Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toissa viikko 1300-1500kcal päivät, tämä viikko 700-1000kcal päivät. Perjantai mässypäivä 5200kcal, ei muutosta aamupainossa. Eilen 5desiä viskiä ja 2 olutta, 4,2kg pois painosta.... Lähtikö nestettä noin paljon kropasta vai mikä...?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Toissa viikko 1300-1500kcal päivät, tämä viikko 700-1000kcal päivät. Perjantai mässypäivä 5200kcal, ei muutosta aamupainossa. Eilen 5desiä viskiä ja 2 olutta, 4,2kg pois painosta.... Lähtikö nestettä noin paljon kropasta vai mikä...?
Itse itselleni vastaten, pelkkää nestettä yms lähti niin paljon. 2,5kg tuli jo iltaan mennessä takasin :/

miksi ihmeessä syöt noin alhaisia kalorimääriä?

miksi ihmeessä syöt noin alhaisia kalorimääriä?
Mä en laihdu -500kcal kulutuksella. Jos syön päivässä 1600-2000kcal, niin paino ei tipu minnekkään. Tosin en harrasta hirveästi liikuntaakaan tällä hetkellä, että sen kautta ei tule lisää -kcal.
Nälkä ei ole tolla 800-1000kcal syönnillä, enemmän se on kamppailua, hmm jos tekis voileivän, vähän juustoa yms... ja hups se on 600-700kcal :D :D

Kätevyys monessakin mielessä. Tiedän varsin hyvin, että kaupassa myydään kananmunia:david:

Onko jauhossa oleva muna kypsytettyä vai kuivattua? Raaka muna kun ei imeydy kunnolla ja raaka valkuainen jopa estää tiettyjen vitamiinien imeytymistä.

Sen takia munat syödään aina lähes kypsänä. Ei ole kovin iso homma pistää munat kattilaan ja keittää pari min.
Siinä on sellainen luontainen suojakin päällä, mikä vain poistetaan ennen nauttimista...helpottaa mukaan otettavuutta

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä en laihdu -500kcal kulutuksella. Jos syön päivässä 1600-2000kcal, niin paino ei tipu minnekkään. Tosin en harrasta hirveästi liikuntaakaan tällä hetkellä, että sen kautta ei tule lisää -kcal.
Nälkä ei ole tolla 800-1000kcal syönnillä, enemmän se on kamppailua, hmm jos tekis voileivän, vähän juustoa yms... ja hups se on 600-700kcal :D :D
Olet varmaankin laskenut viinat ja kaljat noihin kaloreihin?
Yksi 0,33 annos olutta on n.120kcal ja näiden päälle kun illalla ottaa pikkuisen huikopalaa niin äkkiä onkin+1500kcal suunniteltuun päivän ateriaan enempi kaloreita.
Vaikka itse joudun vetämään alle 2000kcal/vrk niin onhan tuo 800-1000kcal jo jotain joka lähentelee sitä tilaa että pitää mennä hakemaan ammattiapua.

Olet varmaankin laskenut viinat ja kaljat noihin kaloreihin?
Yksi 0,33 annos olutta on n.120kcal ja näiden päälle kun illalla ottaa pikkuisen huikopalaa niin äkkiä onkin+1500kcal suunniteltuun päivän ateriaan enempi kaloreita.
Vaikka itse joudun vetämään alle 2000kcal/vrk niin onhan tuo 800-1000kcal jo jotain joka lähentelee sitä tilaa että pitää mennä hakemaan ammattiapua.
Aivan kaikki mikä menee suuhun, punnitaan keittiövaa´alla. Siis aivan kaikki, muutenhan tämä puuha olisi ihan totaali huijausta. :D

Aivan kaikki mikä menee suuhun, punnitaan keittiövaa´alla. Siis aivan kaikki, muutenhan tämä puuha olisi ihan totaali huijausta. :D
Pidätkö sä useinkin tommosia mässypäiviä? Ei mikään ihmekkään jos paino ei putoa. Tosta kun laskee koko viikon kalorit jos oot 6 päivänä syöny 1000kcal päivässä, niin tulee jotain 12600kcal paikkeille, eli n. 1800kcal päivää kohti. Eikö toi kannattais ennemmin ottaa kunnon ruuasta?

Pidätkö sä useinkin tommosia mässypäiviä? Ei mikään ihmekkään jos paino ei putoa. Tosta kun laskee koko viikon kalorit jos oot 6 päivänä syöny 1000kcal päivässä, niin tulee jotain 12600kcal paikkeille, eli n. 1800kcal päivää kohti. Eikö toi kannattais ennemmin ottaa kunnon ruuasta?
Eka mässypäivä 3viikon jälkeen. Seuraava joskus 3-4viikon päästä.

Onko jauhossa oleva muna kypsytettyä vai kuivattua? Raaka muna kun ei imeydy kunnolla ja raaka valkuainen jopa estää tiettyjen vitamiinien imeytymistä.

Sen takia munat syödään aina lähes kypsänä. Ei ole kovin iso homma pistää munat kattilaan ja keittää pari min.
Siinä on sellainen luontainen suojakin päällä, mikä vain poistetaan ennen nauttimista...helpottaa mukaan otettavuutta

Hyvä pointti sinällään, sillä olen tuota yrittänyt selvittää, mutten varma ole. Mutta olen käsittänyt että kuivauksessa lämpötila olisi yli 50 astetta, ja täten kananmuna olisi kypsää.

Muutenkin kai valkuaisen pitäisi olla kypsä ja keltuaisen raaka, jotta ravintoaineet olisivat parhaiten saatavissa.

Vaelluksilla ym. tuota mm. käytetään.

Laihdut, jos syöt vähemmän kuin kulutat. Oli se sitten -200kcal tai -500kcal tai -800kcal . Nopeasti kuulostaisi vain siltä, että aineenvaihdunta sakkaa ja asioita tehdään siellä puolella enemmän tai vähemmän väärin. Suosittelen, että ottaisit jonkun osaavan henkilön dieettiäsi valmentamaan.

Laihdut, jos syöt vähemmän kuin kulutat. Oli se sitten -200kcal tai -500kcal tai -800kcal . Nopeasti kuulostaisi vain siltä, että aineenvaihdunta sakkaa ja asioita tehdään siellä puolella enemmän tai vähemmän väärin. Suosittelen, että ottaisit jonkun osaavan henkilön dieettiäsi valmentamaan.
En sano että sakkaa, Huomenna 3 viikkoa projektia takana ja kokonais tulos tällä hetkellä -8,4kg. Eli 1/5 tavoitteesta saavutettu, tosin paljon on vielä edessä ja veikkaan että vauhti hidastuu alkuviikkojen tahdista.
Toi tenu päivän raju pudotus vaan ihmetytti, mutta se oli tosiaan vaan nestettä mikä hävisi.

oon ollut kevyellä bulkilla nyt 4,5 viikkoa.
syön n. 2000kcal ja kulutus on hieman alle tuon (1600-2000 riippuen harrastanko liikuntaa). en punnitse ruokia vaan arvioin ja paino on noussut 56 kilosta 57 kiloon reilussa kuukaudessa ja voimaa on tullut lisää.
ainut ongelma on että vyötärönympärys on kasvanut! :( rasva% on noussut hieman mutta se voi olla kotivaaán mittausvirhekin.

Onko jotain erityistä mitä kannattaa bulkilla huomioida jotta vy ei kasvaisi? öljyjä syön kyllä ja pähkinöistä olen syönyt cashewia mutta sen vaihdan nyt saksanpähkinöihin koska cashewit ei sovi mahalle.
syön 6 kertaa päivässä ja juon pari litraa vettä päivässä.

ja liikuntaa 5 kertaa viikossa josta juoksua 1-2 kertaa ja muuten salilal voimaa ja alkulämpäksi aerobiaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom