Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tarvitseeko massakaudella ylittää tuota n. 1g/painokilo rasvaa? Olen tänään syönyt noin 200/379/70 eli karkeasti 3000kcal, mitat 177/77kg. Pitäisikö rasvoja vähän nostaa?

Enpä koe että kovin haitallista olisi hiukan nostaa, joskaan se ei mitenkään ole välttämätöntä. Ite vetäisin varmaan varmuuden vuoksi pikkasen enemmän rasvaa niin voisi karsia hiilareista.

- - - Updated - - -

Tuli tämmöne vastaan..kannattaako protsku sheikkii vetää myös ennen punttii vai riittääks pelkästää jälkeen? ..ite oon ennen vetäny pelkkää protskuu puntin jälkee ja nyt kokeillu "palkkarin" eli lisänny vähä maltoo sekaan :P
Heraproteiinista on myös hyötyä ennen treeniä vedettynä. Jatka tuota treenin jälkeen juomista ja jos haluat niin voit ruveta juomaan myös ennen treeniä.

Koittakaas joku vastata tälläiseen kysymykseen.

Nykyään oon popsinu päivässä sinkkiä 30mg. Pääsivät kuitenkin loppumaan ja piti tilata uus purnukka. Tulevassa punukassa on sinkkiä 50mg/1 kapseli. Mitähän eroja mahtaa tulla kun noita vahempia rupiaa käyttämään? Onko 50mg liikaa?

Koittakaas joku vastata tälläiseen kysymykseen.

Nykyään oon popsinu päivässä sinkkiä 30mg. Pääsivät kuitenkin loppumaan ja piti tilata uus purnukka. Tulevassa punukassa on sinkkiä 50mg/1 kapseli. Mitähän eroja mahtaa tulla kun noita vahempia rupiaa käyttämään? Onko 50mg liikaa?

Nopealla googletuksella osoitteesta http://www.sinkki.com/

Ikä Naiset Miehet
6-23 kk 5 mg 5 mg
2-5 v 6 mg 6 mg
6-9 v 7 mg 7 mg
10-13 v 8 mg 11 mg
14-17 v 9 mg 12 mg
Yli 18 v 7 mg 9 mg

Sinkin tarvetta suositusmäärästä lisäävät

raskaus
imetys
vegaaniruokavalio
raskas fyysinen työ
kova fyysinen harjoittelu, esim. huippu-urheilijoilla
imeytymishäiriöt
krooniset tautitilat
leikkauksesta tai palovammoista toipuminen.

Morjens! Osaisko kukaan sanoo, että miks helvetissä mulle ei aamuisin oikein ruoka maistu? Tai siis maistuu, mutta en jaksa ku tyylii syödä yhen leivän aamuisin :wtf::(:itku:

Morjens! Osaisko kukaan sanoo, että miks helvetissä mulle ei aamuisin oikein ruoka maistu? Tai siis maistuu, mutta en jaksa ku tyylii syödä yhen leivän aamuisin :wtf::(:itku:

Kaikille aamusyöminen ei vaan sovi. Eikä aamulla oo mikään pakko syödä. Jos se aiheuttaa oikeesti paljon päänvainvaa ni suosiolla jättäisin aamupalan pois. Mulla näin oli ja enää en syö aamuisin mitään. Mut jos sen yhden leivän tyytyväisenä voi syödä, ni miksei sitte söis sitä. Tärkeintä on ettei ala liikaa stressaamaan siitä niinku mulle meinas vähän käydä.

Kaikille aamusyöminen ei vaan sovi. Eikä aamulla oo mikään pakko syödä. Jos se aiheuttaa oikeesti paljon päänvainvaa ni suosiolla jättäisin aamupalan pois. Mulla näin oli ja enää en syö aamuisin mitään. Mut jos sen yhden leivän tyytyväisenä voi syödä, ni miksei sitte söis sitä. Tärkeintä on ettei ala liikaa stressaamaan siitä niinku mulle meinas vähän käydä.

