Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten myöhään toi iltapala pitäis ottaa ? Oon yleensä syöny tuntia ennen nukkumaanmenoa, ok?
Entä aamupala sit? Heti ku herää vai tunnin päästä nousemisesta?
Kumpi on parempi vaihtoehto
A)Illalla magnesium ja yht. 30mg sinkkiä + vitamiinit
B)Illalla magnesium ja 15mg sinkkiä, aamulla vitamiinit (sis. toiset 15mg sinkkiä)
Miten myöhään toi iltapala pitäis ottaa ? Oon yleensä syöny tuntia ennen nukkumaanmenoa, ok?
Entä aamupala sit? Heti ku herää vai tunnin päästä nousemisesta?
Tuntia ennen nukkumaanmenoa on ihan hyvä, ei sillä ainakaan metsään mennä. Pitäis varmaan pelotella katoboliapeikolla ja sanoa, et aamupala pitäis syödä heti herättyä, mutta eipä siinä mitään suurta katastrofia tule, jos tunnin vetkuttelet. Makuasioita nämä, ite syön aamupalan heti, kun saa puurot alhaalle ja iltapala joku ½-1h ennen kuin nukun.
Mies: BMR = (10 x kehonpaino (kg)) + (6.25 x pituus (cm)) - (5 x ikä) + 5
Nainen: BMR = (10 x kehonpaino (kg)) + (6.25 x pituus (cm)) - (5 x ikä) - 161
Ootko varma? Vähän ihmettelin kun muistaakseni olen saanut jostain tulokseksi jotain 2200 paikkeilla ja nyt on jo 1800 puolella :O
Okei, asia tulee pikkusen liian aikasin ehkä kysymykseen mutta tulipahan mielee, eli tavoitteena kesäkuntoon 2014 :DD, on tässä nyt loppukesä ja talvi tarkotuksena treenata kunnolla ja vetää safkaa samanverran. Joten missä vaiheessa kannattaa aloittaa kiristeleen että kesällä kehtaa ulkonakin kulkea? (ehkä jopa rannalla) tällä hetkellä löytyy pientä mahaa että keskivartalon lihaksia ei ole näkyvissä. (ehkä pikkusen hyvällä tuurilla saattaa saada rintalihat pumppiin).
Ruokaohjelmassani on 3 munanvalkuaista aamupalaksi, missä muodossa tää pitäs kiskasta? :D raakana vai jotenki kypsennettynä