Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asun siis vanhempien luona, ja minulla ei ole tällä hetkellä mahdollisuutta ostaa omia ruokia. Joudun siis syömään mutsin laittamia ruokia. Miten lasken kalorit näistä ruuista, vai onko tämä edes mahdollista?
Hanki vaaka. Ei oo vaikeata.
Ja vaa-alla teen mitä?
Asun siis vanhempien luona, ja minulla ei ole tällä hetkellä mahdollisuutta ostaa omia ruokia. Joudun siis syömään mutsin laittamia ruokia. Miten lasken kalorit näistä ruuista, vai onko tämä edes mahdollista?
No mietippä vähän. Ehkä punnitset ne ruuat, jotta voit sitten laittaa oikeat määrät kalorilaskuriin...
Kinkkukiusauksestako pitäis kinkut eritellä ja punnita?
Kuinka kauan maito säilyy lämpimässä? Onko palkkari vielä juomakelpoista, jos teen sen kotona maitoon ja juon parin (tai ylikin) treenikassissa muhineen tunnin jälkeen salilla?
Kuinka kauan maito säilyy lämpimässä? Onko palkkari vielä juomakelpoista, jos teen sen kotona maitoon ja juon parin (tai ylikin) treenikassissa muhineen tunnin jälkeen salilla?
En mitenkään pidä huonona tapana juoda palkkaria maidon kanssa, mutta ihmettelen vain miksi se maito pitää aina raahata mukaan? Maun takia?