Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eräässä nettikaupassa näin aika mukavia tarjouksia massanlisäys yms. tuotteista. Tuotteet ovat kyllä minulle aika tuntemattomia merkeiltään, mutta kilohinnaltaan aika edullisia. Eli mitäköhän jauhoa kannattaisi ostaa täydentämään päivittäistä energiasaantia, Prolab N-Large II, Sci-MX Mass System vai Sci-MX Lean Grow MRF? Lähinnä ennen treeniä ja tunti-pari treenin jälkeen tulisi hörpittyä jotain tuollaista...
On se vaan niin vaikeeta kun on aivan liian monia tuotteita, helpompaa olisi ostaa sellaista merkkiä jonka tunnen, mutta niillä taas hinnat ovat korkeampia.
Eli mitäköhän jauhoa kannattaisi ostaa täydentämään päivittäistä energiasaantia, Prolab N-Large II, Sci-MX Mass System vai Sci-MX Lean Grow MRF?
En vielä tarkemmin jaksa/halua/viitsi alkaa opetella laskemaan tarkkoja ravintoaineiden määriä tai kaloreita (tyhmä minä!), mutta silti haluaisin varmistaa treeneistä palautumisen ja lihasten kasvun. Olenko hakoteillä jos otan palautusjuomaa heti treenin loppuvaiheessa/jäähdyttelyssä ja sitten esim illalla Whey3-tujaukset?
Olen pienikokoinen nainen ja aterioiden koko ihan kohtalainen, mitä nyt joskus ottaa isomman lautasen kaapista.
Tässä muut ateriat:
Aamulla puuro (jossa öljyä)+omena+banaani+kahvia
Lounasaikaan täyjyväriisi/tumma pasta kanan kera+raejuustoa
Välissä jotain mitä kaapista löytyy
Päivällisaikaan esim tumma pasta+nautapaistijauheliha tomaattimurskalla (+leipää)
Illalla rahka+ananaspalat (ja joskus jotain hiilaripitoista lisäksi)
Eli onko tässä rakenteessa jokin pahasti vialla tai puuttuu jotain tärkeää? Oon vasta nimittäin sillä opetteluvaiheella, jossa oon vasta tajunnu jättää vaaleat jauhot ja huonot rasvat vähälle (jos käytän ollenkaan). Kuiteski ois kiva tajuta noiden lisäravinteidenkin osuutta kehitykseen. Onko siis kokemuksia jossa oisitte kehittyny hyvin ilman lisäreitä tavallisella määrällä kotiruokaa? Jos tätä ketjua uskoo niin pitäis syödä ruokaa aivan tajuttomasti että varmasti saa kaikki tarpeelliset.
Sori jos oli sadas kerta kun tätä kysytään....
Lisäravinne on aina lisäravinne ja sitä ei pidä korvata monipuolisella ruokavaliolla vaan annetaan lisäenergiaa jos normaalista ruoasta jää vajaaksi.
Eikös noi tarkoita molemmat samaa?;)Varmasti ilman lisärainteita kehittyy yhtä hyvin kuin tavallista ruokaa syömällä.
Eikös noi tarkoita molemmat samaa?;)
kuinka pitkään feta pysyy jääkaapissa syömäkelpoisena avaamisen jälkeen? viikon?
Onko se siinä suolaliemessä? Jos on niin kyllä se vähintään sinne parasta ennen päivään säilyy, jos kansi on kiinni.
Mitä kannattaa syödä, jos haluaa saada lisää lihasmassaa/voimaa?
Entä koska on hyvä ikä aloittaa lisäravinteiden käyttö? Itse olen kohta 16v. Onko liian aikaista?
Paljonko proteiinia tulee about 75 kg janarin syödä, jotta kehitys onnistuu?