Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Täällä on yritetty ajaa sisään runsasta aamupalaa. Muutaman kuukauden ajan se on sisältänyt 1000-1200 kcal [p59h21r69] joka on lautasella suurehko munakas sekä pala leipää. Koko komeus huuhdotaan alas vedellä edes ajattelematta aterian tuovan mitään makuelämyksiä. Neutraalia, ja ravinteikasta ainakin paperilla. Sis. n. 35-40% päivän energiantarpeestani.

E: ei siis varsinaisesti mitään kysymystä.

Terve oon tässä vuoden treenaillut ja kysymys kuuluu mitä oisin voinu syödä paremmi ja tietääkö joku paljon oon syöny kaloreita päiväs jos normi päivä on tälläinen

Aamup,ala: normi 250g rahka pari ruisleipää ilman voita kinkkusiivunkaa

3h myöhemmi Ruoka koulussa: vähä yli puolilautallista riisiä ja jotain liha kastiketta yleesä liha kastiketta enemmä kuin riisiä tai perunaa mitä sattuu olee, toinen puoli lautasesta salaattia ja kasviksia ja monesti vielä noin 200grammaa raejuustoo ja yksi ruisleipä, juomaks 2 lasia vettä ja kahvi heti ruuan jälkeen. (Loppujelopuks lautane näyttää vuorelta)

Noin 3h myöhemmin välipala 1-2 enne salia: kaupan nuita juotavia jogurttei mis on 20g proteiinia tai rahka ja banaani tai vastaava

SALITREENI 1.10h keskimääri

Salin jälkee heti: 30g fasti heraa ja ehkä banaani. 30-45 min kulues 200g paistettuuu kanasuikaleit tai jauhelihaa, noin 130g täysjyvä makarkaronia tai sama verra riisiä näön mukaa lautasella, ja toinen puoli lautasesta kurkkua ja tomaattia, ja vettä juomaks.

2-3h myöhemmin: Purkki normi rahkaa 250g ja pari ruisleipää (aamupala tyylinen)

2-3h myöhemmi heti enne nukkumaa menoa 250g rahkaaa tai 30g fasti maitoprotskuu.

Lisätietoja 174/67. Painoa ei vuodessa 3kiloo enenpää tullut vaikka kuinka söin '-,- tarkotuksena kasvattA lihaksia ja ikää 20v

Ja tosiaa eka posti en tiedä edes tuleeko tämä oikei joten ei tarvi dissaa kiitokset jos joku osais kertoo onko tämä iha päi vittua ja kärsikö paljo ku en ottanu suoraa sali jälkee hiilareit palkkaris kans nii ja onko välii jos syön jotai pientä vaik tuntia enne ruokaa kuten rahkan tai leipää jos tulee nälkä vai sekoittaako se elimistöä

Syötät vaan nuo tiedot tonne ja saat vastauksen Laihdutus, kalorilaskuri, ravintoainelaskuri, ruokapäiväkirja, laihduta netissä

Mitä valmiiksi tehtyä lihasmassan lisäystä lisäävää tuotetta suosittelettte laktoosi vammaiselle jantterille? Valmiiksi tehdyllä lähinnä tarkoitan ettei itse tarvisi erikseen ostella maltoa,kreaa, prodee yms

Jos jotain gaineria mietit, niin unohda. Ne sisältää todella paljon sokeria. Tämä on tietenkin vain oma mielepide. En sitten tiedä haluatko palkkaria? Onhan noita valmiita palkkareita, kyllä pitäis löytyä niitäkin missä ei laktoosia paljon ole.

Eli jos haluat "massankasvatus" litkun tee se itse. Blenderiin vähän rahkaa, marjoja, banaaneja ja helvetinmoinen kasa kaurahiutaleita. Jos palkkarin haluat, niin kato tuolta lisäravinnekauppojen sivuilta jotain vähä laktoosista.

Tilasin noit Fitnestukun BCAA XL kapseleita.Mietinki et millon kannattaa ottaa?treeniä ennen mut entäs otanko toisen treenin jälkeen vaikka juonki palkkarin joka sisältää heraa?Entäs välipäivinä millon noi kannattaa ottaa?Mietin että oleeelliset ajat ois aamulla ja ehkä illalla?Juon myös joka aamu 40g heraa joten onko siihen turha ottaa tollanen kapseli kylkeen?

Tilasin noit Fitnestukun BCAA XL kapseleita.Mietinki et millon kannattaa ottaa?treeniä ennen mut entäs otanko toisen treenin jälkeen vaikka juonki palkkarin joka sisältää heraa?Entäs välipäivinä millon noi kannattaa ottaa?Mietin että oleeelliset ajat ois aamulla ja ehkä illalla?Juon myös joka aamu 40g heraa joten onko siihen turha ottaa tollanen kapseli kylkeen?

Mun mielestä BCAA:ta kannattaa ottaa lähinnä ruokailujen välissä tai vaikkapa treenin aikana. Kunnollisen aterian (johon lasken nyt tuon 40g herankin) kanssa siinä ei mun mielestä oo mitään hyötyä, koska ateriasta saa jo muutenkin paljon aminohappoja.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
ainoa "haitta" on varmaankin vain pluskaloreissa, jos ne eivät ole toivottuja, ja jos kalorimäärä on pitemmän aikaa todella paljon plussilla joka päivä, varsinkin jos ei liiku yhtään tai edes käy salilla. Eli ns. sohvaperunoille "liiasta rasvasta" on vain haittaa kun on liikaa kaloreita. Rasvastahan siis tulee 9kcal/g kaloreita.

niinkuin sanottu, ei niistä haittaa ole, mutta järki pidetään asiassa ja syödään sen mukaan kuin on tarve ja tavoitteet. jne...

Terve

Pistän nyt tämän tänne, kun en keksinyt muutakaan paikkaa. Eli tarkotus olis pudottaa vähän painoa ja erityisesti saada ylimääräiset löysät pois mitää on kertyny aika paljon.
165cm/75kg

Lenkillä käyn 3-4x viikossa (sykkeet 140-160, matka n9,5km) ja jääkiekkoa tulee nyt näihin aikoihin pelattua kerta viikkoon(n.1h). viikonloppusin käyn viheltämässä jääkiekkopelejä(2-4), missä tulee luisteltua aika paljon. Salilla käymisen olen nyt jättänyt pois vähäksi aikaa kokeilumielessä. Työ on raskasta (8h päivä)

Ruokavalio on nyt se mikä arveluttaa (olen aika nirso)

Aamupala:
Whey-80, 40g
Neljän viljan puuro, 30g

Lounas:
Työpaikalla kuppilassa ruoka + salaatti

Välipala:
Ekströms vadelmakiisseli n.2,5dl
2x Ruispala + oivariini + vähärasvainen kalkkuna (2siivua per leipä) + siivu oltermannia per leipä + kurkkua ja salaattia

Illallinen:
Naudan jauheliha 7%, 150g
Makaroni, 100g
Raejuusto, 100g
maissi, 100g + jonkin verran pilkottua kurkkua

Iltapala:
Whey-80, 40g

Aterioilla juon vähärasvaista maitoa/vichyä

Eli tarvis vähän vinkkiä, mitä voisi parantaa

pari viikkoa nyt menny ja alle kilo lähteny painoa pois.

Lisäksi vielä. Join aikaisemmin paljon colaa ymym söin mitä sattui. nyt jätin kaiken pois

Ekana pistää silmään, että saat hyviä rasvoja liian vähän. Oliiviöljyä vaikka illalle.

Kumpi on parempi vaihtoehto
A)Illalla magnesium ja yht. 30mg sinkkiä + vitamiinit
B)Illalla magnesium ja 15mg sinkkiä, aamulla vitamiinit (sis. toiset 15mg sinkkiä)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom