- Ikä
- 34
Voi olla, että kuukautiskierron tietyssä vaiheessa vaan keränny nestettä. Juonu enempi, suolistossa enempi ruokaa jne.4vkon HC dietti päällä ja puoliso lähti hommaan mukaan. Noudatan siis täsmälleen samaa ruokavaliota jota olen jo kerran onnistuneesti käyttänyt, VHH ja reilusti alle kulutuksen, ensimmäinen viikko pelkästään salaatteja 2* päivä, aamuisin pieni kaurapuuro ja iltaisin 3 kananmunaa ja ruisleipä, 1* välipala protskuvanukas/rahka. Loput kolme viikko mukaan salaattien tilalle välillä esim. Uunijuureksia. Kaloreita tulee arviolta joku 1200-1400. Kulutus mulla 2500-3200, puolisolla 2200- jopa 3900 treenipäivinä. Itse käyn vaan puntilla 4*vko, hän crossfitissa 3*vko ja 1. Divarin säbässä 3*vko.
Mulla ensimmäisen viikon jälkeen -4,2kg, puolisolla +2kg. Aiheuttaa ihmetystä Onko vika naisen aineenvaihdunnassa, joka ei vaan käynnisty yhtä nopeasti kuin mun. Aikalailla tismalleen samat annosmäärät syöty, mitä nyt hän söi ensimmäisen viikon aikana puuron ohella kilon mansikoita mut ei niistä nyt merkittävästi kaloreita tule
edit. painonpudotus ja rasvamassan pudotus on eriasioita.