomme
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Onkos mahdollista saada systeemiä niin, että positiivisessa näkyy reputationin antaja, negatiivisessa taas ei näkyisi?

Richard75 sanoi:
Onkos mahdollista saada systeemiä niin, että positiivisessa näkyy reputationin antaja, negatiivisessa taas ei näkyisi?

Ei tällä hetkellä. Uusin vBulletin on tullut ja päivitys tehdään tossa alkuviikosta, katotaan sitten mitä siinä on korjailtu jahka pääsen siihen käsiksi.

Ihan sama vaikka ei antaja näkyisikään, enemmän kiinnostaa että mistä on pointseja saanut. Tosin jos antaa negatiivista niin ne perustelut ois kyllä paikallaan vaikkei nimeä ois pokkaa laittaakaan...

Kyllähän tuo järjestelmä on toimiva nytkin.
Ainakin itse laitan aina myös nimeni reputation kommenttien perään, olipa se sitten positiivista tai negatiivista.

Negatiivisiin pitäisi ehdottomasti antaa jonkunnäköiset kommentit, koska silloin oikeasti tietäisi, mitä teki väärin. Muuten on aika huono oppia virheistä...

Positiivisissa ei ole väliä, onko siellä kommenttia, vaikka olisikin hyvä tietää, mitä oikein teki.

Joo ihan mukava systeemi. Plussaa tulee annettua aina reilusta ja kehittävästä toiminnasta. Miinusta olen antanut vain rasistisiin viesteihin.

metalman sanoi:
mie sain tästä threadista negatiivista : http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=299334#post299334

Noh.. tän kanssa on nyt vaan elettävä. Ehkä joku päivä löydän taas syyn elää.

Life is like Pakkotoisto. You never know how many dumbasses there are.

Just tuo on huonoa tossa sydeemissä. Eihän tuostakaan annetussa negatiivisessa reputationissa ole mitään järkeä. Nimi näkyviin aina niin eipähän tule (kait) kovin paljoa tollasista negatiivista repua.

Richard75 sanoi:
Kyllähän tuo järjestelmä on toimiva nytkin.
Ainakin itse laitan aina myös nimeni reputation kommenttien perään, olipa se sitten positiivista tai negatiivista.

Juuri näinhän sen tulisi toimia... Itse laitan kanssa nimimerkkini ja pienen viestin jokaiseen laittamaani reputation-juttuun....

Reputationista

Alkuun annoin joitakin pisteitä aika "summassa" enkä älynnyt kirjoitella niihin mitään viestiä saati nimmaria. Samoin ihan alussa antamani pisteet eivät todennäköisesti liittyneet erityisesti mihinkään threadiin tai kommenttiin vaan pitkään palstakokemukseeni - en siis heti alkuun ajatellut, että pisteitä annetaan tietystä threadista (tyhmä minä). Sittemmin olen kirjoittanut kommentteihin viestin, mutta en ole laittanut nimimerkkiä sillä olen luullut, että pisteiden saaja näkee keneltä pisteet ovat (taas tyhmä minä). Jatkossa täytyy muistaa laitella nimeä näkyville.

Ja Richard75: et kyllä ole aina laittanut nimeäsi kommenttien perään :D

Tiukkis sanoi:
Samoin ihan alussa antamani pisteet eivät todennäköisesti liittyneet erityisesti mihinkään threadiin tai kommenttiin vaan pitkään palstakokemukseeni - en siis heti alkuun ajatellut, että pisteitä annetaan tietystä threadista
Näin minäkin olen monen kohdalla tehnyt. Saa kai sitä antaa palautetta muustakin, kuin vain jostakin tietystä kommentista.

Tiukkis sanoi:
eivät todennäköisesti liittyneet erityisesti mihinkään threadiin tai kommenttiin vaan pitkään palstakokemukseeni

Jep, mä oon kanssa jakanut paljon pisteitä siltä pohjalta, että kuka on pitkässä juoksussa kirjoittanut paljon asiaa ja vaikka auttanut aloittelijoita. Pelkästään yhden postin perusteella on toki välillä tullut plussaa nakattua, mutta useimmiten mulla kuitenkin on repun jakamisen perusteena pitkä hyvien kokemusten lista kyseisestä kirjoittajasta.

Negatiivista en paljoa ole laittanut, eivätkä nekään ole tulleet "virheistä" kirjoituksissa vaan lähinnä riidanhaluisesta asenteesta tms.

