Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kun proteiinista sanotaan että pitäisi saada ainakin 2g/kg niin paljon hiilaria? Ja en puhu dieetistä.

Hiilarit kulutuksen mukaan. Eli jos nyt vaikka bulkkia vedetään, niin proteiini 2g/kg, rasva n. 1g/kg ja hiilareita sen verran, että kulutus ylittyy muutamalla sadalla. Tuo rasvan tarve on yksilöllistä, toiset tarvitsee yli sen gramman ja toiset pärjää vähemmälläkin.

P/HH/R suhde kaloreista on ihan hyvä olla vaikka 30/40/30.

Nyt on muutama pötti Crazea ja Neurocorea tullu täs vuoden aikana käytettyä. Ajattelin huvikseen kokeilla markettitavaraa, toisinsanoen Fastin shockia. Mitäs mieltä olette tuotteesta?

Mulla on aika korkea kofeiinitoleranssi (2 kofeiinitablettia kerralla eikä tule tykytyksiä) ja onhan tuota Crazeakin tullu kiskottua ihan kiitettävästi. Rupesin miettimään että onkohan Shockista mitää hyötyä mulle? Sama ku heroiiniriippuvainen yrittäis suolaliuoksella saada kiksejä??? :) Neurocoren vaikutuksen huomas pienenä kihelmöintinä ja siitä kyllä sai virtaa, mutta oon hieman kyllästyny siihen ja maku on ruvennut etomaan. Haluan kokeilla jotain uutta.

Ja haluan kokeilla nimenomaan jotain ns. "normaalia" boosteria, en mitää hämärää doping-orkidea-amfetamiini-uutetta niinku esim Craze on. (Olin käytön aikana melko hermostunut ja ärtynyt).

Shock kokemuksia kaipailisin sellaisilta henkilöiltä jotka ovat jo aikaisemminkin kokeilleet muita tehonlisääjiä.

Edit: käytän boosteria osittain myös sen takia koska koen sen "henkisesti" tärkeäksi elementiksi. Koen että pitää saada kikkailla ja kokkailla ennen ja jälkeen treenaamisen. Se on se juttu... Myönnän olevani osittain hieman välineurheilijakin. Ostan jonkun koska koen sen kuuluvan asiaan, esim just toi latareiden käyttö lukeutuu siihen kastiin. Tiedän ettei boostereita, palkkareita ja esim rannetukia aivan oikeasti tarvitse, mutta se tasapainottaa henkistä puolta ... Tajuanette mitä tarkoitan?

Tuolta Muscle challenge -osiosta löytyy noille Fast Pro Series -tuotteille oma ketjunsa ja sieltä löytyy kokemuksia.

Itsellä Shockista 2pöntön verran kokemusta ja mielestäni vaikutus oli lähinnä psykologinen. Beeta-alaniinin kihelmöinti tuntui aluksi, mutta sekin loppui aika nopeasti. Jos rahaa riittää, niin kannattaa kokeilla, mutta kuten itsekin sanoit, niin se fyysisen suorituskyvyn lisääntyminen on aika minimaalista. Ehkä se on enemmänkin sitä, että uskaltaa repiä itsestään enemmän, kun käyttää tehonlisääjää.

Miksi fitnesstukun sivuilla star nutrionin creatine complete hardcoressa lukee että voi näkyä doping testeissä? Mikä ainesosa tekee aineesta tälläisen? Mun mielestä se ei lukenut siinä kun tilasin purnukan :o

Miksi fitnesstukun sivuilla star nutrionin creatine complete hardcoressa lukee että voi näkyä doping testeissä? Mikä ainesosa tekee aineesta tälläisen? Mun mielestä se ei lukenut siinä kun tilasin purnukan :o

Kyllä se lukee nettisivullakin. En tosin tiedä mikä aine tuon voi aiheuttaa.