No mut miks sit kaikki aina toitottaa että aamupala on päivän tärkein ateria ja liibalaaba...? :D mut jees, kiitti sulle asiallisesta vastauksesta :) rauhoitti mieltä.

No mut miks sit kaikki aina toitottaa että aamupala on päivän tärkein ateria ja liibalaaba...? :D mut jees, kiitti sulle asiallisesta vastauksesta :) rauhoitti mieltä.

No niinhän sitä toitotetaan vaikka mitä. Aamupalaa ei tartte syödä kunhan syöt sitten runsaasti pitkin päivää. Syö vaikka nekin mitä olisit aamulla syönyt jossain välissä.

Nopealla googletuksella osoitteesta Sinkki.com ? sinkin terveysvaikutukset

Ikä Naiset Miehet
6-23 kk 5 mg 5 mg
2-5 v 6 mg 6 mg
6-9 v 7 mg 7 mg
10-13 v 8 mg 11 mg
14-17 v 9 mg 12 mg
Yli 18 v 7 mg 9 mg

Sinkin tarvetta suositusmäärästä lisäävät

raskaus
imetys
vegaaniruokavalio
raskas fyysinen työ
kova fyysinen harjoittelu, esim. huippu-urheilijoilla
imeytymishäiriöt
krooniset tautitilat
leikkauksesta tai palovammoista toipuminen.

Eipä siitä kuulma ole haittaa, vaikka tuon 50mg ottaa. Lisääntyy ainakin panetuksen määrä :rock:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Sisältääkö protsku

Terve, tässä Kain videoita seurannut parin päivän ajan ja kovasti on mainostanut tuota musclemedin tuotteita. Ajattelin nyt sit laittaa kokeiluun, vaivaa vain se että sisältääkö ne maitoa (maitovammainen olen). Fitnesstukun sivuilta koitin jo katella mutta ei näkynyt.

Terve, tässä Kain videoita seurannut parin päivän ajan ja kovasti on mainostanut tuota musclemedin tuotteita. Ajattelin nyt sit laittaa kokeiluun, vaivaa vain se että sisältääkö ne maitoa (maitovammainen olen). Fitnesstukun sivuilta koitin jo katella mutta ei näkynyt.

Jos Muscle Medsin Carnivoresta puhut, niin ei sisällä laktoosia.

Eipä tossa ainakaan omaan silmään osu mitään maitoon viittaavaa ainesosaa, korjatkaa toki jos olen väärässä. Tosin onhan toi aivan järjettömän hintasta! 30€/kg, huh. Mutta jos ei ole rahasta kiinni, niin varmaan kokeilemisen arvonen.

E. Hidas (:

Jos mitat on 105kg 188cm 20% rasvat ja yritän itselle lihasta kasvattavaa ruokavaliota väsätä, alkaako 217g prot, 333g hh, 61g rasvaa tehdä tehtäväänsä ? Jokapuolelle sanotaan että liika proteiini on perseestä, mutta toisaalla taas kuulee kuinka ihmiset kiskoo 600g päivässä... taas hiilarit väärissä muodoissa kerryttää laardia vyötärölle, mutta silti sitä sitä imaillaan ihan vitullisia määriä lihaksen hommaamiseksi.. kysymykseni siis on, onko lihaksen kasvatus vaiheessa hiilareitten syönti päivässä oltava sitte sitä luokkaa että sitä ollaan tunkemassa jokapaikkaan ja ihan vitusti, vai onko se ylimääränen proteiini parempi ? sekä kuinka tota rasvaa kannattaa tunkee niihin aterioihin.

