Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
onko haittaa vaikka käyttää "latausjuomana" samaa kuin palkkariksi? tyhmä kysymys ehkä joo. mutta salille lähtiessä kiskaisee naamaan kupin kahvia anabolic overdrive2 annoksen ja heti reenin jälkeen pukkarissa toinen annos overdrivea? tästä reilu tunti eteenpäin oikea ruoka. mikä olisi optimaalisin aika syödä reenin päälle kunnon ruoka? yleensä tulee noin tunti palkkarista kiskastua kupu täyteen evästä. ja noin 1-1,5h ennen "lataus" juomaa olen aina syönyt kohtuu tujusti myös. onko ruokavälit tuolla osin kunnossa? tuntuu ainakin ok.

Juu elikkäs mitäs aamu ja iltapalaksi ihmiset joilla sixpäkki löytyy niin syövät? :) ja kuinka paljon rasvoja grammoina pitäisi saada päivässä??? Jos joku sanoo et pitää vatsoja myös treenata niin tulee monipuolisesti kyllä treenattua 3kertaa viikossa vatsaa... rasvaprosenttia en ole ladkenut mutta litteä vatsa minulla on,mutta vatsalihakset olisi kiva saada ainakin kesäksi näkyviin :) vinkkejä otetaan myös vastaan!!!! Kiitos valmiiksi :)

Juu elikkäs mitäs aamu ja iltapalaksi ihmiset joilla sixpäkki löytyy niin syövät? :) ja kuinka paljon rasvoja grammoina pitäisi saada päivässä??? Jos joku sanoo et pitää vatsoja myös treenata niin tulee monipuolisesti kyllä treenattua 3kertaa viikossa vatsaa... rasvaprosenttia en ole ladkenut mutta litteä vatsa minulla on,mutta vatsalihakset olisi kiva saada ainakin kesäksi näkyviin :) vinkkejä otetaan myös vastaan!!!! Kiitos valmiiksi :)

Se nyt ei sixpäkkiin pahemmin vaikuta, mitä aamu tai iltapalaksi syöt, vaan se kokonaisuus on homman ydin.
Jos vatsasi on litteä, mutta palikat ei erotu voi johtua geeneistä, mutta mitä todennäköisimmin et treenaa vatsoja riittävällä kuormalla.
Kyllä, jos haluat saada paksuutta niihin paloihin joutunet käyttämään myös lisäpainoja apuna.
Vatsoille pätee ihan samat toistomäärät kuin muillekin lihaksille.

Yksinkertainen ja nopea kysymys: Mielipiteitä 50gRasvaa, 410gHH, 250gProteiiniä. Rasvoihin till kaikenmaailman kalaöljyt yms. 5treeniä/viikko, treenit ei ole voimapainotteisia. Mielipiteitä rasvan määrästä.

Jos ei mitään riittämättömästä rasvan saannista koituvia ongelmia ole ilmaantunut, niin mitäpä tuota muuttamaan.
Ei sitä rasvaakaan ole mitään järkeä ylenmäärin alkaa kiskomaan.
Mitä vähemmän rasvaa tulee sitä tärkeämpää on huolehtia, että ne otetaan hyvistä lähteistä ja kalaöljyhän on tunnetusti yksi parhaimmista.

Jos ei mitään riittämättömästä rasvan saannista koituvia ongelmia ole ilmaantunut, niin mitäpä tuota muuttamaan.
Ei sitä rasvaakaan ole mitään järkeä ylenmäärin alkaa kiskomaan.
Mitä vähemmän rasvaa tulee sitä tärkeämpää on huolehtia, että ne otetaan hyvistä lähteistä ja kalaöljyhän on tunnetusti yksi parhaimmista.
Minkälaisia oireita saattaa ilmetä?

Erilaisia iho-ongelmia (kuivuus). Yleistä vetämättömyyttä, jaksamattomuutta, "utuinen olo" jne.
Liian vähäinen rasvan saanti vaikuttaa myös kynsien ja hiusten hyvinvointiin.

Radikaaleimpia oireita ovat sitten nämä hormonitoimintaan liittyvät jutut.

Mitä mieltä porukka on että onko 4-7 kananmunaa päivässä 20-25v mihelle liikaa? Alkaako näkyyn liikaa kolesteroli arvoissa jne?

Käy ottaa kolearvot ja syö kuukauden ajan vaikka ja käy sitten uuestaa mittauttaan, jos ei oo hievahtanu nii siinäkö. En kyllä usko, että neljästä kananmunasta ole mitään haittaa ellei suvussa ole korkeita kolearvoja. Nimimerkillä oon syöny noin vuoden jo 4 kananmunaa päivässä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä mieltä porukka on että onko 4-7 kananmunaa päivässä 20-25v mihelle liikaa? Alkaako näkyyn liikaa kolesteroli arvoissa jne?