Tästä ainesosasta johtuen varoitus täytyy olla:
Advantra Z (citrus aurantium uute) 60% synefriini

Synefriinillä (eng. synephrine) on jotakin samankaltaisuuksia efedriini kanssa. Suoranainen johdannainen siitä se ei taida olla mutta kumminkin. Nykyään synefriiniä käytetään ravintolisissä siinä missä aikaisemmin efedriiniä ja Ma Huangia (jotka on kiellettyjä). Kyseessä on siis piriste... ei niin voimakas kuin nämä kaksi muuta mainittua.

Joskin pidän kyllä äärimmäisen epätodennäköisenä että 60% synefriini missään testissä näkyisi, mutta siitä johtuen tuollainen varoitus pitää kumminkin olla.

protskupatukat

Olen miettiny täs ruokavalioo niin voiko/kannattaako protskupatukoita vetää muutenki ku makean himoon esim. säännöllisesti osana välipalaa? :P

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Olen miettiny täs ruokavalioo niin voiko/kannattaako protskupatukoita vetää muutenki ku makean himoon esim. säännöllisesti osana välipalaa? :P

Patukat on ihan sika kalliita. Jos on kauheesti ylimäärästä rahaa niin kai noita sit voi makeanhimoon vetää. Jos lisäprodea tarvitset niin suosittelisin mielummin jotain halpaa proteiinijauhetta.

Kumpi on mielestänne parempi Leaderin Malto+ tai Star Nutritionin Malto-flex pure?

Joku sanoi jo että sama tuote ja ei väliä, mutta eipäs ole sama ja on väliä. Noista ehdottomasti leaderin tuote.

Star nutritionissa pelkkää maltodextriiniä, eli suomeksi paskaa.
Leaderin tuotteessa ei sanota tarkemmin raaka-aineita, mutta DE luvun perusteella ja veikkaisin jotain maissitärkkelyspohjaista, joka imeytyy toki vähän hitaammin, mutta on paljon yleishyödellisempää. Joskin veikkaan että tuossakin joku 10% on maltodekstriiniä.

Henk.koht noita patukoita tulee vaan vedettyä, jos on matkan päällä. Ei oikein keksi muuta naposteltavaa ajomatkalle. Pähkinät toki on yksi vaihtoehto, mutta jää liian rasvaset sormet niistä :D

Patukat on ihan sika kalliita. Jos on kauheesti ylimäärästä rahaa niin kai noita sit voi makeanhimoon vetää. Jos lisäprodea tarvitset niin suosittelisin mielummin jotain halpaa proteiinijauhetta.

Niihän ne on :/ Itseasias tilasin ja sain just vähä aikaa sit broidin kaa 8kg whey-80 puokkii :P

Joku sanoi jo että sama tuote ja ei väliä, mutta eipäs ole sama ja on väliä. Noista ehdottomasti leaderin tuote.

Leaderin tuotteessa ei sanota tarkemmin raaka-aineita, mutta DE luvun perusteella ja veikkaisin jotain maissitärkkelyspohjaista, joka imeytyy toki vähän hitaammin, mutta on paljon yleishyödellisempää. Joskin veikkaan että tuossakin joku 10% on maltodekstriiniä.

Jahas. Taas huomaa kuinka tietämätön sitä itse onkaan, jos tuo yllä oleva on faktatietoa! Itse vertasin vain nopeasti tukun sivuilla ja päädyin omaan johtopäätökseeni, hyvä että joku korjaa :)

Jahas. Taas huomaa kuinka tietämätön sitä itse onkaan, jos tuo yllä oleva on faktatietoa! Itse vertasin vain nopeasti tukun sivuilla ja päädyin omaan johtopäätökseeni, hyvä että joku korjaa :)

Mitä ite nopeesti kattelin ni 100% maltodekstriiniä tuo Leaderinkin jauho on.

Ei kuule kyllä ne kummatkin käytännössä pelkkää maltodekstriiniä on. DE-luku kertoo vaan kuinka pitkäketjuisia hiilihydraatit keskimäärin ovat.

DE-luvulla ei käytännössä oo merkitystä imeytymisnopeuteen, joten valitsisin vaan kaikkein halvimman malton.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom