Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

ite samassa koossa pyörin, mut turhaan tuplaisit heras. ite otan 40protua, ja 35-65hiilaria. siihen päälle 5-10krea

mikähän voisi olla sopiva määrä hiilaria+protskua palautusjuomassa? olen 171cm/74kg. painoa tarkoitus lisätä edelleen (+4-5kg tullut reilussa parissa kuukaudessa).

tällä hetkellä laitan heraprotskua 1dl(30g) + maltoa n.1,5dl(75g) + kreatiinia n. 5g.

miltä kuulostaa tämä määrä? hiilihydraattien määrää olen lisännyt, aiemmin laitoin desin verran.

Laita heraa 40g ja maltoa 50 g eli desi vaan

Mitä sillä on väliä minkä kokonen on? Kaveri on massalla niin reippaasti sitä kaloria sinne koneeseen treenin jälestä. Sitäpaitsi herakin nostaa insuja ja 50g on sopivasti 2dl. Mitä sitä turhia säätämään... :kippis1:

Oisko sellanen yhdistelmä mitenkään järkevä, että pelkkänä palatusjuomana ottais tota FAST:n Muscle+ ja sen ohella vielä tota FAST:n MAITO90 proteiinijauhetta päivällä muun ruokailun ohella?

Oisko sellanen yhdistelmä mitenkään järkevä, että pelkkänä palatusjuomana ottais tota FAST:n Muscle+ ja sen ohella vielä tota FAST:n MAITO90 proteiinijauhetta päivällä muun ruokailun ohella?
Miksei tuo olisi järkevää. Anna palaa vaan!

Riippuu toki tavoitteista ja ruokailuista, mutta ei tuossa suunnitelmassa ottaa Muscle+ palkkarina ja Maito90 väli- ja/tai iltapalana mitään vikaa ole.

Viimeksi muokattu:
No tavoitteista sen verran, että läskiä saa enemmän muutettua lihakseksi ja niiden kasvattaminen. Tota palautusjuomaa olen käyttänyt tähänkin asti, mutta ajattelin, että lisäproteiini ei olisi pahasta. Kiitos nopeista vastauksista :)

Kysyisin lisää tosta Hoffan jutusta. Kai välipalana voi ihan hyvin ottaa vaikka Hera80:stä? Se on vaan vahlvempaa ja muutama gramma proteiiniä vähemmän.

Jaa niin ja voiks sitä käyttää esim puol desiä tota hera80:stä ja vaikka 5dl vettä, kun en mä sitä proteiiniä enää niin hirveesti päivään tarttis. Jos toi puol desiä olis joku 50g.

Kysyisin lisää tosta Hoffan jutusta. Kai välipalana voi ihan hyvin ottaa vaikka Hera80:stä? Se on vaan halvempaa ja muutama gramma proteiiniä vähemmän.

Jaa niin ja voiks sitä käyttää esim puol desiä tota hera80:stä ja vaikka 5dl vettä, kun en mä sitä proteiiniä enää niin hirveesti päivään tarttis. Jos toi puol desiä olis joku 50g.

Joo voi ja joo voi.

Kannattaa kuitenkin ihan kokonainen desi ottaa, kun yksi desi heraa on apauttiarallaa 30g.

HEI NYT VIISAAT APUA :D :D
oon 15 vuotias ja oon aatellu investoida tollaseen FASTIN burneriin = rasvanpolttajaan. Kannattaako ja onko kokemuksia vastaavista mömmöistä ? :D
:kippis1: :worship:

HEI NYT VIISAAT APUA :D :D
oon 15 vuotias ja oon aatellu investoida tollaseen FASTIN burneriin = rasvanpolttajaan. Kannattaako ja onko kokemuksia vastaavista mömmöistä ? :D
:kippis1: :worship:

Jos et tiedä tarviitko sitä niin et todennäkösesti tarvitse. Ruokavalio ensin kuntoon ja aluksi kannattaa sijottaa ne rahansa lisäravinteissa ihan perus heraan ja maltoon.

No siis oon 15-vuotias, 174cm ja painan 77Kg.
Tolla kannattavuudella tarkotin siis että voiko mun ikänen käyttää ja onko sellasesta jotain hyötyä? Kun ei viittis lyödä 34 euroo esterin perseeseen
:thumbs:

yks jätkä testaili tulisia mausteita yms rasvanpolton apuna. tais saada about samat tulokset kuin rasvanpolttajilla... eli ei suurempaa vaikutusta rasvanpolttoon

e: rasvanpolttajista ei vaan tullu ilkeitä sivuoireita :D

mikähän voisi olla sopiva määrä hiilaria+protskua palautusjuomassa? olen 171cm/74kg. painoa tarkoitus lisätä edelleen (+4-5kg tullut reilussa parissa kuukaudessa).

tällä hetkellä laitan heraprotskua 1dl(30g) + maltoa n.1,5dl(75g) + kreatiinia n. 5g.

miltä kuulostaa tämä määrä? hiilihydraattien määrää olen lisännyt, aiemmin laitoin desin verran.

Kuullostaa oikein hyvältä. Missään nimessä en lisäisi ainakaan heran määrää. Tukeva ateria kannattaa toki syödä pari tuntia tuon satsin jälkeen.

mitenkäs dippijauheiden ravintoarvot? siis aivan näiden sipsidippien kunten ranch yms. en finellistä löytänyt, voisi koittaa rahkan sekaan sekoittaa :rolleyes:

Back
Ylös Bottom