Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Riisi tumma (Fineli) 100g 349kcl, 72 grammaa hiilaria

Tumma Riisi, keitetty (Fineli) 100g 140kcal, 29g hiilaria

Onko tässä keitetyssä laskettu se turpoaminen mukaan, vai mistä tämä johtuu? Miten dietillä kannattaa laskea tuo riisin syöminen, kuivana vai keitettynä?

Kuivana, huomattavasti helpompi mitata. Keitetyssä riisissä arvot ovat tosiaan pienemmät veden takia.

Kuivana, huomattavasti helpompi mitata. Keitetyssä riisissä arvot ovat tosiaan pienemmät veden takia.

Jees, kiitti tiedoista, mut tulee varmaa mitattua keitettynä kun kerralla tulee tehtyy useemman päivän ruoat valmiiks

Jos on tavallaan tavoite kerätä lihasmassaa, ilman että tulee ylimääräisenä rasvana kehoon (vatsalihakset olisi tarkoitus näkyä hyvin). Onko suotavaa tai ylipäätään haittaa vetää joka ilta ruokalusikallionen rypsiöljyä yhdessä magnesiumin + sinkin yhteydessä ennen nukkumaan menoa?

Jos on tavallaan tavoite kerätä lihasmassaa, ilman että tulee ylimääräisenä rasvana kehoon (vatsalihakset olisi tarkoitus näkyä hyvin). Onko suotavaa tai ylipäätään haittaa vetää joka ilta ruokalusikallionen rypsiöljyä yhdessä magnesiumin + sinkin yhteydessä ennen nukkumaan menoa?

Jos se makroihin ja kaloreihin passaa.

Vähän ristiriitainen tavote. Hankkia massaa ja saada vatsapalat näkymään, ei tule onnistumaan ellei omaa siihen geenejä.

Kuinka paljon mun kannattaisi lisätä syömisiä, että paino lähtis nousemaan mut rasvaa ei kertyis mitenkään törkeesti? Olen 178 cm pitkä ja painan n 68 kg. Nyt oon viitisen viikkoa syöny lepopäivinä n 2900-3000 kcal, treenipäivinä 3300-3400 ja treeni+duuni (varasto) 3700-3800 kcal. Paino ei tuppaa nousemaan. Duunissa kävelen lähes koko päivän.

Kuinka paljon mun kannattaisi lisätä syömisiä, että paino lähtis nousemaan mut rasvaa ei kertyis mitenkään törkeesti? Olen 178 cm pitkä ja painan n 68 kg. Nyt oon viitisen viikkoa syöny lepopäivinä n 2900-3000 kcal, treenipäivinä 3300-3400 ja treeni+duuni (varasto) 3700-3800 kcal. Paino ei tuppaa nousemaan. Duunissa kävelen lähes koko päivän.

Joku muutama sata kaloria yli kulutuksen, niin toimii. Rasvaa kertyy joka tapauksessa plussilla, mutta nehän voi aina cuttailla pois.

Jos noilla ei nouse, niin lisää vaikka 200 kaloria/päivä ja katso mitä tapahtuu. Jos nousee liikaa niin lasket hieman, jos ei nouse niin lisää vaikka uudesaan 200 ja sama homma.

Vähän ristiriitainen tavote. Hankkia massaa ja saada vatsapalat näkymään, ei tule onnistumaan ellei omaa siihen geenejä.

Oikeastaan itse olen saanu lihasmassaa suhteellisen hyvin tähän mennessä, mutta myöskin vatsalihakset ovat tuleet esiin paremmin.. Yksi ruokalusikka sinkin ja magnesiumin yhteydessä ei varmaa ole todellakaan haitaksi?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nuilla cheateilla et tee ku hallaa itelle. Puotat kaloreita parisataa ja lisäät vaikka muutaman intervallitreenin. Nuista kaloreista tietty aika vaikee lähtee puottelee enää pahemmin ku menee kohta iha ittesä näänyttämiseksi vaan. Sempä takia siitä metaboliasta kannattaisi pitää massakaudella huolta nostaen kaloreita pikkuhiljaa koko ajan ylemmäs ja ylemmäs. Sitten on helpompi poltella rasvoja pois ku lähtee isommosta kaloreista liikkeelle ja kun tulee vastaan näitä hetkiä ettei rasva enää palakkaan nii puottaa kaloreita parisataa niin kas kummaa kun rasva rupee taas tirisemään.
Nyt lähti laskuun, 102,5->101,4, taitaa tuo puntarikin olla aika epätarkka. 3,5vk takana nyt siis lähes 2kg eli edistyminen jatkuu! Kävi kuten odotinkin, eli jatketaan tällä yhdellä cheatilla edelleen. Eikä ole edes nälkä!

Sanokaas muuten, kun vedän vaikka täysjyväpastaa 300g päivässä, niin siinä on proteiinia aika hurjasti. (16g/ 100) Täydellistä proteiiniahan tuo ei varmasti ole, mutta lieneekö esim. herassa tai maitotuotteissa riittävästi niitä puuttuvia aminohappoja, että tuon pastankin proteiinit tulee riittävän hyvään käyttöön...? Että voin laskea 2g/painokilo- kaavan mukaan ja ottaa ne mukaan?

Sanokaas muuten, kun vedän vaikka täysjyväpastaa 300g päivässä, niin siinä on proteiinia aika hurjasti. (16g/ 100) Täydellistä proteiiniahan tuo ei varmasti ole, mutta lieneekö esim. herassa tai maitotuotteissa riittävästi niitä puuttuvia aminohappoja, että tuon pastankin proteiinit tulee riittävän hyvään käyttöön...? Että voin laskea 2g/painokilo- kaavan mukaan ja ottaa ne mukaan?

Laske vain nuo pastat kokonaisprodeihin, menee muuten liian hifistelyksi, eikä sillä ole loppujen lopuksi mitään merkitystä.

Itse en laskisi, mutta en lähde fanaattisesti taistelemaan vastaan jos joku haluaa laskea.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom