Ei lapsella ensinnäkään kuulu olla aina niin paljoa rahaa mukana että voi siitä ostella ja toisekseen lapsien normaalilla aktiivisuudella limulla päivässä ole mitään merkitystä.
Puhelimella ne tilaakin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei lapsella ensinnäkään kuulu olla aina niin paljoa rahaa mukana että voi siitä ostella ja toisekseen lapsien normaalilla aktiivisuudella limulla päivässä ole mitään merkitystä.
Estot saa niihinkinPuhelimella ne tilaakin.
kysytääs vähän rasvoista että millä tavalla noi kannattaa ottaa? Kun en rasvaista ruokaa kauheasti syö niin jää turhan alhaiseksi kun pt laski että kun olen 188/88 niin rasvaa pitäs olla 85g päivässä riittäisikö jos täydennän rasvan saantia vaikka snapsilla tai kahdella oliiviöljyä?
Joka ruokaan nykäiset hiukan oliivi- tai rypsiöljyä päälle. Sitten kourallinen pähkinöitä jollain välipalalla ja jos syöt puuroa niin sekaan vaikka pellavasiemenrouhetta. Tuolla pääsee jo alkuun.
Puuro ei oikeen itselle uppoa kun harvoin
No juu voihan tuota rouhetta lisätä jogurttiin tai rahkaankin ja kokonaisia siemeniä heittää vaikka salaatin sekaan. Ja toki sitä öljyä voi juoda erikseenkin, jos niin tykkää tehdä. Itse yleensä lorautan lounaan ja päivällisen joukkoon arviolta 10 g öljyä ja se menee seassa mukavasti maistumatta juuri miltään. Sitten kun itse tykkää vielä syödä leipää ja laittaa muutaman juustosiivun päälle, niin on äkkiä rasvat kasassa.
Miks ei voi niille aterioille vaan jotain lisätä. Vaikka avokadoa(tuntumalla) tai sitä öljyä sekaan. En ymmärrä mikä ihme saa jengin vetää öljyä lasista erikseenNyt oon heittäny 0,4dl oliivi öljyä veteen ja kiskassu alas kun välillä ei ehdi panostaa kun lapsen perässä juoksee
Miks ei voi niille aterioille vaan jotain lisätä. Vaikka avokadoa(tuntumalla) tai sitä öljyä sekaan. En ymmärrä mikä ihme saa jengin vetää öljyä lasista erikseen
Moikka!
Selailin tuossa muutaman sivun verran ketjuja, muttei osunut oikein sopivaa silmiin niin päätin tehdä uuden. Jos ketju oli olemassa, niin pahoittelen. Ja sori ehkä tyhmät kysymykset.
Eli aloittelin muutamia viikkoja sitten saliharjoittelua. Salilla käyn 2 kertaa viikossa, mikä on nykyisellä aikataulullani oikeastaan maksimi määrä. Olen tällä hetkellä 180 cm pitkä ja painoa n. 75 kiloa. Tavoitteeni on kiinteyttää itseäni, ja siitä eteenpäin kasvattaa jonkin verran voimatasoa ja lihasmassaa. Sen suurempia bodybuilding tavoitteita ei ole, mutta kunhan nyt vähän edes miehistyisi tämä kroppa. Olen 31-vuotias.
Saliohjelma minulla on, tällä hetkellä PT suunnitteli minulle kaksijaksoisen ohjelman, joka tuntuu sopivalta. En kuitenkaan oikein pääse jyvälle tähän ruokailupolitiikkaan.
Jos tavoitteeni on kiinteytyä ja sitten kasvattaa lihasmassaa, tulee minun ilmeisesti tähdätä plussakaloreihin. Olen kuitenkin aina ollut huono syömään, ja vaatii suuria ponnisteluja saada ruokarytmiä toimimaan. Mitä helppoja ja hyviä kalorinsaanti vinkkejä teillä olisi jakaa minulle? Tai muita hyväksi havaittuja tapoja ruokavalion saamiseen fiksummaksi. Haluaisin mahdollisimman normaalia ruokavaliota noudattaa, ilman hirveitä määriä lisäravinteita. Herajauhe varmaan tulee yhdeksi lisäksi kuitenkin tähän.
Kananmunia? Kaurapuuroa? Raejuustoa? Mistä helpot hyvät kalorit ja hyvät helpot proteiinit?
Ja jos treenaan 2 kertaa viikossa, tuleeko minun syödä plussakaloreita joka päivä, vai vain treenien päälle?
Onko satunnainen mättöruoka pahasta?
:|
ehkäpä hyvään ruokaan, heraan ja kreatiiniin sijoittasin ennemmin.onkos tuo hmb aivan turha tuote vai hyödyllinen?
Tuota Examinen artikkeliakaan ei olla vähään aikaan päivitetty. Mitä olen alan tietäjiä viime aikoina seurannut, niin tuntuvat olevan sitä mieltä, että terveelle urheilijalle HMB:stä ei todennäköisesti ole hyötyä.onkos tuo hmb aivan turha tuote vai hyödyllinen?
Itellä on pientä hiilari ongelmaa. Proteiinia ja rasvoja tulee hyvään malliin syötyä, mutta hiilarit tuntuu jäävän aika alhaiseksi. Mikä ois semmonen hyvä hiilari lähde mitä on hyvä lisätä ruokavalioon?
Päivän ruoka koostuu käytännössä aina näistä:
Aamiainen
Kaurapuuro, raejuusto, marjat
Lounas/päivällinen
täysjyväpasta/tummariisi, kana, kasvikset, pastakastiketta/tomaattimurskaa
Välipala
proteiinirahkaa/ruisleipää, levite, juusto, leikkele
iltapala
marjoja, ruisleipää, levite, juusto, leikkele
hiilaria tulee noin 130-170 gramma päivään ja tarvittis saada jonkin suosituksen mukaan vähän yli 200 grammaan. Mitä tuommoiseen ruokavalioon ois hyvä lisätä?
Puuroa menee se 40-50 grammaa hiutaleita, raejuusto ja marjat molempia 100 gLisää vaan puuron/riisin määrää kun ei kovin iso nosto ole? Toki iltapallalle vois kans ottaa puuro satsin jolla sais helpommi hiilaria kun ruikkarilla. Jos ruikakkari on ehoton iltapalalle nii voihan sen ottaa puuron kylykeen. Millasia määriä nyt menee noita raaka-aineita?