Hoks! Syön täysjyväpitoista pastaa, puuroa etc... kasviksia on lautasella ja liha koostuu kalasta kanasta jne... En käy mäkkärissä "bulkkaamassa". Ainakaan enää.. :D
Käytän myös BSN tuoteryhmää lisäravinteina, jotka sisältyvät ko. arvoihin:
syntha6 2scoop x1/päivä
Cellmas 1scoop x1/päivä
N.O. Explode 1scoop x1/päivä
Fast Malto 6 noin 45g x1/päivä

Ota ennemmin tähän väliin tuota fläsää veke. Lihaksenkasvatus on paljon sujuvampaa pienemmällä rasvaprossalla kun kroppakin toimii "paremmin". Voin kertoa että myös motivaatio on toista luokkaa kun peilistä näkee muutakin kuin läskiä.

Yleisesti proteiinin määrää voi suhteessa kasvattaa dietillä, ja plussakaloreilla taas se 2g on melko riittävä. Tämä siksi että ylimääräinen proteiini useimmiten käytetään polttoaineena hiilarin tavoin, jota plussakaloreilla on yleensä muutenkin mällättävänä. Dietillä taas ekstraproteiini voi auttaa estämään lihasproteiinin hajotusta, ja muutenkin proteiini pitää makroista parhaiten kylläisenä, joten yleishyötyjä on tuolloinkin pitää proteiini korkeammalla.

Jos Muscle Medsin Carnivoresta puhut, niin ei sisällä laktoosia.

Maitovammainen voi viitata myös maitoallergiaan, tosin ilmeisesti kysyjällä oli tällä kertaa kyse laktoosi-intoleranssista. Kantsii vaan olla tarkkana ettei suosittele maitoallergiselle laktoositonta tuotetta joka kuitenkin sisältää maitoa ;)

Maitovammainen voi viitata myös maitoallergiaan, tosin ilmeisesti kysyjällä oli tällä kertaa kyse laktoosi-intoleranssista. Kantsii vaan olla tarkkana ettei suosittele maitoallergiselle laktoositonta tuotetta joka kuitenkin sisältää maitoa ;)

Ihan hyvä pointti. Meinasin kirjoittaa että sisältää lihasproteiinia, joten ei sisällä yhtään maitoa, mutta en sit ajatellut loppuun asti. En vaa oo ikinä kenenkään nähny sanovan allergiaa maitovammaksi :D

Nyt on muutama pötti Crazea ja Neurocorea tullu täs vuoden aikana käytettyä. Ajattelin huvikseen kokeilla markettitavaraa, toisinsanoen Fastin shockia. Mitäs mieltä olette tuotteesta?

Mulla on aika korkea kofeiinitoleranssi (2 kofeiinitablettia kerralla eikä tule tykytyksiä) ja onhan tuota Crazeakin tullu kiskottua ihan kiitettävästi. Rupesin miettimään että onkohan Shockista mitää hyötyä mulle? Sama ku heroiiniriippuvainen yrittäis suolaliuoksella saada kiksejä??? :) Neurocoren vaikutuksen huomas pienenä kihelmöintinä ja siitä kyllä sai virtaa, mutta oon hieman kyllästyny siihen ja maku on ruvennut etomaan. Haluan kokeilla jotain uutta.

Ja haluan kokeilla nimenomaan jotain ns. "normaalia" boosteria, en mitää hämärää doping-orkidea-amfetamiini-uutetta niinku esim Craze on. (Olin käytön aikana melko hermostunut ja ärtynyt).

Shock kokemuksia kaipailisin sellaisilta henkilöiltä jotka ovat jo aikaisemminkin kokeilleet muita tehonlisääjiä.

Edit: käytän boosteria osittain myös sen takia koska koen sen "henkisesti" tärkeäksi elementiksi. Koen että pitää saada kikkailla ja kokkailla ennen ja jälkeen treenaamisen. Se on se juttu... Myönnän olevani osittain hieman välineurheilijakin. Ostan jonkun koska koen sen kuuluvan asiaan, esim just toi latareiden käyttö lukeutuu siihen kastiin. Tiedän ettei boostereita, palkkareita ja esim rannetukia aivan oikeasti tarvitse, mutta se tasapainottaa henkistä puolta ... Tajuanette mitä tarkoitan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom