Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ne yleensä ottaa jos on hyväkuntoiset. Mutta mä en välttämättä menis ärriä laittaan, koska ne alkaa olla jo vähän vanhahtavat ja odottelenkin tässä koska mahtaa tulla uusi malli. Alkaisi olla kohta aika. Micheliniltä tuli juuri täksi kaudeksi uusi X-ice 3. Se voisi olla mun valinta.Mahtaako rengasliikkeet ottaa vaihdossa vähän käytettyjä laaturenkaita jos haluaisi vain vaihtaa nastoista nastattomiin?
Autoa tuli vaihdettua lopputalvesta ja mukana tuli vajaan talven ajetut Hakkapeliitta 7 nastakumit 225/55/17" koossa ja mielelläni vaihtaisin alle nastattomat, mielellään Nokian R:ät.
Varmaan x-ice 2. Testistäkö luit vai onko kokemusta? Testit on kyllä sellaista caccaa, että niihin ei ole paljon luottamista. Vanha vitsi on se, että se voittaa joka on järkännyt parhaan saunaillan. Lisäksi rengasvalmistajat saattaa toimittaa testeihin vähän modattuja renkaita ja kaupasta hakemalla on testituloksetkin vähän erilaisia. Sit on vielä näitä pumppulamelleita ja lamelliherätteitä ja mitä pieniä kikkoja niitä onkaan, jotka toimii ensimmäiset sata kilsaa ennen kuin kuluu pois. Niillä saadaan varmaan testitulosta paremmaksi.Mulla on talvirenkaina Michelinin kitkat, en muista mallia, joku suht uusi. Viime talvena kuitenki ostin ne. Ja luin tuulilasin ja AutoBildin rengastestijutut vasta sen jälkeen. Eihän nuo Michelinin ominaisuudet pärjää Nokialle, Contille ja Bridgestonelle ollenkaan.
Varmaan x-ice 2. Testistäkö luit vai onko kokemusta? Testit on kyllä sellaista caccaa, että niihin ei ole paljon luottamista. Vanha vitsi on se, että se voittaa joka on järkännyt parhaan saunaillan. Lisäksi rengasvalmistajat saattaa toimittaa testeihin vähän modattuja renkaita ja kaupasta hakemalla on testituloksetkin vähän erilaisia. Sit on vielä näitä pumppulamelleita ja lamelliherätteitä ja mitä pieniä kikkoja niitä onkaan, jotka toimii ensimmäiset sata kilsaa ennen kuin kuluu pois. Niillä saadaan varmaan testitulosta paremmaksi.
.
Oho. Aika kummasti menee, kun mä taas en ole kuullut yhtään negatiivista palautetta. Nokialaisista taas olen ja niitä pyöritellessä olen huomannut itsekin ettei ole ihan kärkipäästä. Ne on harvemmin pyöreitä kuin muut renkaat ja rungot on olleet talvirenkaissa aina ihan vitun huonoja. (E: seiskoista ei oo vielä kokemusta kun ne on sen verran uudet ettei oo ehtiny hajoileen.) En ole mitään runkovikaista rengasta nähnyt niin paljon kuin Nokiaa. Sit on vielä sellainen rengasasentajaa vituttava juttu, että niiden jalka-alue on tehty niin tiukaksi, että sinne vanteen ja renkaan väliin ei meinaa välillä saada lyöntipainoa sitten millään.Mä taas ole eri mieltä noista michelineistä, sillä olen saanut asiakkailta paljon negatiivista palautetta. Tekiköhän jo vuosia sitten se yhden mallin/sarjan nasta ongelma sen että maine ei enää ole hyvä ja ihan pienimmästäkin valittavat vai mikä lie. Itselläni ei ole koskaan ollut micheleneitä, kun jääneet ottamatta ihan vaan palautteen takia.
Oho. Aika kummasti menee, kun mä taas en ole kuullut yhtään negatiivista palautetta. Nokialaisista taas olen ja niitä pyöritellessä olen huomannut itsekin ettei ole ihan kärkipäästä. Ne on harvemmin pyöreitä kuin muut renkaat ja rungot on olleet talvirenkaissa aina ihan vitun huonoja. (E: seiskoista ei oo vielä kokemusta kun ne on sen verran uudet ettei oo ehtiny hajoileen.) En ole mitään runkovikaista rengasta nähnyt niin paljon kuin Nokiaa. Sit on vielä sellainen rengasasentajaa vituttava juttu, että niiden jalka-alue on tehty niin tiukaksi, että sinne vanteen ja renkaan väliin ei meinaa välillä saada lyöntipainoa sitten millään.
Käyhän 8" vanteelle 255 rengas?
Uskaltaiskohan tuollaisiin halpis renkaisiin tyyliin goodride sekaantua vai panostaa suosiolla vain merkkirenkaisiin
No toi GoodYearin UltraGrip Ice Arctic on taas ihan uusi malli ja vielä niin hämärän näköinen, että haluaisin itsekin kokeilla sitä. Ensimmäisiä renkaita missä on nastoja ihan keskellä rengasta ja sen ei luulisi olevan huono juttu. Itse asiassa tollaset täytyy isäukolle veivata tulevaksi talveksi alle, niin kuulen siltä sitten oliko niin hyvät kuin äkkiseltään luulisi.Kumpia renkaita pakkiksen rengasmaisterit suosittelevat, renkaan koko 225/45/17.
Continental Conti Ice Contact(790€) vai GoodYear Ice Artic(740€)?
Toi ei oikeastaan ole edes offroad-rengas, vähän karkeampi katurengas. Pitäähän tollanen kovempaa ääntä ja on puhdasta katurengasta paskempi kaikilla muillakin asteikoilla, mutta vyörenkaana kuitenkin ihan ajettavissa. Rättirenkaat sitten pompottaa ja vetelee ja on seisonnan jälkeen kulmikkaita, ne on oikeita maastorenkaita.Onko tämmösellä offroad nakilla aivan kauhee ajaa katumaasturia? Eli Mitsubishi Outlanderia?
http://gearheads.in/attachment.php?attachmentid=35630&d=1344935312
Powerhousu sanoi:No toi GoodYearin UltraGrip Ice Arctic on taas ihan uusi malli ja vielä niin hämärän näköinen, että haluaisin itsekin kokeilla sitä. Ensimmäisiä renkaita missä on nastoja ihan keskellä rengasta ja sen ei luulisi olevan huono juttu. Itse asiassa tollaset täytyy isäukolle veivata tulevaksi talveksi alle, niin kuulen siltä sitten oliko niin hyvät kuin äkkiseltään luulisi.