Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa ihan laskea ne hiilarit.. jos sun vhh = ketoosi, niin sitten menet sillä tai sitten lisäät reippaammin hiilaria kuin 40-50g. Yleisesti vhh = 100-200g hiiltä päivässä, keto = alle 30g 40-100g hiilaria on se surkein taso kun ketoaineita ei ihan kunnolla muodostu vielä, mutta alle 100 ei riitä kuitenkaan glukoosina aivoille suoraan, eli on vain väsyny ja paska fiilis. Puhtaasti ketolla se väsyny fiilis katoaa muutamassa päivässä.
Paljonko rasvaa pitäisi saada per päivä??? Haluaisin säilyttää sixpäkkini niin sen mukaan kiitos valmiiksi!!
siis hetki
jos meinaan syödä esimerkiks puoli kiloo riisiä koska haluisin 1500 kaloria ja paketti sanoo että 300kcal/100g niin pitääkö mun punnita sitä keittämättömänä sen puoli kiloo että saan sen 1500 kaloria?
Juu elikkäs olen pian 14v ja olen 161cm pitkä ja painan 66kg.Nyt alkaa vähän masentaa ku koulussa haukutaan ja ei oo kunnon kavereitakaan.Pitäisiköhän alkaa syömään jotain laihdutus pillereitä tai jotain?Treenaan viikossa 6 kertaa vatsalihaksia,niskalihaksia,selkälihaksia,käsilihaksia,jalkalihaksia.Tuota on jo jatkunut 3kk eikä ole tapahtunut muutosta.Nyt alkaa epätoivo iskeen.
Juu elikkäs olen pian 14v ja olen 161cm pitkä ja painan 66kg.Nyt alkaa vähän masentaa ku koulussa haukutaan ja ei oo kunnon kavereitakaan.Pitäisiköhän alkaa syömään jotain laihdutus pillereitä tai jotain?Treenaan viikossa 6 kertaa vatsalihaksia,niskalihaksia,selkälihaksia,käsilihaksia,jalkalihaksia.Tuota on jo jatkunut 3kk eikä ole tapahtunut muutosta.Nyt alkaa epätoivo iskeen.
Väkivalta on aina hyvä ratkaisu kaikkiin ongelmiin.
Tämä tulikin ihan uutena tietona :wtf:
Uhkaavasti tämä dieetti meinaa jäädä tuohon välimaastoon. Mitä nyt tälle päivälle suunnittelin ruokailuja niin kalorit ovat siellä 1600-2000 kcal välissä. Vaikea arvioida koulusafkojen ravintoarvoja.
Protskua sellainen 160g, hiilareita about 50g ja rasvaa 80g
Ostin Octanea, toimivaa settiä eilisen treenin perusteella. Ohje on että nautitaan treenin aikana mutta oisko tuo nyt täysin mahdoton ajatus käyttää sitä joka päivä vai kuinka, onko vastaavaa hyötyä. Aminohappojahan ne on mitä siitä tankataan.
Ostin Octanea, toimivaa settiä eilisen treenin perusteella. Ohje on että nautitaan treenin aikana mutta oisko tuo nyt täysin mahdoton ajatus käyttää sitä joka päivä vai kuinka, onko vastaavaa hyötyä. Aminohappojahan ne on mitä siitä tankataan.