Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos on tarkoituksena kokeilla maidotonta ruokavaliota voinko kuitenkin syödä heraproteiinia? Käsittääkseni maitopohjainen.
Eihän se optimaalisin tapa ole kehittyä, mutta voi toimia ihan ok. Mielestäni jos haluaa jotain lihasryhmää/liikettä priorisoida voi toimia hyvin, jos ajoittaa sen treenin aina tankkauksen jälkeen. Kokeilemalla selviääMielpide onko ok syklittää kaloreita lean bulkilla? Tykkään pitää lauantaisin kunnon cheat mealin, jolloin kaloreita kertyy runsaasti, muutoin syön puhtaasti ja syklitän kalorit esim 5pvä miinusta, yksi päivä kunnolla plussaa jne... haittaaako kehitystä ja kertyykö läskiä enemmän kun tasasesti syödyt plus kalorit. Viikkottaiset kalorit kuitenkin jonkun verran plussan puolella.
Pähkinät ja niiden rasva on hyvästä, mutta mites perinteiset suolapähkinät? Halpoja, hyviä ja menisivät herkunkorvikkeena dieetillä, tavalliset kun ei oikein maistu miltään.
No ei yhdellä päivällä ole mitään merkitystä, kokonaisuus ratkasee. Todennäkösesti vaan treenit kulkee paremmin huomennaOnko isoa haittaa, jos lipsahti tänään kalorit sine 2900kcal tasolle, normisti on menny 2400kcal per vrk.
Noita laskureitahan on netti pullollaan. Ite aikoinaan muistaakseni laitoin lukemat kuuteen versioon ja sitten lähdin liikkeelle niiden keskiarvosta. Aika hyvin piti paikkansa.Miten paljon porukka on täällä luottanut noihin erilaisiin energiantarvelaskureihin? Itse tässä lopetan läskinpolttodieettiäni ja tarkoitus olis nyt löytää oma ka.kulutus ja siirtyä maltilliselle bulkille. Mun tiedoilla oon saanut esim puhtaaks lepokulutukseks ~1600 kcal, ja 2000-3500 kcal kokonaiskulutuksen riippuen siitä, oonko "laiskan pulskea toimistoryöntekijä" vs "himourheilija". Eli kuinka paljon osviittaa voi ottaa noista laskelmista? Ymmärrän, että tässä vaikuttaa moni asia, kuten oma realistinen arviointi siitä miten kovaa tekee töitä/liikuntaa ja miten oman kropan toiminta on muuttunut jne. Mutta mites porukka tääll on itse noita hyödyntänyt?
Paljonko kalorit on nyt? Jos oot juuri ollu dietillä sullahan on helppo nykyisiin kaloreihin lähteä vaan pikkuhiljaa lisäilemään joka viikko syötävää, painoa seuraten ettei ihan hirveenä ala heti kertymään laardia. Riippuen tämän hetken kaloreista muutaman sadan lisäys voi olla paikallaan heti alkuun.Miten paljon porukka on täällä luottanut noihin erilaisiin energiantarvelaskureihin? Itse tässä lopetan läskinpolttodieettiäni ja tarkoitus olis nyt löytää oma ka.kulutus ja siirtyä maltilliselle bulkille. Mun tiedoilla oon saanut esim puhtaaks lepokulutukseks ~1600 kcal, ja 2000-3500 kcal kokonaiskulutuksen riippuen siitä, oonko "laiskan pulskea toimistoryöntekijä" vs "himourheilija". Eli kuinka paljon osviittaa voi ottaa noista laskelmista? Ymmärrän, että tässä vaikuttaa moni asia, kuten oma realistinen arviointi siitä miten kovaa tekee töitä/liikuntaa ja miten oman kropan toiminta on muuttunut jne. Mutta mites porukka tääll on itse noita hyödyntänyt?
Paljonko kalorit on nyt? Jos oot juuri ollu dietillä sullahan on helppo nykyisiin kaloreihin lähteä vaan pikkuhiljaa lisäilemään joka viikko syötävää, painoa seuraten ettei ihan hirveenä ala heti kertymään laardia. Riippuen tämän hetken kaloreista muutaman sadan lisäys voi olla paikallaan heti alkuun.
Laskurit on suuntaa antavia ja niinkuin sanoit se aktiivisuuserroin vaikuttaa isosti kokonaiskloreihin.