Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tavoitteita?
No riippuu varmaan ihan mehusta. Jos vaikka itse katsot siitä purkin kyljestä mitä siinä lukee?Onkos muuten tossa 100% omenatäysmehussa lisättyä sokeria?

No riippuu varmaan ihan mehusta. Jos vaikka itse katsot siitä purkin kyljestä mitä siinä lukee?![]()

Katso mitä aineita sen mehun valmistamiseen on käytetty. Sekin lukee siinä purkin kyljessä. Jos on erikseen mainittu sokeri, niin silloin on lisättyä sokeria. Muulloin se on hedelmäsokeria ja sitä ei ole lisätty.juu oon kyllä kattonu tässä ravintoarvot:
energia 187kj/ 44kcal
protsku 0,1
hiilihydraatteja 10,3
joista sokereita 9,8
tämän enempää ei taida tarvita laittaa että ymmärtää pointin.![]()
Miksi ei olisi?onko turvallista ruveta syöttämään 12 vuotiaalle uimari tytölle esim pieniä annoksia soijaproteiini-isolaattia?
Jos tarkoituksena olisi yksinomaan painon lisääminen (lihaa luiden ympärille), kuinka tärkeää hiilihydraattien saanti on?
Et kyllä syö hyvin, jos saat vaan 50g proteiinia. Toi ei ole kuin esim. 2 rahkapurkkia. Eli lisää ruokaa vaan naamaan. Osan proteiineista voi tietysti ottaa lisäravinteistakin, muttei kuitenkaan noin suurta osaa.Eli haluan lihasmassaa ja voimaa ja syön aika hyvin mielestäni, mutta olen laskeskellut että se ei riitä lähellekkään, saan noin 50g proteiiniä päivässä ruuasta ja painan vajaa 70 ja koska teen suht. raskasta yksjakosta ohjelmaa 4 kertaa viikossa ,tulisi minun saada n. 130g proteiiniä päivässä eli voinko ottaa vajaat sata grammaa proteiiniä lisäravinteistä (hera80)? tietenkin ei kerralla.?
Eli haluan lihasmassaa ja voimaa ja syön aika hyvin mielestäni, mutta olen laskeskellut että se ei riitä lähellekkään, saan noin 50g proteiiniä päivässä ruuasta ja painan vajaa 70 ja koska teen suht. raskasta yksjakosta ohjelmaa 4 kertaa viikossa ,tulisi minun saada n. 130g proteiiniä päivässä eli voinko ottaa vajaat sata grammaa proteiiniä lisäravinteistä (hera80)? tietenkin ei kerralla.?

Juu vaikuttaa ihan ok respalta kalorit on kohdallaan ja osan tuosta varmasti hyötykäyttöön otan, pitää kuitenkin säätää se itelleen sopivaks kokonaisuudeks. Ihmettelin vaan tota et on ainoastaan yks lämmin ateria päiväs?! mut joka tapauksessa TACK!klo: 08:00
-Rasvaton maito (Valio): 3dl
-Kaurahiutaleet (Elovena): 120.0 g
-Raejuusto: 200.0 g
klo: 12:00
-Kananmuna: 55.0 g
-Rypsiöljy 1rkl: 13.5 g
-Maitorahka Ehrmann: 250.0 g
-Ruispalat (Vaasan): 55.0 g
-Saunapalvi (Atria): 25.0 g
klo: 16:30
-Kananmuna: 55.0 g (1)
-Maitorahka Ehrmann: 250.0 g
-Kaurahiutaleet (Elovena): 60.0 g
-Saunapalvi (Atria): 25.0 g
-Ruispalat (Vaasan): 55.0 g
klo: 18:00
-Proteiini Whey (UFS): 30.0 g
- Treeni -
klo: 20:00
Palautusjuoma:
-Proteiini Whey (UFS): 45.0 g
-Panimosokeri 1dl: 100.0 g
klo: 21:00
-Tumma riisi (Eldorado): 120.0 g
-Broileri filee, ohut leike (Atria): 225.0 g
klo: 23:00
-Kananmuna: 55.0 g
-Tonnikalaa (Eldorado): 150.0 g
Yhteensä:
Energia: 3604.3kcal P338.8g (38%) / H414.9g (47%) / R58.2g(15%)
Useampi viesti aiheesta kolme sivua taaksepäin. Varsin kattavaa pohdintaa, kun se vähän riippuu..paljo painaa ruokalusikallinen rypsiöljyä?