Mikä on kun kroppa ei kiristy? Olen 194 cm pitkä ja joulukuussa paino oli 89kg. Tiedän kyllä ettei lihasmassaa nyt valtavasti ole mutta tavoitteena onkin enemmän kamppailijan kroppa.
Olen pitänyt ihan autistisen tarkkaan kirjaa kaikista syömisistäni ja aamupaino oli tänään 86.5kg. Vauhti tuntuu aivan olemattomalta varsinkin jos tuostakin vähästä suurinosa on nestettä. En todellakaan ymmärrä missä vika, sillä salitreenejä tulee viikossa 3 - 4 ja vähintään yhtä monta kertaa kamppailulaji treenejä. Kalorit pyörivät päivittäin siinä 1700 - 1900 paikkeilla jumppailuista riippuen. Protskut 200g, hiilarit 30g, rasvat 120g paikkeilla joka päivä. Punnitsen ruokavaa'alla kaikki ruokani ja juon pelkästään vettä, joten olisi erittäin epätodennäköistä että kalorini olisivatkin oikeasti liian korkealla. Olen syönyt pitkälti 3 ateriaa päivässä 18:6 pätkäpaastoa noudattaen. Onko mahdollista että syön liian vähän (vai onko oikeasti edes mahdollista että rasva ei palaisi ''liian'' suurella miinuksella)? Vai täytyykö tässä mennä jo testaamaan testot ja muut arvot sillä siihenkin viittaavia oireita on vaikka ikää vasta 23v joten ei pitäisi olla tästä kiinni (krooninen vetämätön olo, seksi ei kiinnosta kauheasti kiinnosta ja aamustondis puuttuu)
Ruoka 1:
- Jauheliha 400g /Kana 400g & parsakaalia 200g
Ruoka 2:
- Turkkilainen jugurtti 200g + sokeriton maapähkinä sekoitettuna 65g
Ruoka 3:
- Tonnikala + raejuusto + oliiviöljy tai 5 munan munakas
Kiitos kaikille joilta löytyy aikaa koittaa auttaa. Olen vain niin vihainen itselleni kun rasvanpoltto tuntuu niin mahdottomalta vaikka annan tälle kaikkeni (treenaan kovaa, pidän kirjaa kaikesta mikä suuhun menee, kieltäydyn juhlimisesta vaikka haluaisin mennä, jne, jne) enkä näe tuloksia joita haluaisin samalla kun kaverit vieressä kiristyvät ihan silmissä kesäkuntoon. En ole koskaan päässyt lähellekään 10% rasvoja ja tällä hetkellä fiilis on että en ikinä tulekaan sinne pääsemään.