Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kellään kokemusta MSM ja/tai glukosamiinista? Saanu käsityksen, et nää ei olis täysin huuhaa valmisteita.
Ranteet oireilee aina talvisin ihan kylmyydenki johosta, ni kelpaa vaikka plaseboki :D.

Mä popsin molempia. MSM:n aloitin jo jokunen vuosi sitten nivelten paukkumisen, lukkiutumisen ja kipuilun takia, on auttanut ihan selvästi enkä kuvittelekaan enää lopettavani. Syön jauheena, sellainen 1tl/5g/pv. Glukosamiinin aloitin keväällä sen jälkeen kun sain polviin nivelrikkodiagnoosin. Sekin luultavasti on auttanut, mutta ihan yhtä varma en tuon vaikutuksista ole, kun samaan aikaan oli useampia polvikivun määrään vaikuttavia muutoksia (treenissä ja lihastasapainon kehittämisessä lähinnä). Kyselin tuosta nyt ortopedilta kontrollikäynnillä ja hänkin totesi, että vaikka näyttö on tällä hetkellä aika heikkoa/ristiriitaista, niin tietää itse useampiakin potilaita, joille on auttanut. Tilasin siis uuden ereän tuotakin. Oon ottanut 1500mg/pv ja nyt kun olen pari viikkoa lekurin kehotuksesta testannut puolikasta annosta, niin polvet on kipuilleet taas enemmän. Siitä en kyllä osaa sanoa mitään, auttaisko nää tuollaiseen kylmyydest johtuvaan kipuiluun, mutta molemmat on ilmeisesti harmittomia aineita, joten voihan niitä testata.

Okei. Jaksatko linkata vaikka, mistä tota MSM oot tilannut, vai onko noi kaikki samaa?

Mites täällä oli toi linkkailu sallittua? Noh, MSM on halvinta Foodinin verkkokaupassa ja jos pienemmällä pussila haluaa testata, niin CoCoVin MSM-jauhetta löytyy nykyään ihan keskikokoisista marketeistakin. Glukosamiinit olen tilannut Briteistä, merkki/kauppa on Nature's Best. Kuukle oletettavasti ohjaa eteenpäin :)

Aloin kuukausi sitten pitämään ekaa kertaa kirjaa syömisistäni ja huomasin, että proteiinia tulee aika reilusti eikä tähän edes sisälly satunnaiset heradrinksut. Ruokavalio koostuu proteiinipitoisesta safkasta: kana, kananmunat, jogurtti, raejuusto jne. Esimerkkinä eilisen makrot (2366 kcal): proteiini 196g / hiilari 279g / Rasva 46g. Pitäisikö tuota proteiinin määrää säätää reilusti alaspäin ja lisätä hiilareita?

Viimeksi muokattu:
Aloin kuukausi sitten pitämään ekaa kertaa kirjaa syömisistäni ja huomasin, että proteiinia tulee aika reilusti eikä tähän edes sisälly satunnaiset heradrinksut. Ruokavalio koostuu proteiinipitoisesta safkasta: kana, kananmunat, jogurtti, raejuusto jne. Esimerkkinä eilisen makrot (2366 kcal): proteiini 196g / hiilari 279g / Rasva 46g. Pitäisikö tuota proteiinin määrää säätää reilusti alaspäin ja lisätä hiilareita?
Minkä painoinen olet, minkä tyyppistä liikuntaa harrastat?? Ainakin lähtisin heti noita rasvoja nostelemaan tietämättä painoa.

Minkä painoinen olet, minkä tyyppistä liikuntaa harrastat?? Ainakin lähtisin heti noita rasvoja nostelemaan tietämättä painoa.
Tällä hetkellä pelkästään punttia, paino n. 70kg. Rasvat taitaa olla tosiaan turhan alhaalla, täytynee alkaa kiinnittää enemmän huomiota myös niiden saantiin. =)

Ensimmäistä kertaa seurailen syömisiäni ja tarkotuksena pudottaa painoa..
Onko normaalia että dieettiannokset tuntuu törkeen isoilta, näin alussa ainaki? :D

Morjesta pöytään! Nyt on painettu kovaa ja tiistaina koittasi vihdoinkin haku Polamkiin :hyper:!!!

Kysymys nyt siis kuuluukin että miten kannattaisi toi ravintopuoli hoitaa ennen kokeita? Varasin maanantaiksi hotellin tampereelta että pääsen siitä kätevästi paikanpäälle. Tästä kuitenkin ongelma: Minkälaista safkaa mukaan aamuksi hotelliin ? Todella aikaisin kun kokeet ovat niin tuskin mikään paikka auki mistä saisi kunnon ruokaa. Millasella setillä kannattaa siis lähteä liikkelle kun herään varmasti siinä 5-6 aikaan ja kuntokoe on klo 8. Kannattaisko jonkinnäköstä energiajuomaa tms. nauttia ennen suoritusta ? Heittäkääpä vinkkejä arvostaisin!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kantsii kysyä monelta alkaa aamupala hotellissa, joissain alkaa jo ennen kuutta :) mä söisin ihan normaalin aamupalan,mikä se itselläsi onkaan, mutta hieman tuhdimpana. mukaan ottaisin välipalaks jotain banaania tms jos kokeet kestää kauan. itse en pystyis ottaa energiajuomaa kun tulis tosi levoton ja kamala olo mut jos sä oot tottunu juomaan sitä niin miksei. älä liikaa ressaile nii hyvin se menee, tsemppiä! :)

Morjesta pöytään! Nyt on painettu kovaa ja tiistaina koittasi vihdoinkin haku Polamkiin :hyper:!!!

Kysymys nyt siis kuuluukin että miten kannattaisi toi ravintopuoli hoitaa ennen kokeita? Varasin maanantaiksi hotellin tampereelta että pääsen siitä kätevästi paikanpäälle. Tästä kuitenkin ongelma: Minkälaista safkaa mukaan aamuksi hotelliin ? Todella aikaisin kun kokeet ovat niin tuskin mikään paikka auki mistä saisi kunnon ruokaa. Millasella setillä kannattaa siis lähteä liikkelle kun herään varmasti siinä 5-6 aikaan ja kuntokoe on klo 8. Kannattaisko jonkinnäköstä energiajuomaa tms. nauttia ennen suoritusta ? Heittäkääpä vinkkejä arvostaisin!

Syö mielummin edeltävänä päivänä reilusti. Aamupalalle jos pääset 6.30, niin siellä sen verran että ei tule sapuskat ylös juoksun jälkeen :D. Fyysisten testien jälkeen jotain palkkaria + banaania tms pientä naamaan. Jos menee samalla kaavalla mitä joskus vuosia sitten, niin ryhmässä jossa olet on vielä tuon perään joko psykologiset tai kirjalliset kokeet, jonka jälkeen vasta ruokapaussi. Tai mitäpä minä tässä liikaa spekuloin :D Sulla on varmaan joku tarkempi ohjelma kuitenkin...

Tuli ostettua s:stä Fastin Intra workout drink, käykö munuaisten päälle jos sitä käyttää n. 60kg painava kuntosalia aloitteleva mies? Joku väitti suomi24:ssa sen olevan humpuukituote johon en itse usko.

Käy tasan yhtä paljon niiden päälle kuin hengittäminen ja veden juominen joten ääntä kohti vaan. Kannattaa pysyä kaukana kaikenmaailman suoli kaks nelosista

Miten yleensä syötte ennen aikaista aamutreeniä, vai vedättekö ihan tyhjällä vatsalla aamujumpat? Tarkoitan nyt siis nimenomaan salilla käymistä, aamuaerobiset ym. ovat asia erikseen

Suositut

Back
Ylös Bottom