Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kotiruoka ja kalorien laskeminen.

Asun siis vanhempien luona, ja minulla ei ole tällä hetkellä mahdollisuutta ostaa omia ruokia. Joudun siis syömään mutsin laittamia ruokia. Miten lasken kalorit näistä ruuista, vai onko tämä edes mahdollista?

Plussilla ja dietillä välipäivien ravinnnon merkitys.

Plussilla syödään joko päälle kulutuksen tai siihen samaan mitä kulutetaan, eikö?
Onko plussalla ollessa pluskaloreiden saanti tärkeämpää reenipäivänä vai välipäivänä?
Mietin vaan kun siinä kuitenkin tankataan seuraavaan reeniin ja korjataan juuri niitä vaurioita lihaksissa. Periaatteessa meneekö koko homma pieleen jos välipäivinä ei saa myös 300-500 kcal ylimääräistä?
Vai voiko olla järkevää syödä reenipäivänä samaan kalorimäärään kuin kuluttaa ja välipäivinä tankata 500 kcal ylimääräistä varastoon?

Dietillä joko sama tai alle kulutuksen, eikö?

Asun siis vanhempien luona, ja minulla ei ole tällä hetkellä mahdollisuutta ostaa omia ruokia. Joudun siis syömään mutsin laittamia ruokia. Miten lasken kalorit näistä ruuista, vai onko tämä edes mahdollista?

Mitäs jos et vaan laske niitä? Rupeet seuraan vaakaa ja peilikuvaa niin kyllä huomaa millon tarvii lisää/vähemmän ruokaa.

Tässä pitäisi diettaaminen aloittaaja tällaisen suoraan täältä pakkotoiston sivuilta löysin ja kopioin nyt tähän:

Aamupala klo 7
Neljän viljan puuro, 30 g
Fast Whey3 40 g

Lounas klo 11
Mäkin Grilled Chicken Caesar -salaatti

Välipala
Ananas, 140 g
Maitorahka, 250 g

Illallinen
Jauheliha, naudan, 6%, 400 g
Makaroni, 100 g

Iltapala
Fast Whey3, 40 g
Oliiviöljy, 15 g

Total Calories 1890 r62 - hh120 - p213

Sen verran avaan, että mittani on 167/83, siispä noin 10 kiloa pois. Treenaan G6 ohjelmalla 3x/vko ja tennistä 2x/vko sekä lenkkiä heitän rasvanpoltoksi sekä kunnon kohentamiseksi 2x/vko. Pitäisikö tuohon lisätä jotain/poistaa jotain? Taitaa olla about 2005 tehty ohjelma, world has changed since that, joten vedänkö ihan tollasella? Haluan vain varmistaa mitä syön, jotta varmasti tuloksia tulee.

ZMA!

Oliko Sinkki pikolinaatti paras sinkiksi, Magnesium sitraatti paras mankuksi?

Tällä hetkellä otan iltasin
2x 22mg Zn pikolinaattina
3x 200mg Mg sitraattina
10-20mg B-6 (vaihtelee ku puraisen aina osan 50mg tabletista :D)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Punnitset ruuan vaa'alla ja valitset kalorilaskurista sen itse tehdyn vaihto-ehdon esim. Kinkkukiusaus (itse tehty). Ihan tarkka tuo ei tietysti ole, mutta suuntaa antavana toimii.

Muista tarkkailla kehitystä peilin ja vaa'an avulla.

Sen kun meet punnitsemaan maman ruoat. Voithan myös osallistua vähän ruoanlaittoon niin pääset kattomaan itelle sopivat annokset.

Kalorilaskurista löytyy suurin osa perus kotiruuista. Jos tarkempaa tietoa haluaa, niin voi kysyä siltä äidiltä, että minkähän verran tässä kinkkukiusauksessa on perunasuikaleita ja kinkkua. Miks kaikesta pitää tehä niin vaikeaa?

Kuinka kauan maito säilyy lämpimässä? Onko palkkari vielä juomakelpoista, jos teen sen kotona maitoon ja juon parin (tai ylikin) treenikassissa muhineen tunnin jälkeen salilla?

Kuinka kauan maito säilyy lämpimässä? Onko palkkari vielä juomakelpoista, jos teen sen kotona maitoon ja juon parin (tai ylikin) treenikassissa muhineen tunnin jälkeen salilla?

Ite teen aina noin ja ainaki vielä oon hengissä. Lisää yksi jääpala sinne maidon sekaan, niin se pysyy kylmänä.

Maidonkin kanssa hyvä, mutta jos koituu ongelmia maidon kanssa niin voit aivan hyvin laittaa sekaan myös vettä.

En mitenkään pidä huonona tapana juoda palkkaria maidon kanssa, mutta ihmettelen vain miksi se maito pitää aina raahata mukaan? Maun takia?

En mitenkään pidä huonona tapana juoda palkkaria maidon kanssa, mutta ihmettelen vain miksi se maito pitää aina raahata mukaan? Maun takia?

Juurikin maun takia, ainakin omalla kohdallani.

Monkeyn viestiin vielä, että ei sinne mitään kylmäkalleja tarvi laittaa. Jääpala tai kaks, niin se pysyy aivan varmasti kylmänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom