Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Suklaa on hyvää! Mäkin olen panostanut siihen kun flunssa keikautti vaakaa vähän alaspäin, saa nähdä onko jo tullut takasin. (Joo tässä viestissä ei ollu mitään järkeä.)

- - - Updated - - -

Ei mutta oikeesti: valitse energiatiheitä ruoka-aineita, älä säästele hyviä rasvoja ja kasvata pikkuhiljaa annoskokoja.

tein tossa aamulla kokeilu mielessä töihin iltapäivätauolle heraa,kaurahiutaleita,vettä ja banaani blenderi juoman. Mietityttää näin jälkeenpäin että säilyykö toi miten pitkää jääkaapissa kun siel on bansku kans seassa?

tein tossa aamulla kokeilu mielessä töihin iltapäivätauolle heraa,kaurahiutaleita,vettä ja banaani blenderi juoman. Mietityttää näin jälkeenpäin että säilyykö toi miten pitkää jääkaapissa kun siel on bansku kans seassa?
Öööh, mitenkäs se banaani ei siellä jääkaapissa säilyisi?

Lihotus

Terve! Juuri rekisteröidyin tänne kun en saanut apua muualta. Toivottavasti olen oikeassa paikassa ja joku osaisi auttaa.
Olen 16v poika ja painan vain n.60kg. Joskus enemmän tai vähemmän jos olen syönyt todella paljon tai todella vähän. Olen pitkä n. 185cm. Syön paljon lihaa, mutta rytmi on vähän epäsäännöllinen.
Olen nyt syönyt probiootteja pari päivää jos niillä saisi apua.
Liikun suht aktiivisesti myös.

Terve! Juuri rekisteröidyin tänne kun en saanut apua muualta. Toivottavasti olen oikeassa paikassa ja joku osaisi auttaa.
Olen 16v poika ja painan vain n.60kg. Joskus enemmän tai vähemmän jos olen syönyt todella paljon tai todella vähän. Olen pitkä n. 185cm. Syön paljon lihaa, mutta rytmi on vähän epäsäännöllinen.
Olen nyt syönyt probiootteja pari päivää jos niillä saisi apua.
Liikun suht aktiivisesti myös.

Mihin sä siis apua haluat? :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos treenaa aamu - aamupäivällä siten että alla onvaan aamupala esim munakas joka ei sisällä hiilareita niin
onko parempi jos juo vielä 10-15min ennen treeniä ~50g maltoo (omapaino 75kg)?

esim klo 10:00 herätys, 10:30 munakas, 11:45 50g maltoo, 12.00 treeni

Juo maltot treenin aikana. Ja en nyt ymmärrä mikä trendi toi on vetää hiilaritonta aamupalaa ellei jollain vhh dieetillä vetele, tähänkin asti kaurapuuroa vedelty aamuisin ja on ne ukot kondikseen silti päässy.

Niin miksei vois vaan lisää hiilareita aamiaiselle? Mä yleensä treeniaamuina (olettaen että treenit alkaa vasta tunnin-parin päästä aamiaisesta) syön tyyliin 1,5-kertaisem aamupalan normaaliin nähden. Eli jos esim. normaali aamupala on munakas TAI smoothie TAI puuro niin ennen aamupäivällä tapahtuvia treenejä syönkin noista kaksi vähän pienemmässä annoskoossa (enempää ei vatsa vedä aamuisin, muutenhan vaikka tupla-aamiainen olisi ihan hyväkin idea). Tai vaihtoehtoisesti lisään jotain hiilaripitoista täytettä munakkaaseen normaalien lisäksi ja vaikka juon tuoremehua tms.

Paras (edullinen) maapähkinävoi?

Paljon kehuttu Lidlin Vita D'or poistui valikoimasta, tilalle tuli McEnnedy maapähkinävoita. Tässä uudessa voissa on lisäksi sokeria ja palmuöljyä. Vita Dorissa ei ollut. Söin yhden purkin tuota McEnnedyn crunchia, mutta ei liene kovin terveellinen vaihtoehto pidemmän päälle. Kertokaas, mikä on nykyään se paras maapähkinävoi? Mielellään suunnilleen yhtä halpa kuin tuo Lidlin (~7€/kg).

Kaksi kuukautta dieetillä. Paino ei liikahda mihinkään. Aloitin samaan aikaan punttitouhut, joten kai sitä lihastakin on voinut aavistus tulla. Kalorit n. 2300kcal ja mitat 187/96. Nostanko lähemmäs kolmea tonnia, vai wtf? Olen kysellyt samantapaisia kysymyksiä ennenkin, mutta nyt olen kyllä ihmeissäni. Miksei paino putoa?

Juo maltot treenin aikana. Ja en nyt ymmärrä mikä trendi toi on vetää hiilaritonta aamupalaa ellei jollain vhh dieetillä vetele, tähänkin asti kaurapuuroa vedelty aamuisin ja on ne ukot kondikseen silti päässy.

Tosiaan yleensä 80% aamuista tuleekin syötyö sitä puuroo / hiilari pitosta aamupalaa, välillä kun kuiteskin tulee noita munakkaita niin mietityttää että onko se sitten karhun ansa kun jää ne
hiilarit kokonaan pois aamulta / ennen treeniä. Siis jos tulee syötyä 0g hiilaria aamusta-treeniin ja ekat hiilarit vasta palkkarissa

Tosiaan yleensä 80% aamuista tuleekin syötyö sitä puuroo / hiilari pitosta aamupalaa, välillä kun kuiteskin tulee noita munakkaita niin mietityttää että onko se sitten karhun ansa kun jää ne
hiilarit kokonaan pois aamulta / ennen treeniä. Siis jos tulee syötyä 0g hiilaria aamusta-treeniin ja ekat hiilarit vasta palkkarissa

Jos illalla vetää kunnon satsin hiilaria, joka on ihan järkevää ja perusteltua jos aamulla treenaa, niin silloin ei ole niin väliä syökö aamupalalla juurikaan hiilaria, muutoin kannattaa 2-3h ennen aamutreeniä hiilaria ottaa jos heräilee sen verran aikasin. Maltot kannattaa silti juoda treenin aikana.

Kalsiumit maidottomalla ruokavaliolla?

Mistä saisi päivän kalsiumit helposti täyteen käyttämättä maituotteita? tuppaa kaikki enemmän tai vähemmän turvottamaan jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom