Tero Pitkämäki hurahti penkkipunnerrukseen – näin hurjat raudat hän nostaa https://www.is.fi/urheilu/art-2000009200773.html
Tero penkannut 180
Tero penkannut 180
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sellainen video itseasiassa löytyy tubesta, tai ainakin olen moisen nähnyt. Se oli aika vanha pätkä ja muistin että siinä olisi ollut 180kg. Aivan jäätävä runkkupenkki, jossa perse varmaan puolimetriä ilmassa, mutta sellaisiahan ne tapaa noilla yleisurheilijoilla olla.Vähän tyngäksi jää vain kertoa toimittajalle paljonko nousee. Olisi nyt videon ottanut.
170Sellainen video itseasiassa löytyy tubesta, tai ainakin olen moisen nähnyt. Se oli aika vanha pätkä ja muistin että siinä olisi ollut 180kg. Aivan jäätävä runkkupenkki, jossa perse varmaan puolimetriä ilmassa, mutta sellaisiahan ne tapaa noilla yleisurheilijoilla olla.
Tiedän monetkin jotka lapinlisää tai savonlisää varmasti tarinoihinsa pistäisivät jos vanhoista jutuista ja ajoista puhuttaisiin.Se on kato, niin että miehet oli miehiä sillon 70-80 luvulla ja nykytulokset ei ole mitään siihen verrattuna. Mitä nyt kisoissa ottavat raakana enemmän nykyään kun entisaikaan single kankaisilla.. Johtuu varmaan siitä, että sen verran nöyriä oli nää vahvimmat, että treenasivat vaan kotitilan ladossa, ettei muut tuu kateelliseksi.
Tai sitten nuo raudat on saanut joka vuosikymmen vähän lapinlisää matkalla ja niihin alkaa uskomaan itsekkin kun on aikansa huudellut.
Kävin jokunen vuosi sitten kotikylän paikallisbaarissa ja siellä vanhat äijät katselivat duplantiksen seiväskisaa. Eivät pitäneet minään kun Jakkehan hyppäsi tuon 6 metriä rikki jo 70-luvulla puuseipäällä. Pidän ihan yhtä uskottavana kun näiden pakkiksen hurjien punttitarinoita.
Mitä väliä uskooko kuka?! Mä tiedän omat ennätykseni nuorena ja jos joku täällä ei usko, ni mitä väliä. Salilla uskovat ja näkevät, et mä ikä ukkonakin nostelen isoja painoja. Harvasen päivä salilla, joku sanoo et oot kyl vahva. Jotkut vaan on sellaisia ettei usko, kun eivät ikinä itse pysty liikuttelemaan sellaisia rojuja. Mä tähtäsin vahvinmies kisoihin, mut mun heikko lenkki oli sormivoimat. Epäilen että jos olisin teinipojasta asti tähän päivään asti treenannut, olisin saanut hullummat ennätykset, mutta epäilen kyllä, että olisin ihan romuna, kun paikat paskana. Eli ihan hyvä että tuli useampi, vuosien tauko väliin.Sillä mun kaverilla jonka tuloksia ette usko oli vielä lisäksi penkkityyli lähes tällainen ja viimeisillä toistoilla juuri tämänkaltainen.
Kirjaudu sisään Facebookiin
Kirjaudu Facebookiin, niin voit alkaa jakaa ja jutella kavereillesi, perheenjäsenille ja tuntemillesi ihmisille.l.facebook.com
No eipäMitä väliä uskooko kuka?! Mä tiedän omat ennätykseni nuorena ja jos joku täällä ei usko, ni mitä väliä. Salilla uskovat ja näkevät, et mä ikä ukkonakin nostelen isoja painoja. Harvasen päivä salilla, joku sanoo et oot kyl vahva. Jotkut vaan on sellaisia ettei usko, kun eivät ikinä itse pysty liikuttelemaan sellaisia rojuja. Mä tähtäsin vahvinmies kisoihin, mut mun heikko lenkki oli sormivoimat. Epäilen että jos olisin teinipojasta asti tähän päivään asti treenannut, olisin saanut hullummat ennätykset, mutta epäilen kyllä, että olisin ihan romuna, kun paikat paskana. Eli ihan hyvä että tuli useampi, vuosien tauko väliin.
Onkos siitä Iranin kaverista kuulunut enää mitään? Se, joka postaili youtubeen hirmuisia salinostoja, mutta kisoissa ei ukkoa näkynyt.
Mikä helvetin järki tollassessa kusetuksessa on? Saa seuraajia ja sitä kautta rahaa? Mun mielestä noloa, jos jää kiinni.Daniel Zamani varmaan tarkotat. Instatilille postaili kovia penkkejä ja väitetysti 360 kg vai 365. Helmikuun jälkeen ei oo kuulunu mitään. Sitten tota 360 ennen otti 220x9 (10 failas). Hirvee sarja, mutta ei tolla mitenkään päin 360 kg ykköstä oteta. Ei pysty uskomaan ellei mee kisaan.
Saa seuraajia, saa mainetta, saa rahaa sponssien sun muiden kautta.Mikä helvetin järki tollassessa kusetuksessa on? Saa seuraajia ja sitä kautta rahaa? Mun mielestä noloa, jos jää kiinni.