Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ma ihmettelin kun 100 g makaronia ja 97 kcal, taitaa olla pieni virhe siinä, sillä mä vaan :D hyvältä näytti ruokavalio mun mielestä. Pärjääkö tolla aamupalallaihan hyvin? Siinäkin olisi varaa nostella kaurahiutaleen määrää.

:D Joo virhe eksyny sinne näköjään, nopeasti sutasin. Mutta hyvä jos näyttää pääosin hyvältä. Muilla mielipiteitä?

Neilarey.comin dieetit

Neilareyn kymmenet oman kehon painolla tehtävät yhden sivun treeniohjelmat ovat olleet tiedossa jo pidempään, mutta joku aika sitten huomasin että sivustolla on myös ruokavalio-ohjelmia.

Luonnollisesti yhtä mielikuvituksekkaasti nimettyjä kuin treenitkin, esim. Modern Hero diet Modern Hero Diet

Mitä mieltä, tai suorastaan kokemuksia? Nopealla tutkimisella helppo startti laiskalle kun reseptejä ja ateriakuvia myöten kaikki löytyy samalta sivulta, mutta kalorimäärät jäänevät millä tahansa matematiikalla aika pieniksi. Paino varmasti putoaa mutta treenaako noilla ruokamäärillä, epäilen...

Onko kaikki Whey-80 maut yhtä huonosti sekoittuvia kuin tuo suklaa? Lusikalla sekottelen kun en shakeria omista ja tahtoo paakkuuntua ärsyttävästi.

Anyways onko nuo muut maut yhtä hyviä?

Onko kaikki Whey-80 maut yhtä huonosti sekoittuvia kuin tuo suklaa? Lusikalla sekottelen kun en shakeria omista ja tahtoo paakkuuntua ärsyttävästi.

Anyways onko nuo muut maut yhtä hyviä?

öö.. et omista sheikkeriä? Jos saan kysyä minkähä ihmeen takia? tuskin hinnankaan takia koska lähikaupassa on 3,90e :D :D

tämäki vielä! :D Nyt haluan kuulla syyn miksi ei ole sheikkeriä jos käyttää hera jauhoja?

:D jostain syystä kuvittelin että shakerilla tarkotetaan jotain hemmetin tehosekoitinta, kuinka tyhmä voikaan ihminen olla! :face:

Sitten toinen tyhmääkin tyhmempi kysymys, luultavasti: onko ihan "ok" juoda kananmunia raakana lisäproteiinin toivossa? Ei noita oikein paistella jaksais :D

:D jostain syystä kuvittelin että shakerilla tarkotetaan jotain hemmetin tehosekoitinta, kuinka tyhmä voikaan ihminen olla! :face:

Sitten toinen tyhmääkin tyhmempi kysymys, luultavasti: onko ihan "ok" juoda kananmunia raakana lisäproteiinin toivossa? Ei noita oikein paistella jaksais :D
Kannattaa heitellä kanatkin raakana naamaan vaan, turha niitäkään proteiineja on paistaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No joo.Jostain imeytymis ongelmista olen muistaakseni kuullut noiden raakojen munien kohdalla.Mutta jos nyt et millään jaksa niitä paistella tai keitellä mutta kuitenkin munaa pitää suuhun saada,niin vetele sitten raakana :D

Suomalainen muna on fine juoda ja valkuaispönttöjäkin saa nykyään onneksi melkein jokaisesta kaupasta. :)

- - - Updated - - -

No joo.Jostain imeytymis ongelmista olen muistaakseni kuullut noiden raakojen munien kohdalla.Mutta jos nyt et millään jaksa niitä paistella tai keitellä mutta kuitenkin munaa pitää suuhun saada,niin vetele sitten raakana :D

Jahans keretty vastata jo, hidas mikä hidas. :D

Voiko alle kouluikäiselle (3-4 -vuotiaalle) lapselle antaa esim. suklaan makuista protskujuomaa kaakaon asemasta? Onko näissä jotain ohjeistusta lasten osalta?

Voiko alle kouluikäiselle (3-4 -vuotiaalle) lapselle antaa esim. suklaan makuista protskujuomaa kaakaon asemasta? Onko näissä jotain ohjeistusta lasten osalta?

Joo tottakai, mun 3 vuotiaalla on kaytossa talla hetkella aminohapot, glutamiini, kreatiini ja hera. Kohta otetaan peliin testo+deca ja ennen koulua pitaisi aloittaa kasvu ja insuliini.

edit: joko vanhemmuuteen on olemassa ajokortti?

Voiko alle kouluikäiselle (3-4 -vuotiaalle) lapselle antaa suklaan makuista protskujuomaa kaakaon asemasta? Onko näissä jotain ohjeistusta lasten osalta?

Mä antaisin, paitsi en keinotekoisia makeutusaineita. Olen syöttänyt luomulaatuista heraa hedelmäsoseessa jo puolivuotiaalle :)

Joo tottakai, mun 3 vuotiaalla on kaytossa talla hetkella aminohapot, glutamiini, kreatiini ja hera. Kohta otetaan peliin testo+deca ja ennen koulua pitaisi aloittaa kasvu ja insuliini.

edit: joko vanhemmuuteen on olemassa ajokortti?

V*ttuile ihan rauhassa :)

En ole kenenkään lapsen vanhempi eikä ole tarkoitus alkaa tuuppaamaan kehenkään lapseen lisäravinteita väkisin eikä mitenkään säännöllisesti. Pohdin tätä asiaa eilen, kun join itse suklaan makuisen palkkarin. Meillä kun ei ole tuota kaakaota ja harvoin maitoakaan tai vaikkapa mehua. Tästä syystä mietin, että onko se kovin huono asia, jos tarjoaa esimerkiksi miehen lapselle tai jollekin kaverin muksulle satunnaisesti?

Pohdin tätä asiaa eilen, kun join itse suklaan makuisen palkkarin. Meillä kun ei ole tuota kaakaota ja harvoin maitoakaan tai vaikkapa mehua. Tästä syystä mietin, että onko se kovin huono asia, jos tarjoaa esimerkiksi miehen lapselle tai jollekin kaverin muksulle satunnaisesti?

Miksei ihan vaan vettä? Ei lapset tarvitse kaakaota tai mehua, maito nyt menee ruokajuomana.

Juu, miksei... mutta toisaalta miksei voi tarjota toisinaan jotain muutakin? Vesi on vähän tylsää vaikkapa pullan kanssa ja sitä maitoa meillä ei oikeastaan ikinä ole. Yleensähän sitä kyllä käy kaupassa etukäteen ja osaa huomioida vaikkapa vieraat, mutta välillä tulee yllätysvieraita.

Ehkä tuollainen suklaanmakuinen proteiinijuoma veteen sekoitettuna ei tee mitään järkyttävän pahaa lapselle eikä ehkä sekoita lapsen vatsaa, jos sitä tarjoaa kertaluonteisesti. Enkä ole sitä nyt väkisin tarjoamassa tänne ensimmäiseksi tulevalle lapselle. Lähinnä kysyin asiaa uteliaisuudesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom