Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Miksi joka viikko täällä tehdään yksinkertaisesta asiasta näin tajuttoman vaikeeta? Ei niitä ruoka-aineselostuksia nyt tarvi suurennuslasilla kattoo. "hyvistä lähteistä" "älä syö sitä tätä tota". Huomaatte et ku lopetatte turhan stressaamisen, ja pidätte vaan huolen siitä, että se kalorimäärä minkä haluatte tulee päivässä täyteen, perusterveellinen safka riittää mainiosti. (se ruokalautasmalli esim.) Ostaa tummaa makaronia jos se normi on niin kamalaa, kokojyväriisii yms mitä näitä nyt on. Helppoa.

Luoja miten voi jengi ottaa niin paljo ressiä ruoasta.

Ja mistä nää typerät säännöt on tullu kuten tuo ei hiilaria illalla aka "no carbs after 4pm". Täyttä bullshittii.

Syökää sitä normi kotiruokaa about lautasmallin mukaan niin ravinto aikalailla kuosissa kunha määrät on itselle sopivat. Toi turha stressaus on teidän suurin ongelma.

Sellaista mietin, että kun nuo isot pojat näyttävät suosivan tuota kaurahiutaletta aamupalalla, niin mikä se konkreettinen ero kaurahiutaleiden ja neljänviljan hiutaleiden välillä on?

Itse olen vedellyt molempia enkä ole huomannut mitään eroja näiden kahden välillä.

Ideana olisi yrittää diettiä, joten mitä mieltä olette tälläisistä makroista/kalorimääristä.

Tiedot minusta mies 28v, 180cm, 90kg

3kpl lepopäivä kcal: 2092,8 p: 207,1 hh: 221,8 r: 52,3
4kpl salipäivä kcal: 2302,8 p:231,1 hh: 247,8 r: 53,3

Aterioita on 5 päivässä

Ennen kuin joku sanoo, että "syöt liian vähän" haluan kertoa, että 1½kk söin joka päivä 3000kcal ja sillä kasvoin noin 4-5kg ja nyt riitti lihominen. Tavoite olisi saada paino tuonne 80kg paikkeille eli -10kg näin aluksi.

Kusettaako mun elintarvikevaaka vai star nutrition wheyn tuoteseloste? Kun pussissa sanotaan, että desi jauhetta painaa 37g niin mun vaa'an mukaan täsmälleen desi mitattuna painaa 57g.

Joko vaakas on rikki tai sulla on joku kahden desin kippo kourassas :D oma vaaka näyttää 38g/ desi.

P.s. mittasin just iha sua varten :)

Niin no en tiedä, kaiken muun se kyllä aika oikein punnitsee. Esim 400g jauheliha paketti painoi äsken punnittuna 421g joka lienee aika oikea, tuo pakkaus kun luultavasti sen parikytägrammaa siinä tuo sitä ylimääräistä. 250g rahka painoi avaamattomana 257g. Joten kallistun siihen, että whey pussin 37g väittämä on väärä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Itekki mittasin just ja tuli 38gr myös! Kuinka tiiviiksi se sun jauho on oikein pakkautunut? Onko kuinka vanha pussi?

Iha sillee normisti otin sillä pussin omalla kauhalla kaks mitallista, en siis mitenkään kädellä litistänyt siihen pinnan tasalle tai vastavaa. Eli oli siinä vähän enemmän kuin tasanen pinta mutta ei mitään 1,5 desiä lähellekkään. Ja mitähä tuo nyt olis, kuukaus sitten viimeks tilasin tukusta tavaraa eli sen verran vanha.

Kusettaako mun elintarvikevaaka vai star nutrition wheyn tuoteseloste? Kun pussissa sanotaan, että desi jauhetta painaa 37g niin mun vaa'an mukaan täsmälleen desi mitattuna painaa 57g.

Ruoka-aineiden tilavuus vaihtelee olosuhteiden ja tilanteen ja mittaustavan mukaan. Paino on yleensä luotettavampi.

Iha sillee normisti otin sillä pussin omalla kauhalla kaks mitallista, en siis mitenkään kädellä litistänyt siihen pinnan tasalle tai vastavaa. Eli oli siinä vähän enemmän kuin tasanen pinta mutta ei mitään 1,5 desiä lähellekkään. Ja mitähä tuo nyt olis, kuukaus sitten viimeks tilasin tukusta tavaraa eli sen verran vanha.

Se mitta on 0.75 dl vaikka 0.5 väittääkin olevansa :)

Moikka! Kumpaa on viisaampi ostaa, Gainer Pro 4kg 39,90e vai Whey-80 4kg 62,90e? Tarkoituksena lisätä massaa ja lihasta. Tuossa vielä molemmat linkitettynä:
http://www.fitness tukku.fi/5/fi/artiklar/gainer-pro-4-kg-bonus-products-74
http://www.fitness tukku.fi/5/fi/artiklar/whey-80-4-kg-bonus-products-78

Jaa linkit ei näytä toimivan...? Poistakaa väli linkeistä, ei näköjään anna muuten laittaa linkkiä..

Nyt joutuu tekemään muutoksia treeneihin muutoksia eli tekemään treenit arkisin vain klo 19 jälkeen nii silloin vika ateria sattuu olemaan treenin jälkeen joka on mulla normaalisti päivän isoin. Kannattaako ennnen nukkumaan menoa(treenin jälkee ) syödä raskaasti esim. Kanaa/jauhelihaa, riisiä? Aamulla sit syön normaalisti pelkkää proteiinia ja rasvaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom