Haluaisin mielipiteitä ruokavaliostani
Olen 21 -vuotias nainen, olen 178cm ja n. 63kg. Harrastan painotreenausta 5-6 x viikko ja juoksemista 5 x viikko. Lisäksi harrastan satunnaisesti muuta liikuntaa, kuten joogaa, kävelyä uintia, pyöräilyä tms. silloin tällöin (kerran, kaksi viikossa).
Aamupala: 200g rahkaa (ranskassa, kun tällä hetkellä asun joudun tyytymään rahkaan, jossa on 7g proteiinia 100:ssa) ja lisäksi kiivi sekä tee.
Tähän väliin lenkki.
Välipala: Mansikoita n. 5kpl/ kalkkunaleikettä 40-80g/teetä/jugurttia 110g/proteiinipatukka. (siis yksi tai kaksi näistä) Usein tämä välipala jää syömättä.
Tähän väliin painotreeni.
Välipala: palautus juoma.
Lounas: 3-4:n munan munakas ja kasviksia, kuten porkkanaa, tomaattia, vihreää salaattia. Sekä 2 viipalette täysjyväleipää ja omena ja jugurtti, sekä joskus riisivanukas.
Välipala: omena ja jugurtti 110g (tämä saattaa jäädä välistä joskus)
Illallinen: Pastaa 150g ja kananmuna tai kasvissosekeitto 200g tai Riisiä ja kasvikisa/kananmunia tai lihaa.
Iltapala: teetä ja itsepuristettu yhden greipin mehu. Sekä jotakin näistä(2-3:a) : mansikoita muutama, kalkkunaleikettä 40-80g, raejuustoa 200g, rahkaa 100g)
Niin ja tavoitteena olisi saada lihasta lisää sekä kesäksi sixpack. Ja olen koko ikäni ollut laiha.
Kiitos paljon jo etukäteen parannusehdotuksista, kommenteista ja arvosteluista.