Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täysin samat ravintoarvot, ellei purkkiananas ole sokeriliemessä, mutta omassa mehussaan täysin samat arvot kuin kokonaisessa.
Tämä on varmasti kysytty ennenkin mutta mihinkä te sekoitatte HERA80? kiitoksia vastauksista näin etukäteen.
Nyt aattelin tilailla pakkikselta laatu mössöä palkkariks kun alkaa ufs herat loppumaan.
Tällä kertaa täysmittasen satsin eikä pelkällä heralla. Nyt koriin eksynyt Fastin 600g kreaatiinipönykkä ja pari pussii Fastin hera80:ä 900g.
Täydennyksiä? :evil:
Ja päätavoitteena voima - ohessa lihasmassaa tietenkin.
Jos ihmisen pitäis saada proteiiniä 2g/per kilo niin eiks joku juomakin ole ihan hyvä, vaikka toi pakkiksen missä ei ole ainuttakaan hiilaria?
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?products_id=480
Eiks tollanen käy vaikka jokapäivä vedettäväks, mun tavote on ennemminkin painon nostaminen, mutta sais tosta nyt taas 30g proteiiniä lisää ;L
Nii, pystytkö sanoon ilman mitään grammä määriä, et mitä saa vaikka uunikalasta ja muusista :D Jos syö sellasen vähän runsaamman annoksen.
Oon aina sekottanut muscle +:n veteen ja tuun varmaan aina sekottaankin.
Noista hiilareista en tiedä, mutta onko siinä niin ratkseva määrä et olis jotenkin parempi vetää mehuun? En tiedä, mä tekisin niinkun paremmalle maistuu, varmaan toi mehu.
Nonni. Nyt joku karppauksen overlord vois auttaa vastaamalla mieltäni askarruttaneisin kysymyksiin.
1. Säästö liekki. Eli voiko elimistö mennä "säästöliekille" jos suurin osa ravinnosta tulee rasvasta(im.nopeus) ja ruokailen 3:n tunnin välein päivän yhteenlasketun energiamäärän ollessa n.2000 kcal?
2. Olen miinuskaloreilla ja saan <60g hiilareita päivässä. Miten on mahdollista että palautumiseni on ollut ongelmatonta? Saan n.150g prot päivässä joka on yli 2g rasvatonta painokiloa kohden.
Mutta pidemmällä dieetillä ehdottomasti(IMO?) hyödyttää cheattipäivät.
En nyt termistöä muista, mutta siis silloin lihakset täyttävät parhaiten jotain varastojaan.