Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
IMO jatkaisin vaan dieettiä ja rasvoja alemmas vaan kun on jo noin pitkään dieetillä menty. Hyvinhän tuota painoa on lähtenyt, 5-6kk ja 14kg. Millaiset oli lähtörasvat ja miten nuo rasvat on mitattu? Ja millaisia kaloreita olet nyt syönyt? Mä vetäisin ainakin kesän yli dieetillä vaan ja sitten kohti talvea voi miettiä niitä bulkkeja kun on rasvat alempana ja kesäkunnollakaa nii väliä. Ei se bulkilla olo oo sen kummempaa kun syöt vaan ~300-500kcal kulutuksen yli, kulutus on varmaan jo ihan hyvin tiedossa noin monen kuukauden dieetin jälkeen. Palkkaria voi ja kannattaa vetää dieetilläkin, esim allekirjoittaneella tällä hetkellä myös dieetti päällä ja joka treenin jälkeen menee 1dl heraa ja 1dl maltoo veteen sekotettuna. Mä näkisin, että on järkevämpää mennä maltillisella bulkilla pitkän diettaamisen jälkeen niin ei oo sit heti taas liian tuhdissa kunnossa.
Lähtörasvoista ei mitään hajua, kotoa löytyy kehonkoostumismittari jolla voi mitata rasva ja lihasprosentin, bmi yms. jota ei ollut kun aloitin treenaamisen. Ja joo ihan hyvä idea tuo että dietillä tämä kesä. Kiitos avusta :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Paras hinta/laatusuhde BCAA -jauhe intraan Osmopuren kaveriksi?

Tarkoitus olisi etsiä Fastin Fuelille edullisempi vastike. Fuel on nyt 1,46€/annos Prismasta ostettuna.

Fuelissa annoksessa:

Gluta 3,2g
Bcaa 9,1g
Tauriini 1,6g
Hiilareita 27g.

Paras hinta/laatusuhde BCAA -jauhe intraan Osmopuren kaveriksi?

Tarkoitus olisi etsiä Fastin Fuelille edullisempi vastike. Fuel on nyt 1,46€/annos Prismasta ostettuna.

Fuelissa annoksessa:

Gluta 3,2g
Bcaa 9,1g
Tauriini 1,6g
Hiilareita 27g.
Ihan vaan joku myproteinin tai bulkpowdersin perus bcaa. Kilon säkki maksaa alta viiskymppiä.

Oisko ehdottaa aamupalalle simppeliä ja hyvää proteiininlähdettä puuron kylkeen? Heraa, rahkaa, lihaa, raejuustoa tulee päivän aikana niin oiskohan mitää muuta. Valkuaiset ois hiton kätsä mut valkuaiset purkissa tulis pitemmän päälle kalliiks ja niitten erottelu keltuaisista on omasta mielestä vähän tuhlausta...

Ihan vaan joku myproteinin tai bulkpowdersin perus bcaa. Kilon säkki maksaa alta viiskymppiä.

Sitten jos arvostaa liukenevuutta nesteeseen niin instantoitu soijalesitiiniä emulgointiaineena sisältävä iBCAA liukenee selvästi paremmin kuin perus BCAA. Tällä hetkellä muuten maustamaton iBCAA kilon säkki 27 €!

Syä
Oisko ehdottaa aamupalalle simppeliä ja hyvää proteiininlähdettä puuron kylkeen? Heraa, rahkaa, lihaa, raejuustoa tulee päivän aikana niin oiskohan mitää muuta. Valkuaiset ois hiton kätsä mut valkuaiset purkissa tulis pitemmän päälle kalliiks ja niitten erottelu keltuaisista on omasta mielestä vähän tuhlausta...
syö vaikka vähärasvaista muuta juustoa tai leikkeleitä. Sä tossa luettelit periaatteessa kaikki ne prodelähteet mitä perusruokavalioon kuuluu :D

No ei kai se haittaa, jos pari kokonaista kananmunnaa syöpäsee aamupalalla? Ei ne keltuaiset mitään myrkkyä ole, ennemminkin päinvastoin.

Kuinka moni täällä on maidottomalla ruokavaliolla? Itse totesin että selän, naaman, rintakehän finnit ja muut näpyt johtui täysin maidosta. Eli jos joku viittis vähä avata maidotonta ruokavaliota, esim. millä korvasit maitorahkan, raejuuston, maidon juomana? Juuston tms. on helppo jättää pois kun muutenkaa niistä välitä

Olen korvannut tonnikalla, valkuaisilla ja heralla rahkan/raejuuston. Juomana yleensä vesi/heramoukku. Mulla siis ongelma maitoprotsku ja sen aiheuttama jumalaton turvotus, hera taas imeytyy hyvin eikä turvota. Tossa piti vähän kokeilla ja vedin pitkin iltaa n.1.5l laktoositonta maitoa janojuomana. Tuo määrä aiheutti jumalattoman ripulin ja maha oli todella kipeä puoli päivää. Aminot leaderin DHT:stä, oli tarjouksessa 10€/300g, pahaa mutta ei sitä maun takia vedetä, lähinnä treenijuomana.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuinka moni täällä on maidottomalla ruokavaliolla? Itse totesin että selän, naaman, rintakehän finnit ja muut näpyt johtui täysin maidosta. Eli jos joku viittis vähä avata maidotonta ruokavaliota, esim. millä korvasit maitorahkan, raejuuston, maidon juomana? Juuston tms. on helppo jättää pois kun muutenkaa niistä välitä

Itse korvasin rahkan ja raejuuston heralla. Maidostahan herakin tulee, mutta ei jostain syystä pilaa ihoa samalla tavalla itselläni. Joillakin kuulemma hera taas saa ihon kukkimaan jopa pahemmin kuin maito..
Maitoa juomana ei aikuisen kannata nauttia muutenkaan. Kalsiumia joka runsaasti maidosta aterialla niin kärsii raudan ym. imeytyminen. Vettä hanasta, se on hyvää ja halpaa.

Hei! Lasketaanko rasvan osuus mitä paistamiseen käyttää makroihin? Eli mittaatteko paljonko öljyä pannulle pistätte?

Kaloreitakin siitäkin tulee! Mikset laskisi? Toki vaikuttaa paljolti kuinka tarkasti haluat laskea kaloreita ja paljonko haluat stressata asiasta. Teelusikan kanssa helppo ainakin mitata.

Niin, lähinnä tässä mietin rasvojen saantia jos optimi itselle ois siinä 70g/päivä ja tällä hetkellä rasvat tulee paistoöljystä,kahdesta kourallisesta pähkinöitä ja omega3 kapselit/päivä Onko riittävästi?

Niin, lähinnä tässä mietin rasvojen saantia jos optimi itselle ois siinä 70g/päivä ja tällä hetkellä rasvat tulee paistoöljystä,kahdesta kourallisesta pähkinöitä ja omega3 kapselit/päivä Onko riittävästi?

Mie oon dieetillä (vhh) ja rasvat huitelee siellä 160-190g per päivä. En mittaa paistamiseen käytettyjä, mutta oon kyllä kans miettinyt että pitäskö.

Suositut

Back
Ylös Bottom