Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Saat niin paljon kuituja, et sekin voi tehdä sitä et maha turpoo. Ehkä yrittäisin kohtuutta kaikessa ja vähän monipuolisempaa syöntiä.

Täytynee yrittää väkisin jotain muuta, ehkä riisi ja muut hiilarinlähteet rupee sillain maistuu taas :) puuronhimo on vaan aivan kamala, sitä on vaikee vastustaa varsinkin ku muuta ei oikein tekis mieli :D

Täytynee yrittää väkisin jotain muuta, ehkä riisi ja muut hiilarinlähteet rupee sillain maistuu taas puuronhimo on vaan aivan kamala, sitä on vaikee vastustaa varsinkin ku muuta ei oikein tekis mieli
Tai sitten vaihdat kaurahiutaleet vaikka riisihiutaleisiin. Kuidun määrä vähenee heti 11g -> 2g / 100g. Riisihiutaleista saa ihan hyvää puuroa.

Moro! Mitä kandeis ottaa joka päivä kouluu mukaan että jaksais? Koulu ruokaa syön aina ja niin paljon kuin pystyn mutta siitä tunnin päästä on taas hirveä nälkä ja koulua olisi vielä 4h jäljellä... Mikä neuvoksi? Olisiko joku proteiini patukka vaikka tuntuukin hirveen pieneltä... Ruokaahan en voi hakea mistään tai käydä kotona syömässä koska olen vielä peruskoulussa!

Syöt sitä kouluruokaa kunnolla. Ota vaikka kaksi lautasta :D toinen normi ruokaa ja toinen salaattia :D Hyvinä eväinä oon pitänyt ite protskupatukoita/juomia ja riisikakkuja. Patukat tulee kalliiksi niin ite suosittelisin ostaa ison pöntön jotain proteenijauhoo. Ottaa sitä pulloon ja lisätä vettä koulus ja si syyä pari riisikakkuu päälle niin saa hiilariaki

Viimeksi muokattu:
Moro! Mitä kandeis ottaa joka päivä kouluu mukaan että jaksais? Koulu ruokaa syön aina ja niin paljon kuin pystyn mutta siitä tunnin päästä on taas hirveä nälkä ja koulua olisi vielä 4h jäljellä... Mikä neuvoksi? Olisiko joku proteiini patukka vaikka tuntuukin hirveen pieneltä... Ruokaahan en voi hakea mistään tai käydä kotona syömässä koska olen vielä peruskoulussa!
Kertoo just tyypillisestä kouluruuan laadusta... ja sit vielä ihmetellään miksi teinit on levottomia eikä keskity tunneilla. Mutta asiaan: ota tosiaan kouluruokaa niin paljon kun pystyt, yritä valkata kastikkeesta lihapaloja jne. Lisäksi kannattaa tosiaan ottaa joku välipala mukaan, esim. rahka, banaani ja pähkinöitä.

Laitanpa tännekin:
Katselin josko ostaisi Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n Whey 95 heraa. http://www.Fitnesstukku koodi pakko...ct-native-whey-95-heraproteiini/10923152.html

Varsin puhdasta tavaraa pitäisi olla, hiilihydraattia vain 0,2g, (voiko isolaattikaan oikeasti olla noin vähähiilihydraattista?) 100g kohden. Kysymys: Miksi tuohon on lisätty laktaasientsyymiä (hajottaa laktoosia) jos kerran hiilaria ylipäätään ei kuvauksen mukaan ole nimeksikään? Muutenkin jos jollain on käyttäjäkokemuksia kyseisestä herasta niin kuulisin mielelläni.

Laitanpa tännekin:
Katselin josko ostaisi Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n Whey 95 heraa. http://www.Fitnesstukku koodi pakko...ct-native-whey-95-heraproteiini/10923152.html

Varsin puhdasta tavaraa pitäisi olla, hiilihydraattia vain 0,2g, (voiko isolaattikaan oikeasti olla noin vähähiilihydraattista?) 100g kohden. Kysymys: Miksi tuohon on lisätty laktaasientsyymiä (hajottaa laktoosia) jos kerran hiilaria ylipäätään ei kuvauksen mukaan ole nimeksikään? Muutenkin jos jollain on käyttäjäkokemuksia kyseisestä herasta niin kuulisin mielelläni.
Olisiko tuo laktaasientsyymi juurikin se syy miksi sitä ei ole siinä nimeksikkään, jollakinhan se laktoosi on siitä hajotettu ;)

Olisiko tuo laktaasientsyymi juurikin se syy miksi sitä ei ole siinä nimeksikkään, jollakinhan se laktoosi on siitä hajotettu ;)

Hiilihydraatteja ne laktoosin pilkkomisen tuloksetkin ovat.

Jospa vaikka ensi kerralla annat aivojen kehäkerrosten vielä hetken raksuttaa ennen kuin postaat. :) Eli kuten duaali tuossa mainitsee, niin myös se hajotettu laktoosi on tietysti edelleen hiilihydraattia. Hiilihydraatin määrä ei jauheesta vähene vaikka laktoosin pilkkoisi. Jos hiilaria on lähtökohtaisesti vain 0,2g sataa grammaa kohti niin eipä luulisi että sitä vähäistä laktoosia lähdetään enää pilkkomaan laktaasientsyymillä. Itsellä kuitenkin vähän mietityttää että voiko edes ultrasuodatetussa herassa olla noin vähän hiilaria, eli pitäneekö paikkaansa tuo ilmoitettu määrä. Jos joku lisäravinteista oikeasti tietävä osaisi vastata niin hienoa. Muutoin pitänee valmistajalta kysellä tarkemmin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Arvot ovat peräisin kyseisen heran maustamattomasta versiosta. Jos valitset jonkun muun maun kuin maustamattoman, hiilaria ja rasvaa on enemmän (ja proteiinia vähemmän).

Arvot ovat peräisin kyseisen heran maustamattomasta versiosta. Jos valitset jonkun muun maun kuin maustamattoman, hiilaria ja rasvaa on enemmän (ja proteiinia vähemmän).
? Mulla näyttää noi samat valitsen minkä maun tahansa. Tiedän kyllä että pieniä eroja noissa voi olla. Joka tapauksessa myös tuossa maustamattomassa on laktaasientsyymiä lisättynä. Itse otan aina maustamatonta kuitenkin, enkä ole noin puhtaaseen törmännyt. Finnmaxin laadukkaassa whey 90:ssä oli 0,8g hiilaria. Sitä ei ole enää saatavilla joten etsiskelen vaihtoehtoa.

olen tässä ihmetelly tota asiaa et miten tossa fast dietmix on noin paljon sokeria (13g per 100g kohden) kun taas esim vaikka sportlife nutrition whey100 on (1g per 100g kohden) ja tossa whey100 on (77g proteiinia 5g rasvaa per.100g)
dietmix (55g proteiinia 3,9g rasvaa per.100g) et eiks noiden pitäis olla toistepäin kun laihduttaa niin ottaa tota whey100 enemmin.? korjatkaa kun ja jos olen väärässä :worship:

elikkäs noin.2kk sitten alko hirveät ilmavaivat pitkin päivää on sama ongelma. olen yrittänyt kokeilla kaikkia ruoka aineita jättää vuorotellen pois ja palkkarit jätin 2vk pois kokonaan eikä mikään ole auttanut. treenaan noin.4-5kertaa viikossa ja salinki jätin viikoksi pois eikä auttanut...:woot: lisäravinteita ota muuta kun joko dietmix tai whey100 salin jälkeen ja aamulla otan omega3 ja vihreätee tabletin aamupalan jälkeen. kesällä painoin 105kg ja nyt 85kg saanu pudotettua kun noi vaivat alkoivat yhtäkkiä. lääkärissäkin käynyt kun noi pierut haisee niin pahalle kokoajan että alkanu vaivaa sosiaallista elämää sen verran mutta ei sieltä saanu apua oikein muuta kun et "kokeile" zolt vatsansuoja lääkettä ja ei auttanut... vettäjuon päivän aikana sen 3-4l noin. oisko kumminki jotain "puutos' tiloja jonkun suhteen kun aika paljon tuol salilla tulee vietettyä aikaa vaikka pidinki viikon taukoa. joo ei mulla muuta tällä kertaa :(

Moro! Tuli tässä mieleen seuraavanlainen kysymys: onko leipä kaloreiden kannalta turha juttu? Ihan sama mikä leipä, ruis tai vaalea.

Söin joka päivä aamupalaksi 4 palaa leipää, joissa oli kinkkua, juustoa ja voita. Treenasin ja söin joka viikko samalla tavalla. Painoa tuli 3 viikon ajan tasaisesti 0,5kg per viikko, jonka jälkeen vaihdoin aamupala leivät puurolautaseen ja banaaniin. Laskin kalorit että saman verran saan siitä puurosta ja banaanista, mutta heti ensimmäisen viikon (treeni ja muu ruokavalio pysyi muuttumattomana!) jälkeen painoa tuli 1,5kg lisää ja seuraavana 1kg..?

Minulle jäi siis sellainen "maku" suuhun, että leivän tuomat kalorit olisi sama asia kun kävisi mäkissä syömässä..? Onko näin ja jos ei, niin mistä moinen johtui? Siis valehtelematta mikään kulutus tai ruokailutapa ei muuttunut ei ollenkaan, tuon 4 viikon aikana.

Kiitos jo etukäteen!

Niin ja leipä oli iha graham vaaleaa leipää..

elikkäs noin.2kk sitten alko hirveät ilmavaivat pitkin päivää on sama ongelma. olen yrittänyt kokeilla kaikkia ruoka aineita jättää vuorotellen pois ja palkkarit jätin 2vk pois kokonaan eikä mikään ole auttanut. treenaan noin.4-5kertaa viikossa ja salinki jätin viikoksi pois eikä auttanut...:woot: lisäravinteita ota muuta kun joko dietmix tai whey100 salin jälkeen ja aamulla otan omega3 ja vihreätee tabletin aamupalan jälkeen. kesällä painoin 105kg ja nyt 85kg saanu pudotettua kun noi vaivat alkoivat yhtäkkiä. lääkärissäkin käynyt kun noi pierut haisee niin pahalle kokoajan että alkanu vaivaa sosiaallista elämää sen verran mutta ei sieltä saanu apua oikein muuta kun et "kokeile" zolt vatsansuoja lääkettä ja ei auttanut... vettäjuon päivän aikana sen 3-4l noin. oisko kumminki jotain "puutos' tiloja jonkun suhteen kun aika paljon tuol salilla tulee vietettyä aikaa vaikka pidinki viikon taukoa. joo ei mulla muuta tällä kertaa :(

syötkö paljon kananmunia? kaalia? proteiinia minkä verran päivässä?

Moro! Tuli tässä mieleen seuraavanlainen kysymys: onko leipä kaloreiden kannalta turha juttu? Ihan sama mikä leipä, ruis tai vaalea.

Söin joka päivä aamupalaksi 4 palaa leipää, joissa oli kinkkua, juustoa ja voita. Treenasin ja söin joka viikko samalla tavalla. Painoa tuli 3 viikon ajan tasaisesti 0,5kg per viikko, jonka jälkeen vaihdoin aamupala leivät puurolautaseen ja banaaniin. Laskin kalorit että saman verran saan siitä puurosta ja banaanista, mutta heti ensimmäisen viikon (treeni ja muu ruokavalio pysyi muuttumattomana!) jälkeen painoa tuli 1,5kg lisää ja seuraavana 1kg..?

Minulle jäi siis sellainen "maku" suuhun, että leivän tuomat kalorit olisi sama asia kun kävisi mäkissä syömässä..? Onko näin ja jos ei, niin mistä moinen johtui? Siis valehtelematta mikään kulutus tai ruokailutapa ei muuttunut ei ollenkaan, tuon 4 viikon aikana.

Kiitos jo etukäteen!

Niin ja leipä oli iha graham vaaleaa leipää..

terveellisempäähän toki olis joku täysjyvä tai ruisleipä,siinä on kuituja toisinkuin vaalea leipä on pelkkää "höttöä" vehnästä. tohon painonnousuun en osaa ottaa kantaa,mutta vaikee uskoa et puuro ja banaani nostais sitä enempää ku leivät :)

syötkö paljon kananmunia? kaalia? proteiinia minkä verran päivässä?

yhden kananmunan illalla saatan syödä. kaalia en ollenkaan. mitä nyt normi kotiruuasta saa proteiinia pari kertaa päivässä. en ole laskenu kaloreita tai muutakaan ollenkaan vaan syön terveellisesti pieniä annoksia päivän mittaa. ja tietenki toi palkkari treenin jälkeen mutta ei joka kerta

Kumman koette olevan tärkeämpi, treeniä ennen otettu boosteri esim. Fastin shock vai treenin aikainen juoma esim. Fastin intra ? Treenaan tällä hetkellä pääsääntöisesti voimatreeniä, toki myös bodytreeniä tulee tehtyä apuliikkeissä etenkin, mutta ykkösprioriteettinä voima.

Kumman koette olevan tärkeämpi, treeniä ennen otettu boosteri esim. Fastin shock vai treenin aikainen juoma esim. Fastin intra ? Treenaan tällä hetkellä pääsääntöisesti voimatreeniä, toki myös bodytreeniä tulee tehtyä apuliikkeissä etenkin, mutta ykkösprioriteettinä voima.

mä oon pärjänny vuosia hyvin ilman että olisin sijottanu tommosiin boostereihin penniäkään :) kuppi kahvia ajaa saman asian ainakin itsellä.

Suositut

Back
Ylös Bottom