Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mikähän voisi olla sopiva määrä hiilaria+protskua palautusjuomassa? olen 171cm/74kg. painoa tarkoitus lisätä edelleen (+4-5kg tullut reilussa parissa kuukaudessa).
tällä hetkellä laitan heraprotskua 1dl(30g) + maltoa n.1,5dl(75g) + kreatiinia n. 5g.
miltä kuulostaa tämä määrä? hiilihydraattien määrää olen lisännyt, aiemmin laitoin desin verran.
Miksei tuo olisi järkevää. Anna palaa vaan!Oisko sellanen yhdistelmä mitenkään järkevä, että pelkkänä palatusjuomana ottais tota FAST:n Muscle+ ja sen ohella vielä tota FAST:n MAITO90 proteiinijauhetta päivällä muun ruokailun ohella?
Oisko sellanen yhdistelmä mitenkään järkevä, että pelkkänä palatusjuomana ottais tota FAST:n Muscle+ ja sen ohella vielä tota FAST:n MAITO90 proteiinijauhetta päivällä muun ruokailun ohella?

Kysyisin lisää tosta Hoffan jutusta. Kai välipalana voi ihan hyvin ottaa vaikka Hera80:stä? Se on vaan halvempaa ja muutama gramma proteiiniä vähemmän.
Jaa niin ja voiks sitä käyttää esim puol desiä tota hera80:stä ja vaikka 5dl vettä, kun en mä sitä proteiiniä enää niin hirveesti päivään tarttis. Jos toi puol desiä olis joku 50g.
Kannattaa kuitenkin ihan kokonainen desi ottaa, kun yksi desi heraa on apauttiarallaa 30g.Jaa niin ja voiks sitä käyttää esim puol desiä tota hera80:stä ja vaikka 5dl vettä, kun en mä sitä proteiiniä enää niin hirveesti päivään tarttis. Jos toi puol desiä olis joku 50g.
HEI NYT VIISAAT APUA :D :D
oon 15 vuotias ja oon aatellu investoida tollaseen FASTIN burneriin = rasvanpolttajaan. Kannattaako ja onko kokemuksia vastaavista mömmöistä ? :D
:kippis1:![]()
15 vuotiaan nimenomaan kannattaisi laittaa ne rahat Esterin perseeseen. Ei rasvanpolttajaan.Kun ei viittis lyödä 34 euroo esterin perseeseen
:lol2:15 vuotiaan nimenomaan kannattaisi laittaa ne rahat Esterin perseeseen. Ei rasvanpolttajaan.
mikähän voisi olla sopiva määrä hiilaria+protskua palautusjuomassa? olen 171cm/74kg. painoa tarkoitus lisätä edelleen (+4-5kg tullut reilussa parissa kuukaudessa).
tällä hetkellä laitan heraprotskua 1dl(30g) + maltoa n.1,5dl(75g) + kreatiinia n. 5g.
miltä kuulostaa tämä määrä? hiilihydraattien määrää olen lisännyt, aiemmin laitoin desin verran.