Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysynpä täällä kun en uutta ketjua viitsinyt aloittaa. Eli onko aikuis/ammattiopistolla mahdollisuutta jääkaappiin ja mikroon? Eli omat eväät veisin sinne säilöön ja lämmittäisin ruokatunnilla.
Kysynpä täällä kun en uutta ketjua viitsinyt aloittaa. Eli onko aikuis/ammattiopistolla mahdollisuutta jääkaappiin ja mikroon? Eli omat eväät veisin sinne säilöön ja lämmittäisin ruokatunnilla.
Mikä olisi oiva rahkan korvike? Olen lopettamassa maitotuotteiden sekä muiden eläinperäisten tuotteiden käytön (ennestään jo vegetaarinen ruokavalio) ja rahkaa kuluu päivittäin se 250-750 grammaa = paljon proteiinia ilman lisäaineita.
Maustamattomat kasviproteiinijauheet olisivat yksi vaihtoehto, mutta smoothiessakin nuo on melko kuraa.
Eli lisäaineetonta puhdasta, mahdollisimman paljon proteiinia sisältävää korviketta haetaan. Esim. pähkinöissä runsaan proteiinin lisäksi myös muutakin = enemmän kaloreja.
Ideoita?
Te ketkä syötte suhkot puhtaalla ruokavaliolla ja proteini määrät syömällä on suhkot suuret. Onko lisäravinteista ollut oikeasti mitään hyötyä ?
Itse harkinnut koko seuraavan herankin ostamatta jättämistä. Tulee kumminkin syötyä kanamunia,kanaa,lihaa,ym päivittäin aika paljon. Ja proteinit on siellä 230-300gr/pv.
Joten hera taitaa olla aika turha,ja entie pitäisikö tuo bcaa hommakin jättää ottamatta. Nykyään jäänyt tuo hera monesti ottamattakin,ja eroa en ole huomannut. Paitsi vienyt
ruokahalua pois salin jälkeen,eli sucks. Treeniä n.6krt viikko. Tuli jopa ostettua erään nyt kovassa nosteessa olevan tuotteita,ja paremmuutta ole mitenkään huomannut.
mm. treeniboosterit joita en ole käyttänyt ennen tuli ostettua,ja ei mitään eroa. Sama sali kaverilla,josta aikookin ens kerralla käydessään sanoa että paskaa.
Vaikka kokeili 4x ohje annos Eilen meinasin sortua ostamaan proteini patukan välipalaksi, joita en yleensä osta. Kunnes laskin proteiinia rahalla saa suhteen nopeesti ja päädyin rahkapurkkiin.
Rahaa säästy,ja proteiinia enemmän
Saattaa olla typerä kysymys, mutta kysytään silti: onko ruisleivästä saadut hiilarit hyviä vaiko huonoja ?
Oletko muuten huomannut hyötyä msm:llä ? Itsellä ollut pitkään purkki hyllyssä,kun hevosten rehuhyllystä löyty halvalla aikoinaan. Mitkä määrät ovat sulla menneet ?Jos safka on kunnossa ja muutenki ukko kunnossa niin ainut mistä saattaa oikeesti huomata olevan hyötyä on kreatiini ja tietty jotkut maitohappopuskurit kuten beta-alaniini, jos sellasia syö. Riippuu varmaan aika paljon tavotteista, ootko valmis maksamaan muutamia satasia siitä et penkistä nousee parin vuoden päästä 2,5kg enemmän ku ilman lisäravinteita. Huipulla kilpailevalle sillä voi olla merkitystä, mulle ei, joten mä oon jättänyt muut pois paitsi MSM, omega-3 ja d-vitamiinin.
Lisätään vielä että itse kun syö 90% "puhtaalla" safkalla nykyään,niin päikkärit ovat jääneet historiaan. Ja ennen nämä päikkärit tulivat juuri safkojen jälkeen tulevasta väsymyksestä.Oletko muuten huomannut hyötyä msm:llä ? Itsellä ollut pitkään purkki hyllyssä,kun hevosten rehuhyllystä löyty halvalla aikoinaan. Mitkä määrät ovat sulla menneet ?
Aika kitkerää tavaraa.
Jos nillitetään proteiinien optimaalisesta imeytymisestä, rasvaa on turhan paljon. Jos/kun toi ei kuitenkaan ole varsinainen palautumisateria (oletan siis että olet juonut jo palkkarin heti treenin jälkeen, kun aikaväli on ton verran pitkä), niin imo ei se niin justiinsa ole.http://www.hookoo.fi/tuotteet/tuote/hk-viljapossun-kasslerpihvi-marinoitu-450-g/
Onko liian epäterveellinen ruoka-annos siinä 2-3 tuntia treenin jälkeen? Proteiinia tulee ainakin mukavasti.
En tiedä oletko niin vegetaarinen mutta tonnikala on proteiinin laadulta varteenotettava vaihtoehto. Tosin ei siittäkään mitään hajua onko puhdasta, lisäaineetonta, soijavapaata, geenimuuntelematonta, vähärasvaista, vähähiilihydraattista, vitamiinipitoista, syöpää aiheuttamatonta, terveellistä jnejne.
Finelistä voit etsiä myös eniten proteiinia sisältäviä elintarvikkeita:
http://www.fineli.fi/topfoods.php?c...=none&items=500&from=top&portion=100g&lang=fi
Oletko muuten huomannut hyötyä msm:llä ? Itsellä ollut pitkään purkki hyllyssä,kun hevosten rehuhyllystä löyty halvalla aikoinaan. Mitkä määrät ovat sulla menneet ?
Aika kitkerää tavaraa.
Joo, proteiinipatukka, proteiinijuoma ja banaani menevät heti treenin jälkeen tai viimeistään samantien treenin jälkeisen kauppareissun jälkeen. Tuo rasvan määrä vaan pisti pohtimaan, ylipäätään rasvapitoisen ruuan syöminen, kun minun ruokavaliossani sitä rasvaa näyttäisi menevän paljon. Ja voisiko noissa kasslerpihveissä olla jotain muutakin epäsuositeltavaa sisältöä...