Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä mieltä porukka on hernarista?. Tulee sitä täällä armeijassa kiskottua n.5dl aterialla.
Joo täytyy kompata, että ehdottomasti viikon parhaita ruokia. Omat rohet täällä kyllä täytyy olla mukana jos meinaa sen 2g/painokilo saada.Ainakin usein se tuntui olevan intin parasta ruokaa, ja sitte sai vielä pannaria jälkkäriksi. Tosin joskus ne pannarit oli niitä jääpuikkoja jotka sulatettiin, niin niitä ei kyllä syönyt ketään. Toisaalta ne isot laatat jotka ne mammat teki itse, olivat parhautta.
Röheiiniä hernekeitosta et saa, mutta sitä varten intissä on ne puolen litran metallimukit. Kaks semmosta maidolla ja taas jaksaa hetken.
mitä mieltä ootte, kun on ykköstyypin diabetes eli iltapalallakin joudun ottaan sellaset 20g hiilaria (kiinteytän, ja päivän hiilarit yht. 100g) ja kaloreita päivässä n 1500-1700. eli onko toi illan hiilari kovinkin ratkaiseva tekijä?
mitä mieltä ootte, kun on ykköstyypin diabetes eli iltapalallakin joudun ottaan sellaset 20g hiilaria (kiinteytän, ja päivän hiilarit yht. 100g) ja kaloreita päivässä n 1500-1700. eli onko toi illan hiilari kovinkin ratkaiseva tekijä?
Olen 18 vuotias 72 kg nuorimies joka käy kuntosalilla 4 kertaa viikossa, syön 3000-3500 kcal normaaleina päivinä, mutta huomenna on välipäivä kaikesta liikunnasta. Tulisiko kaloreita tiputtaa vai syödä ihan normaalisti ?
Olen 18 vuotias 72 kg nuorimies joka käy kuntosalilla 4 kertaa viikossa, syön 3000-3500 kcal normaaleina päivinä, mutta huomenna on välipäivä kaikesta liikunnasta. Tulisiko kaloreita tiputtaa vai syödä ihan normaalisti ?
Mulla on sikäli vähän eri tilanne, että sairastuin tässä loppukesästä kilpirauhasen liikatoimintaa, jolloin söin samat tai vieläkin enemmän mutta silti laihduin nopeaan tahtiin. Nyt selvästi lääke alkaa vaikuttaa ja aineenvaihdunta alkaa olla taas lähellä normaalia, joten tarkoitus olisi maltillisella bulkilla hankkia kadotetut lihakset takaisin. Aloitin juuri treenaamisen kunnolla sairauden jälkeen ja samalla rukkaan ruokavaliota fiksumpaan suuntaan. Siksi tosiaan nyt mietin tuota kalorimäärää että mikä vois olla fiksu tällä hetkellä.On tosiaan vähän turhan kova määrä ja tahti jos maltillista kasvua haluat. Lähdet niistä normaaleista ylläpitokaloreista nostamaan viikko kerrallaan vaikka 100-200kcal ylöspäin niin, että paino lähtee nousemaan sopivaa tahtia. Itse olen tehnyt sen virheen jo kerran, että dieetin jälkeen lyönyt suoraan bulkkikalorit päälle ja sehän näkyi pian vyötäröllä. Ekalla viikolla voi nesteiden myötä paino nousta hieman reilummin, mutta jos vielä toisella viikolla tulee reilusti yli puolta kiloa niin kannattaa ottaa hieman takapakkia ja höllätä. Kilo viikossa on kuitenkin neljä kiloa kuukaudessa ja vuodessa 48kg. Ei kai kukaan tuota tahtia halua turvota?
nyt on tyhmä kysymys tulossa:
200g kanasuikaleita =46g prodea paistan suikaleet jäljelle jää 130g suikaleita ja 130g suikaleita on taas ~30g prode
pitääkö protskut laskea kypsästä vai raa'asta lihasta? kun eikös painohävikki ole vain vettä, mutta tuhoaahan se paistaminen proteiiniketjujakin.. :S