@hemuli11 Koita alkuun lisätä vaikka yks ihan pieni ateria päivään, sieltä selkästi puuttuu "päivällinen" tuolta välipalan ja iltapalan välistä Kehonpainolla pystyy tekemään aika raskastakin treeniä, kun valitsee liikkeet hyvin. Esim. yhden jalan kyykyt erilaisiana variaatioina, erilaiset kyykkyhypyt, punnerrukset (normi, olkapää- ja ojentajapunnerrukset, jalat voi nostaa korokkeelle niin tulee raskaampaa) jne. Kesällä voi tosiaan hyvin jumpata myös pihalal ja varsinkin takalistoa ja reisiä saa hyvin rääkättyä vaikka mäkitreenillä. Yhdellä tai vastuskuminauhalla saa jo tosi paljon lisää treenivaihtoehtoja.
Juu ruuan lisäys on tavoitteena, vaikka tuntuu vaikealta ahtoa mahaan mitään, ellei ole oikeasti nälkä! Tänään olen syönyt vain aamupalan ja lounaan, jonka jälkeen olin juhlissa ja tuli syötyä 3 palaa erilaisia kakkuja ja 2 suolaista leivosta. Puntarilla kävin sen jälkeen ja näytti siltikin vähän alle 48kg? :O Voiko mulla olla jotain muutakin, kuin vain ongelmia ruokailun rytmittämisen ja annoskokojen suhteen, kun paino ei nouse? Kiitos vastauksesta