Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulostaa ihan hyvältä tosin hiilarit ekassa palkkarissa ei ole saatanasta. Oot kuitenki aika matalilla energioilla varmasti ton 1-jakosen jälkeen.Miten palkkarin juonti kannattaisi ajoittaa treenissäni ja millainen hera/malto suhde olisi sopiva? Otanko kaksi palkkaria mukaan, ensimmäinen hera-palkkari (30g) salitreenin jälkeen ja toinen esimerkiksi 1:2 heraa (30g) ja maltoa (60g) uinnin jälkeen? Jos jollain on hyviä ideoita niin ne otettaisiin ilolla vastaan!
Alla on vielä normaali treenini:
15min hölkkä salille
1h salilla yksijakoista ohjelmaa
15min kamojen vaihto, suihku, sauna
1h uintia tekniikkaan keskittyen
15min kamojen vaihto, suihku, sauna
25min kävely kotiin
Kokeile pitää pidempiä jaksoja. Että ei ole vaan cheatti"päivä" vaan cheattiviikko. Sanomattakin selvää, että tuollaisina viikkoina ei missään mäkkärissä käydä mutta kalorit nostetaan sellasille maltillisille plussille. Sen jälkeen pidempi aika taas miinuksilla.Mikähän helvetti tässä on kun paino ei tahdo lähtä putoamaan? Treenaus on jäänyt kesällä hieman vähemmälle, mutta pidän kalorit omien laskujeni mukaan jopa alle 2000. Cheattipäivinä menen omien laskujeni mukaan jopa hieman plussalle, joten tuskin tässä mistään säästöliekistäkään on kyse.
Alussa tuntui että paino lähti putoamaan hyvin, mutta sitten päätin ottaa kahden päivän cheatin pienillä plussilla, jonka jälkeen paino on junnannut paikallaan. Pitäisikö tässä alkaa tekemään vaikka joitain puolen tunnin pyörälenkkejä, kun kulutus on tällä hetkellä luokkaa sohvalla istuminen? Entä pitäisikö noi cheatit siirtää vaikka kahden viikoin välein tapahtuvaksi?
![]()
Viikko menee jo varmaan liian pitkäksi. Kokeilen ainakin tämän viikon vielä perusseteillä, sillä olen juonut vettä huomattavasti enemmän kuin dieetin alussa - kenties junnaava paino johtuukin siitä, sillä ekat 2vk meni ihan mukavasti. Jos ei ala lähtemään niin postaillaan uudelleen ja alan kokeilemaan vaikka 3pv cheattia.Kokeile pitää pidempiä jaksoja. Että ei ole vaan cheatti"päivä" vaan cheattiviikko. Sanomattakin selvää, että tuollaisina viikkoina ei missään mäkkärissä käydä mutta kalorit nostetaan sellasille maltillisille plussille. Sen jälkeen pidempi aika taas miinuksilla.
Kuinka kauan eri ravintoaineilla kestää imeytyä, eli jos syön vaikka purkin rahkaa niin kauanko kestää että proteiinit ja hiilarit ovat lihaksiston käytössä?
Onko totta kuten videossa väitetään että menisi noin kauan? Jos menee niin eihän ole periaatteessa väliä syökö hiilareita illalla vai aamulla?
Viikko menee jo varmaan liian pitkäksi. Kokeilen ainakin tämän viikon vielä perusseteillä, sillä olen juonut vettä huomattavasti enemmän kuin dieetin alussa - kenties junnaava paino johtuukin siitä, sillä ekat 2vk meni ihan mukavasti. Jos ei ala lähtemään niin postaillaan uudelleen ja alan kokeilemaan vaikka 3pv cheattia.
Kumma kyllä, sillä kalorit on normipäivinä oikeasti todella matalat. Tänäänkin kalorit jää varmaan jonnekin max 1800 tasolle, ja lepoaineenvaihduntani on jotain 2300-2500kcal. Viikonloppuna tulee sitten vähän enemmän mättöä, eli cheattikin ajoittuu sinne.
Katsotaan siis mihin tämä kehittyy, olen kyllä luottavainen että se johtuu juurikin nestetankkauksesta.
Nuilla cheateilla et tee ku hallaa itelle. Puotat kaloreita parisataa ja lisäät vaikka muutaman intervallitreenin. Nuista kaloreista tietty aika vaikee lähtee puottelee enää pahemmin ku menee kohta iha ittesä näänyttämiseksi vaan. Sempä takia siitä metaboliasta kannattaisi pitää massakaudella huolta nostaen kaloreita pikkuhiljaa koko ajan ylemmäs ja ylemmäs. Sitten on helpompi poltella rasvoja pois ku lähtee isommosta kaloreista liikkeelle ja kun tulee vastaan näitä hetkiä ettei rasva enää palakkaan nii puottaa kaloreita parisataa niin kas kummaa kun rasva rupee taas tirisemään.
Nuilla cheateilla et tee ku hallaa itelle. Puotat kaloreita parisataa ja lisäät vaikka muutaman intervallitreenin. Nuista kaloreista tietty aika vaikee lähtee puottelee enää pahemmin ku menee kohta iha ittesä näänyttämiseksi vaan. Sempä takia siitä metaboliasta kannattaisi pitää massakaudella huolta nostaen kaloreita pikkuhiljaa koko ajan ylemmäs ja ylemmäs. Sitten on helpompi poltella rasvoja pois ku lähtee isommosta kaloreista liikkeelle ja kun tulee vastaan näitä hetkiä ettei rasva enää palakkaan nii puottaa kaloreita parisataa niin kas kummaa kun rasva rupee taas tirisemään.
Kuinka paljon on liikaa magnesiumia? Uskaltaako esim. syödä jotain magnesium pillereitä joissa magnesiumia about 350-450 mg jos syö pähkinöitä ja niissäkin 100 grammaa sisältää 180 mg magnesiumia?
Oon nyt huomannu sellasta, kun alotin bulkin, että illalla vetäessään ennen nukkumaan menoa protskut naamaan ei millään meinaa tulla uni. Oon kanssa pyrkiny välttää vetämästä hiilareita ennen nukkumaanmenoa. Uni tuntuu muutenkin jotenkin katkonaiselta. Onko muilla tollasta ja mikä siihen auttais?
Oon nyt huomannu sellasta, kun alotin bulkin, että illalla vetäessään ennen nukkumaan menoa protskut naamaan ei millään meinaa tulla uni. Oon kanssa pyrkiny välttää vetämästä hiilareita ennen nukkumaanmenoa. Uni tuntuu muutenkin jotenkin katkonaiselta. Onko muilla tollasta ja mikä siihen auttais?