Heissan ja morjestapäivää!
Oon tässä ketodietillä ensimmäistä viikkoa ja askarruttaa välillä kovasti nämä jutut, joten auttakaahan aloittelijaa nyt mäessä. Kyseessä on ensimmäinen dietti ikinä, vaikka salitouhuja on noin pari vuotta aktiivista takana.
Olen nyt neljättä päivää syönyt sen mukaan, miten olen käsittänyt, että ketodieetillä syödään. Olo kaikinpuolin hyvä, pirteä, ei pahoja näläntunteita ole ollut. Ruoanlaitto on iisiä ja setitkin ihan maistuvia. Statsit on seuraavat: Mies, 23v, 177cm pituutta, 90.5kg paino tänään mitattu. Ennen dieettiä pyöri siellä 92-93kg tienoilla, eli nesteet on tainnut lähteä. Frendin vaa'alla mitattuna body fat näytti 22.6%, tiedä sitten miten tarkkoja nuo ovat, mutta suuntaa antava varmaan parempi kuin ei ollenkaan? Hätkähdin vähän tuosta lukemasta, olisin alle 20% kuvitellut. Tuota body fattia ei myöskään ole koskaan aiemmin mitattu. Tarkoitus on vetää ainakin kymmenen viikon tiukka dieetti ilman lipsumisia, eli ainakin tuonne heinäkuun ekoille viikoille asti, katsoo sitten mitkä on mietteet. Ajattelin, että paino dietin jälkeen voisi olla 83-85kg.
Treenit salilla 3-4x vko ja välillä lenkkeilyä/soutua päälle.
Tässä on nyt meikäläisen syömiset kolmen päivän ajalta. Kertokaa mitä olette mieltä, onko sinnepäinkään. Mitä tekisitte toisin jne..? Muutenkin yleisesti saa kommentoida suunnitelmaa, kuulostaako järkevälle touhulle.
Lisäksi joka aamu menee omega3, C- ja D-vitamiinit sekä magnesium. Kreatiini palkkarissa whey-80 kanssa.
Kiitos ja anteeksi.