Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Neljän viljan hiutaleet vai kaurahiutaleet onko väliä kumpaa syö ovatko erot niin pieniä niissä?
Miten paljon proteiinia aktiivisen 16-vuotiaan urheilijan pitäisi saada päivässä? Olen siis tyttö, painan noin 62 kiloa, ja treenaan n 20 h viikossa tai yli. Kiitos etukäteen!
Miten paljon proteiinia aktiivisen 16-vuotiaan urheilijan pitäisi saada päivässä? Olen siis tyttö, painan noin 62 kiloa, ja treenaan n 20 h viikossa tai yli. Kiitos etukäteen!
Tulee usein aamusin lyötyä tehosekottimeen kaurahiutaleita, ehrmann rahka, 1dl star nutrionin gainer prota, marjamixiä, ja maitoa että saa sekasin. Siitähän tulee pirtelömaista litkua, joka tosin on vähän rakeista kaurahiutaleiden takia. Sama setti illalla. Ravintoarvot jees ja saa hyvin kaloreita ja protskua. Tuleeko jengille mieleen mitään mainitsemisen arvoista? Tuntuu että kun tommosen litkun vetää ja tulee se 650kcal että onko tää liian hyvää ollakseen totta. :D
Teerve ravintoexpertit.
Olen muutamaviikko sitten aloittanut kesäkiristys dieetin, muuten ruoka uppoaa ihan hyvin mutta pinaatti (ainakaan pakaste) ei vain uppoa. Tulisiko kellään mieleen mitään millä voisin pinaatin korvata säilyttäen kuitenkin dietin kaavan. Treenaan n.6.Krt viikossa joten lievästi ylimääräiset hiilarit/proteiinit on ihan OK. Kunhan löytyisi jotakin muuta kuin pinaattia alkaa tulla oksennusrefleksi jo kyseisestä raaka-aineesta. Kiitokset jo etukäteen.
Teerve ravintoexpertit.
Olen muutamaviikko sitten aloittanut kesäkiristys dieetin, muuten ruoka uppoaa ihan hyvin mutta pinaatti (ainakaan pakaste) ei vain uppoa. Tulisiko kellään mieleen mitään millä voisin pinaatin korvata säilyttäen kuitenkin dietin kaavan. Treenaan n.6.Krt viikossa joten lievästi ylimääräiset hiilarit/proteiinit on ihan OK. Kunhan löytyisi jotakin muuta kuin pinaattia alkaa tulla oksennusrefleksi jo kyseisestä raaka-aineesta. Kiitokset jo etukäteen.