Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ravaan saantisuositishan on on 1g per painokilo mutta jos menee aikapaljon yli esim itellä painan 64 ja rasvaa tulee sen 80g onko liikaa/haitaksi tai kertyykö ylimääräiseksi rasvaksi???
Ravaan saantisuositishan on on 1g per painokilo mutta jos menee aikapaljon yli esim itellä painan 64 ja rasvaa tulee sen 80g onko liikaa/haitaksi tai kertyykö ylimääräiseksi rasvaksi???
En kai tee syntiä jos dieetillä kerran tai pari viikkoon syön kanan tilalla 10% naudan jauhelihaa?
Harvinaisen totta :lol2:No et, ei kukaan jaksa kanaa joka päivä.
Hmmm... Nimimerkki + tekstin sisältö = Ongelma korvien välissä?
Juu, tämän viestin informaatioarvo nolla, mutta oli pakko. Oli.
Eiks naisella 18% ole pirun alhainen rasvaprosentti? Laitas kuvia, niin arvioidaan lisää. Vatsojen näkyminen on myös paljon genetiikkaa. Joillakin miehillä näkyy palikat 15% rasvoilla (mulla) toisilla ei näy edes 10% rasvoilla.
Oletko kokeillut treenata vatsalihaksia?
Olen 21v nainen. Mitat 172cm/53kg.
Oliskohan joku 60kg hyvä tai vähän alle?
Voisko joku kirjottaa mulle esimerkkirungon, jossa olis aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala?
Kannattasko mun syödä runsaasti hyviä rasvoja? Tykkään kookosöljystä ja pähkinöistä paljon.
Edelleen oon 105 kg/ 177 cm mies. Yritän nyt syödä n. 2200 kcal dieetillä "kolesteroli kohdalleen" oppaan mukaisesti, kun arvot ovat olleet pikkuisen koholla. Aloin epäilemään dieetin rakennetta, kun siinä tulee hiilarihöttöä (leipää ja hedelmiä) aika paljon ja kalorit ovat noin alhaalla. Laskin sitten tarkemmin proteiinit ja niitä tulee nyt vain vajaa 100g päivässä :wtf:. Mitäpä sanoisitte, voiko proteiinin määrää korjata järkevämmäksi ihan ruoalla (olisi kiva vaihtoehto) vai pitääkö siirtyä proteiinijauhoihin tms.
Tässä vielä esimerkkipäivä:
Leipä 2 kpl
Chorizokana + vihannekset
Banaani
Banaani
Chorizokana + vihannekset
Lasagne 200g
Banaani
yht. 2050 kcal, prot. 97 g
Tulevina päivinä tilanne tullee olemaan vielä karumpi, kun toi kanaruoka (34g per annos) loppuu. Laskeskelin, että "perusruoalla" pääsee jonnekin 80-85 protskugramman paikkeille. Eli aivan hiton liian vähän tänkokoiselle miehelle.
Edit. normipäivänä tulee enemmän leipää, sitä pitäisi syödä 6-9 palaa päivässä mutta ihan niin suuriin määriin en kyllä pääse kun kalorit tulevat vastaan.