Kiitos vastauksesta. Täytynee perehtyä sitten kuinka lisätä proteiiniä, mulla ei tule muuta mieleen kuin keitetyt kananmunat. Olen joskus käynyt salilla, mutta moti meni kun ohjelmasta ei tullut mitään. Salin jälkeen ei tuntunut missään jne enkä oikein tiedä miten korjaisi.Kuvauksen perusteella olet "laihaläski". Tarkoittaa sitä että mitat on normaalit, mutta rasvaprosentti hyvin korkealla. Parhaiten pääset liikkeelle siten, että lisäät proteiineja ruokavalioosi reilusti ja alat vain treenaamaan lihaskuntoa.
Edit: Minusta turha alkaa miettimään dieettejä ollenkaan jos liikkuminen on ollut mitätöntä tähän asti.
Miksi ei kannata miettiä dieettejä ollenkaan jos ei ole liikkunut? Nyt alan ymmärtämään, että ruokavaliossani on petrattavaa. Väitätkö siis että voin syödä samalla lailla kuin nyt, mutta söisin proteiinia sen 100g päivässä? Ja missä ajassa alkaa niitä muutoksia näkymään? Painoindeksini mukaan olen 25,5 eli lievästi ylipainoinen, mutta en tosiaan tiedä paljon lihasta löytyy, kai sitä jokaisella on edes vähän vaikkei ole ikinä treenannut?
Viimeksi muokattu: