Nyt on muutama pötti Crazea ja Neurocorea tullu täs vuoden aikana käytettyä. Ajattelin huvikseen kokeilla markettitavaraa, toisinsanoen Fastin shockia. Mitäs mieltä olette tuotteesta?
Mulla on aika korkea kofeiinitoleranssi (2 kofeiinitablettia kerralla eikä tule tykytyksiä) ja onhan tuota Crazeakin tullu kiskottua ihan kiitettävästi. Rupesin miettimään että onkohan Shockista mitää hyötyä mulle? Sama ku heroiiniriippuvainen yrittäis suolaliuoksella saada kiksejä???
![Smile :) :)](/smilies/smile.png)
Neurocoren vaikutuksen huomas pienenä kihelmöintinä ja siitä kyllä sai virtaa, mutta oon hieman kyllästyny siihen ja maku on ruvennut etomaan. Haluan kokeilla jotain uutta.
Ja haluan kokeilla nimenomaan jotain ns. "normaalia" boosteria, en mitää hämärää doping-orkidea-amfetamiini-uutetta niinku esim Craze on. (Olin käytön aikana melko hermostunut ja ärtynyt).
Shock kokemuksia kaipailisin sellaisilta henkilöiltä jotka ovat jo aikaisemminkin kokeilleet muita tehonlisääjiä.
Edit: käytän boosteria osittain myös sen takia koska koen sen "henkisesti" tärkeäksi elementiksi. Koen että pitää saada kikkailla ja kokkailla ennen ja jälkeen treenaamisen. Se on se juttu... Myönnän olevani osittain hieman välineurheilijakin. Ostan jonkun koska koen sen kuuluvan asiaan, esim just toi latareiden käyttö lukeutuu siihen kastiin. Tiedän ettei boostereita, palkkareita ja esim rannetukia aivan oikeasti tarvitse, mutta se tasapainottaa henkistä puolta ... Tajuanette mitä tarkoitan?