Joo asennenatu, ns. mieluumin olen sijalla 17 natuna kuin sijalla 1 muuten. En huijaa kortissakaan.
(sen verta annettu luojan lahoja että kiinnosti nuorena mihin pääsee omillaan niin ei tarvinnut kilpatavoitteisiinkaan edes ajatella moista, ja nyt sitten
taas kun ei oo niin tavoitteita niin again: no point/need: mutta luettuani ja nähtyäni teston vaikutuksia, oon luvannu itelleni että ku rupeaa harmaantumaan tai tulee 50 täyteen niin saa kokeilla testoa
)
Ajattelin tota kasvua tosiaan ihan siis käytännön sanelemissa rajoissa(kun sitä voi treenata 3 tai 10 kertaa ilman droppiakin).
Hyvin sanottu, enpä oo aatellu tota koskaan että dieettaus on ollut musta aina outo juttu(kun musta se on lähes kivaa, ainut ongelma tulee aina kun tekisi mieli ostaa kaljaa), mutta enpä oo tajunnu että aina on ollu kulutus sellanen että ei tosiaan jää nälkä päivässä, outous siis se miten vastenmielistä ja vaikeaa se tuntuu "yleisesti ottaen" olevan.
Ja oma empiirinen kokemus on myös se että liikuntaa lisäämällä paino tippuu parhaiten, mulla nimittäin takkuaa tiputtelu vaikka liikkuis ja dieettais jos ei selkeästi lisää hikitreeniä.