GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Reputation points?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pomme
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
pexxi sanoi:
Mulla paras kommentti ikinä:rasisti. Ja väärässä yhteydessä vielä.

PS. Ja en tod.ole.
10.03.2004 16:02 Sekopää

Kivat kommentit ne minullakin ja kommenttini siinä threadissä ei tod ollut ketään loukkaava. ;)

Buuhuuhuu everybody hates me :hyper:

Itselläkin muutama kommentti jää ihmetyttämään kun kuitenkin on negatiivista pistettä mutta kommentti on positiivinen. No eipä tällä pisteytyksellä ole vaikutusta proteiinin hintaa :)

Mä sain negatiivista tästä kommentista. Ois ollu kiva jos ois ollu perustelutkii mukana. Ei toi mun mielestä ollu pahasti sanottu :rolleyes:

Joo, hassuja ovat. Mun treenistä tai ruokailusta ilmeisesti ei pidetty, kun
tästä sain dissausta.

Viimeksi muokattu:
yajo sanoi:
Mä sain negatiivista tästä kommentista. Ois ollu kiva jos ois ollu perustelutkii mukana. Ei toi mun mielestä ollu pahasti sanottu :rolleyes:

Joo, meikä sai samaisesta threadistä miinusta. Reputation pointsien väärinkäyttöä tuollainen viaton mielipiteenilmaisun miinustaminen.

Corleone sanoi:
Joo, hassuja ovat. Mun treenistä tai ruokailusta ilmeisesti ei pidetty, kun
tästä sain dissausta.

Juu sulta puuttuu lopetus ja aloitus.

"Hyvät naiset ja herrat, hameet ja housut..."

"...ystävällisin yhteistyöterveisin, Corleone. :haart:"

VIP:eille ei tohdi antaa kuin plussia, kun muuten ne kostaa (ja vielä tunnustavat sen) ja vie omat pointsit. Muiden kuin VIP:pien viestejä voi arvostella oikeasti niiden sisällön perusteella. Parempi jakaa reputationia ei-Vipeille.

Ihme juttu, kun joskus tulee ilmoitus, ettei samalle kirjoittajalle saa antaa lisää pisteitä ennen kuin antaa välillä muille. Tarkoitushan on arvioida viestejä eikä henkilöitä. Se ei oikein suosi paljon hyviä viestejä kirjoittavia. Tänään koitin jakaa mainetta ja kunniaa kaverille jolle olinkin antanut eri postista pointseja, niin eipä käynyt. Vaikka en muistanut samalle kaverille pisteitä antaneeni. Innostun tuota nappia painamaan vain viestin sisällön perusteella.

-ö- sanoi:
VIP:eille ei tohdi antaa kuin plussia, kun muuten ne kostaa (ja vielä tunnustavat sen) ja vie omat pointsit. Muiden kuin VIP:pien viestejä voi arvostella oikeasti niiden sisällön perusteella. Parempi jakaa reputationia ei-Vipeille.

Ihme juttu, kun joskus tulee ilmoitus, ettei samalle kirjoittajalle saa antaa lisää pisteitä ennen kuin antaa välillä muille. Tarkoitushan on arvioida viestejä eikä henkilöitä. Se ei oikein suosi paljon hyviä viestejä kirjoittavia. Tänään koitin jakaa mainetta ja kunniaa kaverille jolle olinkin antanut eri postista pointseja, niin eipä käynyt. Vaikka en muistanut samalle kaverille pisteitä antaneeni. Innostun tuota nappia painamaan vain viestin sisällön perusteella.

Kyllä meikä jakelee VIPeillekkin miinuksia, jos ihan kostamisen takia antavat takaisin miinuksia niin hajotkoon siihen perkele.. :D

Itekkin olin pistämässä taas kerran jto:lle plussaa, kun tulee niin perskeleen hyvää tekstiä, mutta pitää ensin jaella muualle.

-ö- sanoi:
Mitäs väliä sillä on, antaako palautetta VIP:ille vain "tavalliselle" käyttäjälle? Ei se VIP-status vaikuta siihen, miten paljon pisteitä tulee, vaan se, miten monta viestiä on kirjoittanut. Ja moni VIP on edelleen alle sadan viestin kirjoittaja. Ei ole mitään syytää vetää rajaa VIPpien ja ei-VIPpien väliin. Jos VIP kirjoittaa tyhmästi palstalla, niin tietysti siitä saa antaa sakkoa. Jos kokee sen aiheelliseksi.

Mixu sanoi:
Mitäs väliä sillä on, antaako palautetta VIP:ille vain "tavalliselle" käyttäjälle?

Niin mut q se Very Impotent Person näkee sen nimettömänki palautteen antajan ja voi kostaa... :evil:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
yajo sanoi:
Hei älä huoli... Mäkin sain eräältä lampaan sukuiselta eläimeltä dissaus pojoja mun kuvista ja ei minkäänlaisia perusteluja :( Ei ne kuvat niin huonoja ollu :itku:

battleaxe sanoi:
Hei älä huoli... Mäkin sain eräältä lampaan sukuiselta eläimeltä dissaus pojoja mun kuvista ja ei minkäänlaisia perusteluja :( Ei ne kuvat niin huonoja ollu :itku:
Et ole ainakaan ponppivalta lanpahalta saanut negatiivista. :)

No sitä negatiivista nyt voi saada sanomalla vaikka päivää.... Joillakin on sellainen tyyli, että annetaan nyt jotain ja sit tulee punasta ilman perusteluja... :lol2:

Voi niitä jotka ovat koston kierteeseen joutuneet....

ps. Enpä oo tainnu ite antaa punasta ku muutaman kerran.... Ja mistä olen punaista antanut, niin ne threadit ovat yleensä salaisista kansioista löytyneet.. Ho hooooo :lol2:

Kusis... Juuri näin.. vedetään kuiva- ja pakasteherneet yhtäaikaa nenään, vaikkei tarkoittaisi kenellekkään mitään.

Ihan turha tämä pisteytyssysteemi, eiköhän kaikki näe posteista ketä tulee mahdollisesti arvostaa ja ketä ei. Ja tosiaan jos joskus erehtyy laittamaan negatiivista reputationia, niin eiköhän sieltä heti tule kostoksi itselleenkin punaista palloa. Blööähöaah.

efuman sanoi:
You must spread some Reputation around before giving it to Mike again.

Mitä toi tarkottaa???

Sun pitää antaa mulle reputationia ennenkuin voit antaa Mikelle. :)

battleaxe sanoi:
Jos se oli kateellinen sun kunnosta.

efuman sanoi:
You must spread some Reputation around before giving it to Mike again.

Mitä toi tarkottaa???

Sun pitää antaa muille välillä, ei voi hakata repua samalle tyypille kokoajan. Itse olen muuten muistaakseni kerran antanut miinusta, plussaa vähän enemmän.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom