Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihinköhän energiantarvelaskuriin ois luottamista, kalorilaskurin arvio on (liikuntojen kanssa) 1500, sydänliiton 1800 ja kiloklubin 2000 o__O tommonen kevyt 500 kalorin heitto..?
Imo Kalorilaskuri näyttää aina alakanttiin, mä luottasin ennemmin Kiloklubiin tai Sydänliittoon.Mihinköhän energiantarvelaskuriin ois luottamista, kalorilaskurin arvio on (liikuntojen kanssa) 1500, sydänliiton 1800 ja kiloklubin 2000 o__O tommonen kevyt 500 kalorin heitto..?
No en väitä olevani asiantuntija, mutta näkeehän tosta kuka tahansa, että syöt proteiinia 140-kilosen äijän annoksen.jos joku asiantunteva huomaa jotain muutoksia tms niin olen pelkkänä korvana.
Muista, että laskurit on aina laskureita. Syöt x määrän päivässä ja seurailet painon liikkumista viikottain. Mikäli nyt tuohon laskuriin haluat turvautua, niin tuosta voisit ajatella tuota puoliväliä eli 1750.
Oon luottanut noihin suurempiin lukemiin, eli syön 1800-2000kcal/pv riippuen onko treeni vai lepopäivä, nyt pitkästä aikaa kävin vaa'alla ja paino ei oo tehny minkäänlaista elonmerkkiä, jopa vähän tullut alaspäin, kuinka paljon ois järkevää nostaa energiamäärää? 200kcal?
Joskus jostain luin, että luomumunissa olis vähemmän kolesterolia ja enemmän jotain muuta, oisko ollu jotain vitamiinia. En sitten tiedä kuinka merkittävästä erosta on kyse. Sori epämääräinen vastaus, mutta siis ymmärtääkseni on niissä jonkinasteisia laatueroja.Onko kananmunien laadussa merkittäviä eroja halpojen ja kalliiden kananmunien suhteen? Rasvahappokoostumus jne. Eli jos syö suht paljon kananmunia (1-3 päivässä) , olisiko järkevää satsata kalliimpiin kananmuniin ja missä menee tuo raja jolloin homma menee ihan hifiksi. K-menun kymmenen kananmunan pakkauksella ja jollakin luomu mikälie kennolla kilohinnassa kuitenkin jo iso ero. Siitä väliltä löytyykin sitten joka lähtöön.
Kiitoksia vastauksista!
Layne Norton joskus kirjoitti luomu- ja normimunien eroista ja ne oli ihan naurettavan pieniä.Joskus jostain luin, että luomumunissa olis vähemmän kolesterolia ja enemmän jotain muuta, oisko ollu jotain vitamiinia. En sitten tiedä kuinka merkittävästä erosta on kyse. Sori epämääräinen vastaus, mutta siis ymmärtääkseni on niissä jonkinasteisia laatueroja.
Jos mä menettäisin yöuneni kanojen tai nautojen elinolojen vuoksi niin en ostais luomua vaan alkaisin vegaaniksi.Kanojen elinoloissa erot ovatkin sitten aika suuria
No minä ostan luomuaJos mä menettäisin yöuneni kanojen tai nautojen elinolojen vuoksi niin en ostais luomua vaan alkaisin vegaaniksi.