- Ikä
- 33
Jos tuolla treenillä ja ruokavaliolla olet saanut 1.5kg kuukaudessa kasvua niin eikös se ole aivan sopiva suunta?
Goodlife patukat on myös hyvän makusia! Nyt on vielä -50% tarjouksessa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos tuolla treenillä ja ruokavaliolla olet saanut 1.5kg kuukaudessa kasvua niin eikös se ole aivan sopiva suunta?
Noissa patukoissa tuppaa olemaan sokeria vaan niin perkeleesti.Goodlife patukat on myös hyvän makusia! Nyt on vielä -50% tarjouksessa
Kusettaako mun elintarvikevaaka vai star nutrition wheyn tuoteseloste? Kun pussissa sanotaan, että desi jauhetta painaa 37g niin mun vaa'an mukaan täsmälleen desi mitattuna painaa 57g.
Joko vaakas on rikki tai sulla on joku kahden desin kippo kourassas :D oma vaaka näyttää 38g/ desi.
P.s. mittasin just iha sua varten
Itekki mittasin just ja tuli 38gr myös! Kuinka tiiviiksi se sun jauho on oikein pakkautunut? Onko kuinka vanha pussi?
Kusettaako mun elintarvikevaaka vai star nutrition wheyn tuoteseloste? Kun pussissa sanotaan, että desi jauhetta painaa 37g niin mun vaa'an mukaan täsmälleen desi mitattuna painaa 57g.
Iha sillee normisti otin sillä pussin omalla kauhalla kaks mitallista, en siis mitenkään kädellä litistänyt siihen pinnan tasalle tai vastavaa. Eli oli siinä vähän enemmän kuin tasanen pinta mutta ei mitään 1,5 desiä lähellekkään. Ja mitähä tuo nyt olis, kuukaus sitten viimeks tilasin tukusta tavaraa eli sen verran vanha.
Se mitta on 0.75 dl vaikka 0.5 väittääkin olevansa
Aijaa :wtf: No se sit kai selittäneekin, ihme vaan kun niin selvästi lukee kauhassa 1/2 dl ja ei sitten pidäkkään paikkaansa.