GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Reputation points?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pomme
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Auttaako se, että nykyään on pirun lyhyt?

Yeah buddy!! Thanx!

omasta profiilistahan pitäis nähdä että kuka on noita pointseja antanut, niin että mistä mä näen ne, kun en ole löytänyt sitä kohtaa

Pari tyyppiä on kostanut, kun annoin niille negatiivista mainetta.
chainsaw.gif

Positiivista mainetta olen jakanut varmaan 100 pistettä.

Mistähän näkee ne pohjalla olevat? Mulla on näköjään reputation aika alhaalla. :piis: :eek: :piis:

mattibodari sanoi:
Mistähän näkee ne pohjalla olevat? Mulla on näköjään reputation aika alhaalla. :piis: :eek: :piis:

No tästä. Helppoa kuin heinänteko: vaihdettiin aiemmin postatun listan urlista kohta order=desc muotoon order=asc tai sitten otetaan jäsenlista, otetaan järjestys reputationin mukaan ja painetaan sen reputationin vierestä suunnankääntönappia.

En ole aikaisemmin tuota pisteytystä juuri hirveästi miettinyt tai seuraillut mutta nyt alkoi ihmetyttämään että miten ne tulee tai menee? Kun katson profiilistani niin nään ketkä ovat antaneet ääniä ja jos laskee yksi ääni per antaja niin homma ei toimi minun laskuopin mukaan.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
japa sanoi:
En ole aikaisemmin tuota pisteytystä juuri hirveästi miettinyt tai seuraillut mutta nyt alkoi ihmetyttämään että miten ne tulee tai menee? Kun katson profiilistani niin nään ketkä ovat antaneet ääniä ja jos laskee yksi ääni per antaja niin homma ei toimi minun laskuopin mukaan.

Ilmeisesti paljon postittavien äänet painavat vaakakupissa enemmän, eli 1000 postitusta tehneen henkilön antama positiivinen palaute antaa sinulle enemmän reputationpisteitä kuin 10 postitusta tehneen henkilön. Näin siis minä olen tuon käsittänyt.

Ja alle 50 postausta tehneeltä ei saa pistettäkään.

Oho, eli meitsi kun antaa reputationii ni tulee reilu satsi. :hyper:

"23.03.2004 17:30 vitun homo"

mä oon näköjään kirjottanu jotain tosi pahaa eilen

ps. mistä se ties ;-)

Pari punasta reputationia mitä oon saanut, on pistänyt miettimään, että painoiko arvostelija vahingossa punaista, kun piti antaa vihreetä? Nimittäin niistä teksteistäni en pysty kuvittelemaan että joku suuttuisi. :eek: ja sitten vielä ei ollenkaan kommenttia, joten ei tiedä, miten hän asian ymmärsi.

Hyvin auttaa tuollainen palaute, kun ei tiedä, miten pitäisi muuttaa tapojaan/tyyliään. Eli laittakaa siihen palautteeseen (ainakin negatiiviseen) myös kommentteja!. En minä tiedä, mistä te pahoititte mielenne.

Mun mielestä koko "reputation points" systeemi on perseestä. Kaikilla muilla on liikaa pisteitä ja mulla liian vähän.

Mulla paras kommentti ikinä:rasisti. Ja väärässä yhteydessä vielä.

PS. Ja en tod.ole.

Ihan hyvä systeemi, en ole paljoa asiaa puhunut joten sen mukaset on pojotkin.
Ihme ettei ketään ole antanut negatiivista palautetta, munhan pitäisi olla oikeasti muka vittumainen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom