Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Juuri niinkuin sanoit. Ei kellään salilla käyvällä ole niin pieni kulutus etteikö olisi varaa ottaa palkkarissa hiilaria.

Mutta jos ei ole "syö mitä tahdot dietillä", niin kyllä mä ainakin mieluummin syön sen palkkarin hiilarien kalorimäärän (250-350) ennemmin ruokana.

Toki mun ajatus hiilareista palkkarissa nyt onkin kokoajan pohjautunut sille idealle että ollaan rajoitetulla kalorimäärällä liikenteessä. Siinä vaiheessa kun kaloreita ei ole tarvetta rajoittaa, niin en näe haittaa hiilareille palkkarissa, joskaan en näe hiilarittomuutta tuolloinkaan huonona asiana.

Mutta jos ei ole "syö mitä tahdot dietillä", niin kyllä mä ainakin mieluummin syön sen palkkarin hiilarien kalorimäärän (250-350) ennemmin ruokana.

Toki mun ajatus hiilareista palkkarissa nyt onkin kokoajan pohjautunut sille idealle että ollaan rajoitetulla kalorimäärällä liikenteessä. Siinä vaiheessa kun kaloreita ei ole tarvetta rajoittaa, niin en näe haittaa hiilareille palkkarissa, joskaan en näe hiilarittomuutta tuolloinkaan huonona asiana.

Nojoo, jos ei pää kestä nälkää niin tietty on kivempi jotain kiinteetä ruokaa syödä kuin jauhetta. Mulla ei oo nälän kaa ongelmia kun paastosta on kokemusta niin ihan sama vedänkö jauhetta vai kiinteetä ruokaa + enpä juuri dieettiä vedä.

Törmäsin täällä, tässä lähipäivinä, muistaakseni jossain ravintopuolen ketjussa "reseptiin" mikä meni suurinpiirtein niin, että munia ja kaurahiutaleita kulhoon ja mikroon 3min.. oli kuva ja kaikkea. Muistaako joku missä se oli tai miten meni noin tarkemmin? En löytänyt ainakaan vielä

onko ihan ok syödä päivän aikana 6 munanvalkuaista, noita nimittäin menee ja menis enemmänkin mutta onko ok, ettei ole haitallista? ja tottakai syön siis muutakin proteiniia missä mukana rasvaa yms mutta noi on vaan nin hyviä:D

onko ihan ok syödä päivän aikana 6 munanvalkuaista, noita nimittäin menee ja menis enemmänkin mutta onko ok, ettei ole haitallista? ja tottakai syön siis muutakin proteiniia missä mukana rasvaa yms mutta noi on vaan nin hyviä:D

Itse syön aamuisin 6-7valkuaista ja iltaisin 3-4, eikä vielä mitään haitallisuuteen viittaavaa ole ilmennyt. Eli ääntä kohden vain, kunhan muuten se ravintopuoli on mallillaan.

Eihän valkuaisissa ole edes mitään mitä pitäisi välttää. Ei tosin niitä keltuaisiakaan pitäisi pelätä IMO, hyviä rasvoja ja proteiinia.

morjens! koittanu täs hiuka diettailla , ja tuli sellanen kysymys mieleen , et onks väljä mihin aikaan vuorokaudesta pähkinää syö? ja jos on niin mihin aikaan ois parasta syödä?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eipä oikeastaan. Kunhan nukkumaan mennessä on päivän makrot kasassa. Kuitenkin illalla pitäisi painottaa rasvoja enemmän, sillä iltapalalla nautittu rasva proteiinin kanssa pidentää imeytymisaikaa yön yli.

Summasummarum, ei väliä, mutta jos mietit silti niin ota illalla.

Kyllä. Ja makrojakauma tarkoittaa proteiinin, hiilihydraatin ja rasvan suhdetta ruokavaliossa. Kaloreiden suhde kokonaiskalorimäärään.

Kiitos vastauksesta. Oon kuullu että protskuu pitäs vetää n. 2g/kg per päivä ja hiilareiden tarve tietty määräytyy sen mukaan paljon liikkuu/treenaa. Entäs rasvat, mikä ois hyvä määrä makrojakaumas? (180cm/74kg/20v)

Tarvitseeko massakaudella ylittää tuota n. 1g/painokilo rasvaa? Olen tänään syönyt noin 200/379/70 eli karkeasti 3000kcal, mitat 177/77kg. Pitäisikö rasvoja vähän nostaa?

protskuu ennen/jälkeen

Tuli tämmöne vastaan..kannattaako protsku sheikkii vetää myös ennen punttii vai riittääks pelkästää jälkeen? ..ite oon ennen vetäny pelkkää protskuu puntin jälkee ja nyt kokeillu "palkkarin" eli lisänny vähä maltoo sekaan :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom