Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei vielä kerran kysyn täältä apua tähän mun ruokailuun. Olen nainen 163cm/55kg, tavoitteena rasvanpoltto. Perusaineenvaihdunta on se 1280, ja tänään liikuin 5h jonka jälkeen sykevyö näytti 1300 kaloria. Nälkä on mutta paljon sitä uskoltaa syyä?
Hyi, että kuulostaa tuoteselosteen perusteella niin ällöttävän makuiselta :urjo:
Vähän alkoi mietityttämään toi Lidlin Vitasia Yellow Curry Sauce kun katsoin pussin taakse. Hirveä lista kaikkea. Sillä saa kyllä hemmetin hyvää esim. kana-vihanneswokista helposti, mutta onko toi terveellisyyden kannalta mistään kotoisin? Kehtaako noita vetää vaikka muutaman viikossa?
Itsellä lähinnä nyt pistää vain silmään tuo karamellisoitu sokerisiirappi, mutta eipä pussillisessa ole kuitenkaan sokereita kuin viitisentoista grammaa. Niin ja toki noi tyydyttyneet rasvat.
Hei vielä kerran kysyn täältä apua tähän mun ruokailuun. Olen nainen 163cm/55kg, tavoitteena rasvanpoltto. Perusaineenvaihdunta on se 1280, ja tänään liikuin 5h jonka jälkeen sykevyö näytti 1300 kaloria. Nälkä on mutta paljon sitä uskoltaa syyä?
Oisko mitään osviittaa minkäsuuntaisia kaloreita kannattaisi dietin aluksi kokeilla? Tällehetkellä syöminen on sitä perus; turvataan vain 150g protskua päivässä ja loput sitten niin että luullaan olevansa plussalla. Painoa on noin 91,5 kg ja pituutta pauttiarallaa 175cm. Enkä ainakaan kuvittele olevani hirveä läskimörkö eli lihaakin saattaa saven alta löytyä. Rasva% en rupea arpomaan, koska mielestäni täysin turhaa. Peili ei valehtele.
Päivän aktiivisuus?? Ei sun mitat kerro loppujen lopuksi mitään, eikä myöskään "hirveä läskimörkö". Kulutukset ja ruuat kalorilaskuriin ja katot ollaanko miinuksella. Miinus 15-20% päivän kaloritarpeesta on järkevä määrä miinukaloreilla. Korjaa tyhjät aamupainot muutaman päivän välein ylös; jos paino ei tipu lisää LIIKUNTAA esim muutama HIIT tai juoksu.