Kun välissä oli niin, että vipit näkivät palautteen antajan, niin en sitten nimeä vipeille repua antaessani käyttänyt. Nyt on sittemmin pari kertaa unohtunut nimi laittaa... :david:

Tonza sanoi:
Kun välissä oli niin, että vipit näkivät palautteen antajan, niin en sitten nimeä vipeille repua antaessani käyttänyt. Nyt on sittemmin pari kertaa unohtunut nimi laittaa... :david:

Samoin. Ja nyt häirii se, että en enää muista keneltä olen pointseja saanut kun ei nimi näy? Että mä äänestän kyllä sen puolesta että vipeillä näkyisi nimet.

Mäkin oon muutamaan otteeseen saanut negatiivista, viimeksi tästä threadista ... WTF? Mitäköhän pahaa tossakin sitten loppu viimein oli???!?

No eenivei, minäkin yritän laittaa aina jotain kommenttia oli sitten repu negatiivista tai positiivista. Itse haluaisin kyllä että vipit näkisivät keltä repu on ilman signeeraustakin. Mutta eniveis jos sitä ei tule takaisin ni täytyypi alkaa laittamaan signeeraus aina repun perään...

Over and out

Tonza sanoi:
Jep, mä oon kanssa jakanut paljon pisteitä siltä pohjalta, että kuka on pitkässä juoksussa kirjoittanut paljon asiaa ja vaikka auttanut aloittelijoita. Pelkästään yhden postin perusteella on toki välillä tullut plussaa nakattua, mutta useimmiten mulla kuitenkin on repun jakamisen perusteena pitkä hyvien kokemusten lista kyseisestä kirjoittajasta.

Negatiivista en paljoa ole laittanut, eivätkä nekään ole tulleet "virheistä" kirjoituksissa vaan lähinnä riidanhaluisesta asenteesta tms.

Ihan samalla systeemillä olen minäkin pisteitä jakanut. Miinuksia oon tainnut antaa 2 kertaa ja nekin typerästä provoilusta ja tyjästä paskanjauhamisesta asiayhteyksissä. En minä ainakaan ihan pienestä rupea yleisellä puolella miinusta antamaan, se kun on kuitenkin se puoli missä sitä paskaa saa mun mielestä enemmän jauhaa...

Nyt on todellakin hankala taas muistaa heittää se nimmari perään, kun ei kerta toiset nää keneltä on tullut...täytyy yrittää vaan muistaa jatkossa!!

Tonza sanoi:

Sama täällä. Paljolti tulee pointseja klikkailtua ihan vaan yleisen mielikuvan pohjalta. Elekkee siis hämmästelkö, notta miksi tuostakin postista on pisteitä tullut :kippis1:
Negatiivista en ole juurikaan laitellut (oisinkohan kerran sittenkin hnmmm)

Eikös toi reputation vois olla käytössä ainoastaan punttaamista koskevissa osioissa? Kaikenkaikkiaan onhan tämä pääasiassa punttaamista koskeva foorumi. Pisteet kertois vähän paremmin kuka oikeasti on ansainnut pisteensä esim. neuvomalla asiassa. Typerää saada reputationia jostain netistä poimmittua osiolta, mikä ei vähääkään liity punttaamiseen.

Selvästi huomaa että porukka on jakautunut aika tasan foorumilla siihen, kuka tykkää mistäkin ja kuka taas laskee tietyt asiat provoiluksi. Oikeen niinku sixti/sixti. Ei ollenkaan ihme, että saa samasta tekstistä miinusta ja sitten taas plussaa. Niinku porukan mielipiteet oikeen kamppailee keskenään voitosta.:lol2:
Hauskaa sinänsä, joskin samantekevää, tai no ehkä enemmän hauskaa sinänsä. ;)

Jos nyt saisi itekkin ton reputationin pelaamaan ja sais annettua niille ketä sitä oikeasti on ansainnu. :D

Täältä kanssa yksi ääni reputation pisteiden rajaamiseen punttiasioihin. Jollain voi tosiaan olla korkeat pisteet hyvien postauksien takia yleiselle osastolle, vaikka on aloittelija punttiasioissa. Mimmien puolella on vaikeampaa varmaan alkaa rajaamaan aiheita?

On tämä silti ihan mukava systeemi. Kivaa antaa palautetta hyvistä teksteistä tai avuliaista vastauksista (..ja tietysti saadakin sellaista :nolo: )

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom