RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuri siksi Murtomäki nosti juuri 292,5kg Avolan muistokisassa 2018 eli saadakseen suurimman RAW penkin nimiinsä. Ylimääräisellä yritti vielä 300kg, joka oli liikaa.

Onhan tuosta Kirin kisaennätyksestä täällä ollut juttua ennenkin, WPC Birmingham -91. Kolmannella nosti 302,5, hylkyyn tangon osuessa penkin rautoihin.
1. Murtomäki 292,5
2. Kiri 290
3. Sjöman 285
4. Smulter 282
 
Viimeksi muokattu:
Toi Murtomäen penkki on tietty kisassa hyväksytty mutta pakko sanoo että komento tulee tuossa heti kun tanko koskee rintaa. Voihan sen tulkita liikkumattomaksi rinnalla. Sjömannin 300 näytöspenkki on mun mielestä komein kotimainen penkkipunnerrus vaikka on tosiaan pomppupenkki.
View: https://youtu.be/i2VUIjJvK_o
 
Muistanko väärin vai onko esa qvintus ottanut myös lähemmäs 280 penkin jossain ?

Openpowerliftingsta ei löydy kaikkia kisoja edes 2010 vuoden puolelta.
 
Muistanko väärin vai onko esa qvintus ottanut myös lähemmäs 280 penkin jossain ?

Openpowerliftingsta ei löydy kaikkia kisoja edes 2010 vuoden puolelta.
270kg jalat maassa ja 250kg jalat ilmassa salilla. Näistä ei tosin videoita ole, mutta ainakin kovasti useampi luotettava henkilö väittänyt @HHX lisäksi. Ei Esalla kisatuloksia taida olla voimanostossa.
 
Toi Murtomäen penkki on tietty kisassa hyväksytty mutta pakko sanoo että komento tulee tuossa heti kun tanko koskee rintaa. Voihan sen tulkita liikkumattomaksi rinnalla. Sjömannin 300 näytöspenkki on mun mielestä komein kotimainen penkkipunnerrus vaikka on tosiaan pomppupenkki.
View: https://youtu.be/i2VUIjJvK_o

Ei muuten ihan heikko ukko ole tuossa selin varmistamassa,Marko Haarakangas.Tää oli painonnostokisan tauolla näytös.Olin yleisössä.
 
270kg jalat maassa ja 250kg jalat ilmassa salilla. Näistä ei tosin videoita ole, mutta ainakin kovasti useampi luotettava henkilö väittänyt @HHX lisäksi. Ei Esalla kisatuloksia taida olla voimanostossa

270kg jalat maassa ja 250kg jalat ilmassa salilla. Näistä ei tosin videoita ole, mutta ainakin kovasti useampi luotettava henkilö väittänyt @HHX lisäksi. Ei Esalla kisatuloksia taida olla voimanostossa.
Mulla on joku video jossain tosta 250 nostosta...aivan saatanan huonolla teknikaalla vielä 😂
 
Back
Ylös Bottom