Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu elikkäs mitäs aamu ja iltapalaksi ihmiset joilla sixpäkki löytyy niin syövät? ja kuinka paljon rasvoja grammoina pitäisi saada päivässä??? Jos joku sanoo et pitää vatsoja myös treenata niin tulee monipuolisesti kyllä treenattua 3kertaa viikossa vatsaa... rasvaprosenttia en ole ladkenut mutta litteä vatsa minulla on,mutta vatsalihakset olisi kiva saada ainakin kesäksi näkyviin vinkkejä otetaan myös vastaan!!!! Kiitos valmiiksi
Yksinkertainen ja nopea kysymys: Mielipiteitä 50gRasvaa, 410gHH, 250gProteiiniä. Rasvoihin till kaikenmaailman kalaöljyt yms. 5treeniä/viikko, treenit ei ole voimapainotteisia. Mielipiteitä rasvan määrästä.
Minkälaisia oireita saattaa ilmetä?Jos ei mitään riittämättömästä rasvan saannista koituvia ongelmia ole ilmaantunut, niin mitäpä tuota muuttamaan.
Ei sitä rasvaakaan ole mitään järkeä ylenmäärin alkaa kiskomaan.
Mitä vähemmän rasvaa tulee sitä tärkeämpää on huolehtia, että ne otetaan hyvistä lähteistä ja kalaöljyhän on tunnetusti yksi parhaimmista.
Mitä mieltä porukka on että onko 4-7 kananmunaa päivässä 20-25v mihelle liikaa? Alkaako näkyyn liikaa kolesteroli arvoissa jne?
Mitä mieltä porukka on että onko 4-7 kananmunaa päivässä 20-25v mihelle liikaa? Alkaako näkyyn liikaa kolesteroli arvoissa jne?
Vaikuttaako vhh dieetti jollain lailla energiatasoihin? Tuntuu että ei millään jaksa treenata dieetillä
En oo laskenu kaloreita ollenkaan dieetillä saati hiilareita, mutu tuntumalla siis mennään.Vastaat itse kysymykseesi. Ei kannata laskea hiilareita niin alas, ettei jaksa. Minkä verran syöt hiilareita nyt?
En oo laskenu kaloreita ollenkaan dieetillä saati hiilareita, mutu tuntumalla siis mennään.
Aamupala: rahka + marjoja tai 3 munan munakas ja 2 siivua pekonia. Aamupala tapahtuu noin puol 7
Koulussa sitten Vhh safkaa. Yleensä salaattia ja jotain proteeini pitoista siihen kylkeen, kiitos fazer amican nii tarjontaa on. Ruokailu tapahtuu aikaisintaan 10:45 tai 11:30
Kotona sitten välipalana pähkinöitä/tonnikalaa/raejuustoa/munakasta. Vähän fiiliksen mukaan. Tämä siis about 16:30 aikoihin
Salin jälkeen paketti jauhelihaa ja paistettuja kasviksia. Välillä kanaa tai vastaavaa
Kolesteroliin vaikuttaa IMO enemmän perimä ja muut elämäntavat. Minä oon viimeiset viisi vuotta popsinut 5-10 kananmunaa päivittäin, ja kolesteroliarvot on hyvät.Mitä mieltä porukka on että onko 4-7 kananmunaa päivässä 20-25v mihelle liikaa? Alkaako näkyyn liikaa kolesteroli arvoissa jne?