Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon löytänyt nyt kaupasta tämmöstä uutta pirkan paistijauhelihaa
katso liitettä 102645
Onkohan tämä nyt sitten oikeeta tavaraa eli täyttä paistia? Kun ainakin noihin atrian yms "paistijauheliha"paketteihin joita tähän asti olen ostanut, on tullut uudeksi nimeksi naudan parempi jauheliha 10%.
Oon löytänyt nyt kaupasta tämmöstä uutta pirkan paistijauhelihaa
katso liitettä 102645
Onkohan tämä nyt sitten oikeeta tavaraa eli täyttä paistia? Kun ainakin noihin atrian yms "paistijauheliha"paketteihin joita tähän asti olen ostanut, on tullut uudeksi nimeksi naudan parempi jauheliha 10%.
Aamupala: Elovena puuroa, 2dl hiutaleita. 300 kcal, 6,4g R, 44g H, 11,2g P + Whey 100 palkkari 133 kcal, 0,37g R, 0,44g H, 31g P
Kahvitauko: Annos (30g) Cashew pähkinöitä. 186 kcal, 15g R, 7,5g H 5,4g P
Lounas: Tonnikalasalaatti. 300g tonnikalaa, 300 kcal, 1,5g R, 0g H, 69g P + rehut päälle
Välipala: Ehrmann rahka. 250g 140 kcal, 0,5g R, 15g H, 21g P
Banaani ennen salia
Salin jälkeen Whey 100 palkkari 133 kcal, 0,37g R, 0,44g H, 31g P
Päivällinen: Pastaa 250g 680 kcal, 6g R, 120g H, 28g P + Naudan jauheliha 400g 600 kcal, 32g R, 0g H, 81,2g P
Iltapala: 4 suikaletta pekonia 70g 189 kcal, 16,8g R, 0g H, 9,1g P + 3-4 kananmunaa ~50g kappale 286 kcal, 18g R, 0,6g H, 22g P
2947 kcal 97g Rasvaa, 188g Hiilarii, 309g Proteiinia E: No perkele maito unohtui. Sitä menee rasvattomana se litra päivässä.
Mielipiteitä? Tarkoitus diettailla sellaisen 0,5kg viikkotahtia. Tällä hetkellä 190cm/93kg.
Tämä siis reenipäivien ruokailu. Välipäiville sitten 1000 kcal kevyempänä(?)
Tuossahan lukee 100% paistia, niin kyllä sen silloin pitäisi olla.
Onkohan tämä nyt sitten oikeeta tavaraa eli täyttä paistia?.
Ravinnon ajoitus ja palautusjuoman proteiinin määrä | LihastohtoriKuinka kauan eri ravintoaineilla kestää imeytyä, eli jos syön vaikka purkin rahkaa niin kauanko kestää että proteiinit ja hiilarit ovat lihaksiston käytössä?
Ravinnon ajoitus ja palautusjuoman proteiinin määrä | Lihastohtori
Tuossa nyt vähän asiaa sivutaan, lisää löytyy lähteistä. 2 youtubebrota vs. asioita tutkiva ammattilainen, saat ihan itse päättää kumpi on uskottavampi lähde.
Ainoat aerobiset on lyhyt pyörämatka töihin ja takaisin. Voi olla että välipäivänä käväisen lenkillä tai pyöräilemässä, mutta lähtökohtaisest ei oikein aerobista. Itse mietin, että onko tuossa liikaa hiilaria, mutta ei ilmeisesti?
Rehuja tosiaan voisi lisätä, niitä ei kovin paljoa ollut.
Joo ei se aerobinen oo mikään pakollinen, pääasiahan on se 500 kalorin vaje. Heität tosiaan jotain rehuja lisää ja hiilareita saa kyllä olla, jos et oo jotain vähähiilarista dieettiä ajatellu. Tosin jos oot ajatellu, niin sit sulla on jo nyt niitä liikaa, eli oletan että et oo.
Ei sillä dieetin laadulla niin ole väliä, pääasia että paino putoaa oikeista paikoista.
Tuli tässä vähän aikaa sitten ns. "ongelma" jotenkin tuntuu että silmien verisuonet ovat alkaneet punoittamaan enemmän. Johtuisikohan se mahdollisesti jostain lisarävinteesta?
Käytän: mass pump, fast reco2 ja mass daily vitamiineja.
Olisiko mahdollista että verisuonten laajenemisella on osuutta asiaan?
Joo, eli ns. normaalilla miinuskaloridieetillä hiilaria saa kyllä olla, yleisohje on 2-2,5g proteiinia/painokilo, 1g rasvaa/painokilo ja loput kalorit hiilihydraateista![]()
Joo päivällistä eilen jo vähän säädinkin, oli vähän turhan tuhti annos tuollaisenaan, joten puolitin. Lisäilen tuohon kasviksia vielä, niin eikös se sitten ala olla aika passeli? Diet-Prota löytyy myös kaapista ja L-Carnitine sekä ALA 400 purkit, pitäisikö noita lisäillä johonkin väleihin?