Vähän taustoja! Mulla olis nyt sunnuntaina lukkopainin sm-kisat. Vuosi sitten painoin 91kg, nyt tammikuussa painoin vielä 81 kg ja tällä hetkellä olen tiputtanut painon nyt +/-71kg:n aikas kurinalaisella ruokavaliolla ja kovalla liikunnalla. Tällä viikolla olen saanut tuon painon alimillaan 70,8kg:hen mutta eileen söin lähestulkoon pelkästään kanaa ja salaattia ja jätin hiilarit aamuapalaan ja lounaaseen. Söin ehkä 1600kcal ja vedin 1h lenkin hikipuvulla ja vaparitreenit päälle. Yllätyksekseni aamupaino oli jotenkin noussut ja puntari näytti 71,1 vaikka söin ihan sairaan vähän! Tänään söin normaalisti taas hiilareita ja nostin kalorit ny tuonne 1950kcal ja ollut taas tunnin lenkillä ja vaparitreenissä, toivottavasti paino nyt olisi huomenna vähän alempana. mitenköhän huomenna kannattaisi syödä ja ylipäätänsä kuinka saan varman päälle painon sunnuntaiksi alle 70kg?? Tosi tiukassa on paino nyt kun muutenkin ollu painonpudotus nii rajua läpi tämän vuoden. Ihan 24h ei mielellään olis ilman ravintoa ja nesteitä koska klo 9:00 on punnitus ja matsit alkaa heti 12:00. Minulla on myös 2 tunnin ajomatka kisoihin.
Pahoittelen nopesti ja epäselvästi kirjoitettua tekstiäni mutta kysymykseni on että miten saisin kilon tiputettua painoa sunnuntaiksi kun tuntuu olevan todella tiukassa..?
Tosi kiitollinen jos joku osaa vastata..
Pahoittelen nopesti ja epäselvästi kirjoitettua tekstiäni mutta kysymykseni on että miten saisin kilon tiputettua painoa sunnuntaiksi kun tuntuu olevan todella tiukassa..?
Tosi kiitollinen jos joku osaa vastata..