Jos yllämainittua korkean kolen riskiä ei löydy, niin syödyt kolesterolit ei oikeastaan nosta veren kolesterolipitoisuutta. Keho kuitenkin tuottaa itse kolensa, ja jos sitä ulkopuolelta tulee niin keho ei vain itse tuota silloin. Suuremmaksi ongelmaksi muodostuu yksinkertaisesti jossain vaiheessa korkea rasvan %osuus. Ei toki vielä ihan noilla määrillä.

Huvittaa miten jengi tosissaan kysyy onko tyyliin viisi kananmunaa päivässä pahasta. Pelätään kolesterolia ja sit esim. kysellää testobuusteriketjussa mikä tuote toimii. Se kolesteroli on tärkeä osa testosteronin tuotannossa. Alkaa jo vähän vituttamaan ku jengi ei tunnu ajattelevan omilla aivoilla yhtään, joka ainoasta ruoka-aineesta mietitään "iiik, voikohan tätä syödä kun on sitä sitä ja sitä." Samalla vedetään kyselemättä kaikenmaailman "rasvan"polttopillereitä, testobuusteria, prodejauhoo, "laturia". Ei voi muuta sanoo ku nauraa.

Vastaat itse kysymykseesi. Ei kannata laskea hiilareita niin alas, ettei jaksa. Minkä verran syöt hiilareita nyt?
En oo laskenu kaloreita ollenkaan dieetillä saati hiilareita, mutu tuntumalla siis mennään.

Aamupala: rahka + marjoja tai 3 munan munakas ja 2 siivua pekonia. Aamupala tapahtuu noin puol 7

Koulussa sitten Vhh safkaa. Yleensä salaattia ja jotain proteeini pitoista siihen kylkeen, kiitos fazer amican nii tarjontaa on. Ruokailu tapahtuu aikaisintaan 10:45 tai 11:30

Kotona sitten välipalana pähkinöitä/tonnikalaa/raejuustoa/munakasta. Vähän fiiliksen mukaan. Tämä siis about 16:30 aikoihin

Salin jälkeen paketti jauhelihaa ja paistettuja kasviksia. Välillä kanaa tai vastaavaa

Oon ollu dietillä ny 12viikkoa. Kalorit tällä hetkellä noin 2100. Ruoka koostuu makaroonista, jauhelihasta, rahka, kaurahiutale, kasvikset totta kai. Paino tällä hetkellä 83-84kg. Näitä juttuja täällä lukenut että liian vähän miehelle esim 2000kaloria. Paino tippuu max kilo perviikko. Jouluks olis tarkotus saada paino 80kgnurkille.

En oo laskenu kaloreita ollenkaan dieetillä saati hiilareita, mutu tuntumalla siis mennään.

Aamupala: rahka + marjoja tai 3 munan munakas ja 2 siivua pekonia. Aamupala tapahtuu noin puol 7

Koulussa sitten Vhh safkaa. Yleensä salaattia ja jotain proteeini pitoista siihen kylkeen, kiitos fazer amican nii tarjontaa on. Ruokailu tapahtuu aikaisintaan 10:45 tai 11:30

Kotona sitten välipalana pähkinöitä/tonnikalaa/raejuustoa/munakasta. Vähän fiiliksen mukaan. Tämä siis about 16:30 aikoihin

Salin jälkeen paketti jauhelihaa ja paistettuja kasviksia. Välillä kanaa tai vastaavaa

Kannattaa ihan laskea ne hiilarit.. jos sun vhh = ketoosi, niin sitten menet sillä tai sitten lisäät reippaammin hiilaria kuin 40-50g. Yleisesti vhh = 100-200g hiiltä päivässä, keto = alle 30g 40-100g hiilaria on se surkein taso kun ketoaineita ei ihan kunnolla muodostu vielä, mutta alle 100 ei riitä kuitenkaan glukoosina aivoille suoraan, eli on vain väsyny ja paska fiilis. Puhtaasti ketolla se väsyny fiilis katoaa muutamassa päivässä.

Kolesteroliin vaikuttaa IMO enemmän perimä ja muut elämäntavat. Minä oon viimeiset viisi vuotta popsinut 5-10 kananmunaa päivittäin, ja kolesteroliarvot on hyvät.

onko haittaa vaikka käyttää "latausjuomana" samaa kuin palkkariksi? tyhmä kysymys ehkä joo. mutta salille lähtiessä kiskaisee naamaan kupin kahvia anabolic overdrive2 annoksen ja heti reenin jälkeen pukkarissa toinen annos overdrivea? tästä reilu tunti eteenpäin oikea ruoka. mikä olisi optimaalisin aika syödä reenin päälle kunnon ruoka? yleensä tulee noin tunti palkkarista kiskastua kupu täyteen evästä. ja noin 1-1,5h ennen "lataus" juomaa olen aina syönyt kohtuu tujusti myös. onko ruokavälit tuolla osin kunnossa? tuntuu ainakin ok.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom